צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.1.2011

כמה כסף עולה סלון חדש?


כמה כסף עולה סלון? או: כך יצאתי לחפש ספה חדשה או שתיים.
דווקא מאוד אהבתי את הספה הקודמת שלי. לא אומר, הספה הישנה שלי, מכיוון שהיא לא הייתה ישנה בכלל. למעשה ספה זו נקנתה לפני שנתיים בערך, והיא הספה שהכי אהבתי אי פעם. אני לא טיפוס של סלון סטנדרטי, כזה של שתיים ושלוש בסט תואם. עד היום ישבו לי בסלון ספה תלת מושבית דמויית עור (עור לא עושה לי את זה) צבעונית ומבריקה, וכורסת שז לונג בהירה. שילוב שהפך את סלון הבית לאטרקציה של ממש.
לעולם לא היה עולה בדעתי להחליף את הסלון הזה, ובטח לא להוציא כסף על קניית רהיטים חדשים כשהנוכחיים מוצאים חן בעיני כל כך. אבל המציאות חייבה, וכשהמציאות מחייבת, מי יעז להתווכח איתה. במילים אחרות, הספה הזו ראתה כבר ימים יפים יותר, ואם מחליפים אותה, גם הכורסא צריכה ללכת למקום טוב יותר, מטעמי התאמה כללית של צורות, צבעים וטקסטורות לאווירה הכללית של הבית.
בואו נתעכב, רק לרגע, על עניין האווירה בבית. עבודה מהבית היא העיסוק המרכזי שלי, להרוויח כסף מהבית זו אחת ממטרות הבית, והאווירה כאן חשובה לא רק לתחושת הביתיות, אלא גם כמקור הכנסה ועבודה.
אם כך, יצא מכאן סלון ישן ופניי אל העתיד.
העתיד לא נראה וורוד, לצערי.
סלון חדש עולה הון תועפות, וזה כבר בדוק, על ידי בכל אופן. שיטוטים רגליים איימו למוטט אותי, וטרם מצאתי דבר. מילא המחירים, 12,000 שקל לספה תלת מושבית סבירה למראה, אבל היא רק הייתה סבירה ולא יותר מכך. וכמה כסף אתם מוכנים להוציא על חוסר מושלמות? כורסא שתלך עם הספה הזו, גם נשאה תג מחיר של כ 4,000 שקל, ואפילו לא עד כדי כך מצאה חן בעיני.
אז אתם רוצים את המחירים? בבקשה: ספה תלת מושבית בכל החנויות שנדגמו פיסית, עולה בין 6,000 שקל ל 20,000 שקל, וזה רק במקומות הדי יקרים שאני בדקתי, אבל מה לעשות, הבלוג הזה כאמור מוגבל לזוית הראיה של חיי.
המשכתי הלאה, מתוך החלטה ברורה להוציא גג 6,000 שקל על סלון חדש, כולו ובמלואו. אף פעם לא האמנתי שצריך להוציא המון כסף כדי לשבת על ספה נוחה, ובוודאי שלא על ספה יפה. כן, איכות היא לא מילה גסה, אבל מי שרוצה לחדש את הסלון שלו בספות חדשות, בהחלט לא צריך להישאר בלי כסף רק כדי לשבת על משהו.
האופציה הזולה הראשונה שנקרתה בדעתי הייתה איקאה, שם דווקא התרגלתי למצוא פריטים יפים ומסודרים. אך הפעם לא העלתי בחכתי דבר. חיפשתי משהו שונה מאוד מבחינת העיצוב, וזה לא היה שם, למרות שאיקאה יכולה לחסוך כסף מבחינה זו, ואפילו בגדול.
בשומרת הזורע התגלה מבצע מדהים על ספות מהקולקציה שעברה, משהו שיכול לחסוך אלפי שקלים למי שמחפש סלון איכותי ומעוצב, עם דגש על איכות. הספות במבצע לא היו לטעמי, וזה לא אומר שלא היו שם ספות יפות, אז מי שמחפש סלון חדש, כדאי לבדוק האם המבצע הזה עדיין בתוקף, ואילו ספות יש לרשת להציע.
אופציה זולה נוספת היא החנות my home page, שמציעה סלונים, כורסאות, ספות, שולחנות, כסאות ואפילו מיטות במחירים מצחיקים. למשל, ספה ב 1500 שקל, כשהספה היקרה ביותר שראיתי שם עלתה כ 3,500 שקל, והיפה ביותר שראיתי כ 2,500 שקל.
הרהיטים בחנות יפים, מגוונים, מאפשרים שילובים רבים יחסית למחיר. למעשה, לדעתי אפשר לקנות שם סלון מושלם בלי להוציא הרבה כסף, מתוך מחשבה אפילו להחליפו לעיתים קרובות, לפי צרכי הבית. סלונים כאלה נראה לי שגם לא קשה למכור לאחר מכן, בתור ריהוט יד שנייה, מאחר והם מתאימים בטעמם לקהל די רחב ומחירם הזול הוא יתרון גם מבחינה זו. החנות אכן הייתה מלאה זוגות צעירים שבאו לחפש רהיטים יפים במעט כסף.
רשמתי לעצמי, אך לא מצאתי גוון שיתאים לצבעים החדשים שתוכננו להשתלב באווירת חדר המשפחה המחודש.
לבסוף נשארתי עם שתי אופציות חביבות, האחת דווקא כוללת סט סלון, מהסוג שלא מדליק אותי בדרך כלל, אך הצורה והצבע פשוט פיצו על כך בגדול. האופציה השנייה הייתה ספה מיוחדת מאוד אך פשוטה למראה, ואזור ישיבה גבוה דמויי במה עם כריות צבעוניות. נבחרה האופציה השנייה, העלות הכוללת הייתה כ 7,000 שקל. המראה מושלם. שונה ממה שתוכנן, שונה מאוד מהסגנון ששלט בביתי עד היום, אך מאפשר שינויים בקלות, וכרגע נעים לעין ואיכותי.
אז כמה כסף עולה סלון? זה פשוט מאוד, חישבו רחוק. אתם רוצים להחליף סלון לעיתים קרובות? יש לכם ילדים ויש להם חברים, וכולם אוכלים פיצה וטרופית בסלון? אל תקנו סלון לבן, אל תקנו סלון יקר, חישבו על סלון שלא עולה הרבה כסף ושלא יכאב לכם הלב להחליף.
לחילופין, קנו סלון איכותי שהריפוד שלו ניתן להסרה ולכביסה. כן, יש כאלה! לי יש כזה. כשנמאס לכם לחלוטין מהריפוד, אפשר פשוט להחליף אותו בריפוד חדש! בחנות שבה נקנו הספות החדשות שלי, יש מגוון עצום של בדי ריפוד מוכנים ויפיפיים, המחיר כ 1,000 שקל, ויש לי סלון חדש מתי שרק אחפוץ. שיקול חשוב ופשוט, שיכול לחסוך כסף, לפחות על קניית הסלון הבא.
אופציה זולה נוספת היא קניית סלון יד שנייה. עניין ההובלה קצת מעצבן, ואין אחריות, וזה לא ממש חדש. אך באופן כזה ניתן לקנות סלון מאוד איכותי, שלא יכולתם להרשות לעצמכם לקנות בשום דרך אחרת, למי שאיכות או עיצוב מסוים עומדים בראש סדר העדיפויות שלו.
קניית סלון חדש מתצוגה תחסוך לכם לפחות 10% לדעתי, שווה לבדוק עם בעל החנות, במקרה ונתקלתם בספה מרשימה בתצוגה. שאלו מראש על אחריות במקרה כזה ועל הובלה.
דאגו שמי שמוביל לכם את הסלון החדש – גם יוציא את הישן... במקרה והוא ממש סיים את תפקידו. הובלה עולה כ 250 שקלים.
שיקלו, כמובן, למכור את הסלון הישן שלכם, כדי להרוויח קצת כסף שיכסה חלק מהרכישה החדשה.
חורף חמים.
קראו עוד מאמרי צרכנות וקניות, וגם על איך לחסוך כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה