צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.1.2011

האם כדאי לקנות את mass money makers? לא הריביו שתיכננתם לקרוא


טוב, נתחיל מהנקודה הבולטת ביותר: תקשיבו, החבר'ה האלה חופרים!! שאין דברים כאלה.
אבל האם, וזה רק לדעתי, אפשר לעשות כסף עם mass money makers ? המממ.
אנחנו מדברים היום על התוכנית mass money makers שההשקה שלה יצאה מכלל שליטה בכל קנה מידה אפשרי. חדשות באינטרנט, תוכניות טלויזיה, ראיונות, מיליון אימיילים שיווקיים שמיירטים אותך ללא הפסקה ומשגרים לעברך את השני סנט שלהם אודות המוצר החדש, הלהיט, החם, רותח ובוער שהכניס, לטענת יוצריו, המון כסף לכיסיהם. אם להיות ספציפיים, הם מדברים על סכום שמעל 2 מיליון דולר בשנה, פלוס כמה וידיאו של ניוביז (כל מיני אפילייט מתחילים) שהרוויחו כמה מאות דולרים ביום על ידי שימוש בשיטות של mass money makers. אין לי שום דרך לדעת אם כל זה אמיתי, רק לציין את מה שהם מציינים.
נתחיל בכמה פסיקות שלי בעניין, ונחזור ונדגיש למען הסר ספק, שמדובר רק בחוות דעתי האישית והבלתי מקצועית אודות המוצר הזה, ותו לא:
מי שלא יודע אנגלית, נא להימנע מרכישת mass money makers. יש לי אנגלית מצוינת, וצפייה בכל פרקי המוצר העלתה את חמתי גם כך, מחמת השיעמום.
פסיקה שנייה: אני קונה איבוקים ומדריכים אך ורק בשביל השעשוע. פאן טהור גרידא. לא בשביל הלימוד, יש לי ידע רחב מאוד בשיווק תוכניות שותפים גם כך. אני לא קונה מדריכים בשביל להחכים, לא בשביל להתנסות ולא בשביל ללמוד. רק כי זה משעשע ולפעמים גם מעניין. מי שיש לו משהו יותר טוב לעשות עם 47 דולר, בהחלט יכול ללכת לעשות איתם משהו אחר, שלא יחוש שום חרטה על העניין הזה.
עכשיו בואו נבהיר. יש לי מחלת איבוקים ושיטות קלות להרוויח כסף. נראה לי שקניתי כמעט כל מוצר שנמכר בקליק בנק ואיכותו נראתה סבירה והאנשים שמאחורי הרכבת המוצר הזה היו רציניים וידועים.
שום דבר באמת לא חדש לי.
אבל עבר המוווון זמן מאז קניתי מוצר קליק בנקי מובהק. בתחילת דרכי כאפילייט, ואנחנו מדברים על לא מעט שנים אחורה, אין ספק שניסיתי כל שיטה לגיטימית וחוקית להרוויח כסף באינטרנט, וגם נחלתי הצלחה. הצלחות קטנות הגיעו עם הזמן, ופה ושם היו הפתעות. פריצות דרך שהקפיצו את המאזנים. פריצות הדרך הללו, לא היו קיצורי דרך ובשום פנים ואופן מעולם לא היו בעלי אופי לא חוקי, לא מוסרי או מפוקפק. גם כשוויתרתי על כסף גדול כדי לדבוק בדרכי הנקייה משהו, זה הוכיח את עצמו ביג טיים בטווח הרחוק. עובדה שאני עדיין בביזנס, כשרבים שעבדו עם טכניקות מפוקפקות מזמן מצאו עצמם בחוץ.
פריצות דרך בתהליך הלמידה והעשייה שלי בשיווק באינטרנט ובשיווק תוכניות שותפים היו קפיצות קטנות אך משמעותיות. מכיוון שכל פריצת דרך כזו לימדה אותי משהו משמעותי חדש וקידמה אותי במקפצה חדה, כמה שנים קדימה.
על mass money makers פשוט נמאס לי לקרוא, והחלטתי לבדוק בעצמי על מה המהומה. עכשיו, עם כל הידע שכבר יש לי, ולפחות 6 שנות ניסיון אמיתי בשיווק תוכניות שותפים, אין לי בעיה לזהות מייד אם התוכנה החדשה שאמורה לשלוח צונאמי של מבקרים חינם לאתר שלי, באמת עובדת, ממה היא עשויה ובאיזה טכניקות היא עושה שימוש. אין לי בעיה לזהות אם השיטה החדשה להרוויח המון כסף בשלושה קליקים באמת שווה משהו או לא.
תגידו, היא לא שווה כלום. אין דבר כזה להרוויח ים כסף בשלושה קליקים, ואני אגיד לכם שאתם צודקים במיליון אחוז. זה כבר בדוק, מדעי. אפשר להרוויח קצת כסף בשלושה קליקים, גם זה בדוק. אבל לא המון כסף, אפילו לא מספיק.
מה שכן, לפעמים בתוך השיטות המטופשות הללו, בעלות השמות המפוצצים וההבטחות המוגזמות והלא הגיוניות, הטקסטים המגוחכים והשטאנצ' הידוע, טמונה איזו פיסת מידע רלוונטית, אפילו חדשנית, שבשבילה שווה לשלם איזה ארבעים דולר. לפעמים.
Mass money makers היא לא שיטה כזו. נתחיל בזה. יש בה המון מידע, המון טיפים, הרבה עזרה, מדריכים, ותוכנה אחת עיקרית. לא היה בה שום פרט מידע שהיה שווה זהב מבחינתי. אבל היא כן נתנה לי רעיון לאחת המקפצות שדיברנו כאן עליהן, וזה דווקא בדרך עקיפה, כמו שבדרך כלל קורה לי בהיחשפות ל"שיטות" "חדשות".
אז נתחיל מהתחלה:
Mass money makers הוא למעשה מוצר, שנמכר כרגע בארבעים ומשהו דולר, עם כמה אפ-סלים שלדעתי אפשר להתעלם מהם.
דף המכירה של המוצר טוען שתרוויחו כסף באינטרנט במהרה, אם תצפו ב 4 סרטוני וידיאו שהוכנו עבורכם, ותלחצו על כמה כפתורים.
אז בואו נאמר את האמת: מי שיצליח לצפות ב 4 סרטוני הוידאו האלה, כבר מגיע לו, לדעתי, תשלום נאה על עמלו. החבר'ה האלה חופרייייייים!! במשך שעות על גבי שעות.
הכנתי לי קפה, לחצתי על פליי, והעלתי על שפתיי חיוך משועשע נוסח: יאלל'ה, תשעשעו אותי, בואו נראה מי ישבר ראשון.
על שני הוידיאו הראשונים, בהחלט יכול לדלג כל מי שיש לו ידע נרחב בשיווק תוכניות שותפים, קצת SEO ומחקר מילות מפתח. או-קיי? מדובר על וידיאו באורך 30 דקות, עוד וידיאו חצוף באורך 110 דקות, וידיאו יומרני באורך שלוש שעות והיד עוד נטויה. מה קורה, אנשים? אתם לא הולכים לישון לפעמים??
בוידיאו הראשון מדברים שני החבר'ה בעיקר על עצמם ובאופן כללי שולטת בו תחושה קשה של שיעמום מוחץ.
המדריכים הבאים חושפים שיטות לא מרעישות, אבל בסדר סבירות, לייצר תנועה חינם לאתרי תוכניות שותפים ושיטות SEO מהירות עם דגש על מחקר מילות מפתח, ושימוש בתוכנה שמגיעה עם המוצר הזה, שאמורה לספק מחקר מילות מפתח יעיל בנישות. יש לי תוכנות מצוינות למחקר מילות מפתח, כך שאפילו לא טרחתי לבדוק את התוכנה הזו, עמכם הסליחה, לא הייתה לי סבלנות לזה.
באומרי: שיטות SEO מהירות, הכוונה איננה, ממה שאני הספקתי לראות לפחות, לשיטות לא לגיטימיות, בלק האט וכדומה, אלא בעיקר חקר שוק מבחינת: איזו נישה ומילות זנב ארוך קל יחסית לקדם, מוצלבות ב: כאלה שגם מניבות מכירות. כלומר, שילוב של מילות מפתח ארוכות "מנצחות" מבחינת המרות, שארוכות מספיק כדי להתברג במהירות, תוך כמה ימים, בעמוד הראשון.
המוצר מתבסס על כמה עקרונות, וכלל כמה מרכיבים אם אתם מתעקשים לדעת:
הבנת עולם השותפים, נישות, מוצרים ודרכי שיווק.
מציאת מוצרים טובים לשיווק, כלומר נישות ומילות מפתח.
התמקדות במחקר מילות מפתח ו SEO לקידום אתרי תוכניות שותפים.
דפי מכירה ונחיתה לבניית אתרים למכירת מוצרי תוכניות שותפים.
כמה פרקים של תוספות: בניית רשימות דיוור שבהן, לטענת היוצרים, טמון כסף גדול. שיווק גיאוגרפי, כיצד לבצע מיקור חוץ (אאוט-סורסינג), בניית אתרים מוכנים וכדומה.
מי שיש לו ידע רחב בשיווק תוכניות שותפים, עם רקורד של ניסיון והצלחה מאחוריו, לא נראה לי כי המוצר הזה ישנה את עולמו, אולי ימצא בו איזה רעיון מעניין, ותו לא. בטח לא משהו ששווה לשבת וללמוד כמה שעות של וידיאו. התוכנה תהיה חסרת ערך למישהו מקצועי בתחום של מחקר מילות מפתח ושיווק תוכניות שותפים.
אני באופן אישי לא מצאתי משהו חדש או איזו שיטה שלא ניסיתי / חשבתי עליה קודם, אבל אולי עבור משווקים אחרים תהיה כאן איזו למידה, או שכן או שלא, כנראה שזה תלוי ברמת הידע שלכם.
לחבר'ה מתחילים בשיווק תוכניות שותפים, המוצר הזה יכול לתת כמה אבני בניין שהן קצת יותר מתקדמות מהמדריך למתחילים הממוצע של שיווק תוכניות שותפים או איך לעשות כסף באינטרנט. למשווקי תוכניות שותפים באמצע דרכם המוצר הזה הכי מתאים, כי בשלב זה, הם כבר יודעים לסנן מידע ולא לדבוק רק בשיטה אחת או תוכנית אחת, ויש פחות חשש שייתחייסו למוצר זה ברצינות מוגזמת, בתקווה שלא ישימו את כל הביצים דווקא בסל הזה.
למי שרוצה להרוויח כסף מהר, בקלות, בכמה קליקים ולא יודע מה זה עולם השיווק באינטרנט: שלא יקנה את המוצר הזה. נקודה. שימשיך לחפש איך עושים המון כסף באינטרנט בשלושה קליקים, עד שיבין שזה לא אפשרי.
לסיכום: תמורת ארבעים ומשהו דולר מקבלים כאב ראש די גדול, אבל למי שיש ראש פתוח ומבין שאף מוצר או שיטה לא ישנו את חייו, שהוא לא יכול להרוויח הרבה כסף רק מקנייה של מוצר כלשהו, אך פתוח לשמוע כמה רעיונות והצעות, נו, טוב, בשבילו זה בסדר.
כל השאר, אתם פטורים.
לא יודעים מה זה שיווק שותפים? נסו כאן: שיטת שותפים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה