צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.1.2011

החלטות כספיות לשנת 2011


נגמרו התירוצים, מה לעשות. לפעמים זה קורה, שגם הם אוזלים, כבר לא עומדים יותר לצידנו. מסיבות השנה האזרחית החדשה כבר היו, ונסתיימו. איתם הלכו גם כמה ימי העבודה שלמעשה היו כמו חופש, כי הרי מי באמת עובד במשרד בין כריסמס לסילבסטר, כשבחו"ל כולם בחופש? תודו שלא עשיתם כלום כל השבוע, ויש לי זכות לאמר את זה למרות שהפעם האחרונה שעבדתי במשרד ולא מהבית, הייתה לפני XXX שנים.
בכל מקרה, כל מסיבות הסילבסטר חלפו, הבלונים התפוצצו, הזיקוקים זוקקו או וואטאבר, ואפילו ה 1.1.2011 כבר מאחרינו, היום הראשון של שנת 2011.
והנה הגענו לשני לינואר, תאריך שגרתי, שהדבר היחיד שמייחד אותו, הוא שעדיין קצת מוזר לנו לכתוב 2011 במקום 2010. ביג דיל. שבוע וזה עובר.
אני כבר כל כך חיכיתי לשנה הזו, שמבחינתי 2011 כבר פה מזמן, שום דבר לא מרגיש לי מוזר.
אז לכבוד השבוע הראשון של השנה האזרחית החדשה, הגיע הזמן לכמה ניו ירס רזולושנס, לא?
אתם יודעים, החלטות חדשות כאלה, שאנו מקבלים כל שנה לעצמנו, ומתחייבים לעצמנו שמהיום, ננהג X כל פעם שנתקל במצב Y, נעשה יותר כושר, נאכל פחות ג'אנק, נעשה יותר כסף, נבזבז פחות כסף, נבלה יותר עם המשפחה ופחות בעבודה, נשמור על קשר עם כל החברים שלנו, ולא רק עם הזוג החדש הזה שאנחנו עכשיו מתלהבים ממנו ועוד.
כיאה למקום, החלטתי לכבד אותו בכמה החלטות בנושא כסף, הצלחה וניהול זמן, ככה בשביל הרלוונטיות.
הנה מקבץ החלטות כספיות נבונות, לדעתי האישית, לכבוד השנה החדשה. הצעות, אם תרצו. הקפדתי לכלול כאן רק הצעות שקל יחסית ליישם אותן, ולא החלטות שמחכות עד לשנה הבאה כאבן שאין לה הופכין. הנה כמה הצעות להחלטות שלא קשה ליישם אותן. קבלו:
1. לפתוח תוכנית חיסכון לטווח ארוך. אם עוד אין לכם תוכנית חיסכון חיסכון, זו עשויה להיות חהלטה נבונה לשנה החדשה. לשים קצת כסף בצד כל חודש, למען העתיד. החליטו על סכום כלשהו, העומד בתקציב שלכם. לא סכום כסף שיכניס אתכם למינוס, אלא סכום שאתם יכולים לעמוד בו. לפעמים שוה לוותר על מותרות קטנות כדי לחסוך כסף ולדאוג לעתיד. אם תשימו בצד כל חודש סכום כסף שאתם יכולים לחיות בלעדיו, מהר מאוד תשכחו ממנו ותלמדו לחיות יפה מאוד גם בלעדיו. ההפתעה תגיע עוד כמה שנים, כשתראו כמה כסף כבר צברתם בתוכנית החיסכון שלכם.
2. לפתוח תוכנית חיסכון לטווח קצר. הכוונה היא לשים בצד סכום כסף למען מטרה מסוימת ומוגדרת. כל שנה אתם יוצאים לחופשה, אבל מתקשים למצוא לזה מימון? אין כסף להחליף את האוטו, אז אתם לוקחים הלוואה? נורא רציתם ללמוד משהו, אבל פשוט אין לכם מספיק כסף? החופש הגדול משגע אתכם מרוב הוצאות על הילדים והקייטנות? במקום לקחת הלוואה ברגע האחרון, ואז להוריד כל חודש סכום כסף על החזר ההלוואה, שימו מראש כסף בתוכנית חיסכון המיועדת למטרה מסוימת.
3. לנהל תקציב משפחתי. להבין פעם אחת ולתמיד, כמה כסף אתם מוציאים בחודש, אבל באמת. נדמה לנו שאנחנו מוציאים 7,000 שקל בחודש, אז איל יכול להיות שאחנו במינוס? אה כן, יש את ההלוואה ההיא, ואת החשבון ההוא, ואת הויזה שירדה בענק החודש – אבל זה היה רק מפני שקנינו סלון חדש, אז זה נחשב חד פעמי, לא? והמתנות לחתונה של הגיס. ומייבש הכביסה שהתקלקל. והאוטו. אה, כן. אנחנו עדיים משלמים על הטיסה ההיא בקיץ שעבר. אבל זה חד פעמי, לא??
אז זהו, שלא. חתונות יש כל שנה, משהו מתקלקל וצריך להוציא כסף על תיקונו – גם כן כל שנה, לחופשה גם יוצאים מדי שנה, קונים בגדים ונעליים כל עונה ומה לעשות – בחיים יש הוצאות. אנחנו לא מפסיקים להוציא כסף על החיים שלנו, מילא. אבל לפחות שנדע באמת כמה. סכמו הכל, אבל הכל. מתנות לחברים (אני סיכמתי, כמעט התעלפתי מהסכום שראיתי מול עיני!!), לחגים, בילויים, הוצאות בחגים וחופשות, חוגים ועוד ועוד. אח"כ חלקו את כל הסכום ב 12 חודשים, ותבינו בדיוק כמה כסף אתם מוציאים בחודש, אחת ולתמיד. אם לא תדעו, איך תחסכו?
4. לעשות השנה עוד משהו אחד, שיכניס עוד קצת כסף. אולי עבודה קטנה עצמאית, איזה פרוייקט פרילנס – כמובן אם כל אלו מתאפשרים במסגרת עבודתכם השוטפת. השקעה חכמה, מכירת פריטים שיושבים ומעלים אבק בבית או במחסן שלכם. תהפכו כל מה שאתם יכולים לכסף מזומן, במיוחד אם קל לבצע זאת. זה יעזור לכם לקיים מטרה אחרת, שאתם חושקים בה, אבל לא יודעים מאיפה להביא כסף כדי לממש אותה.
מה נאמר ומה נגיד, שתהיה שנה מוצלחת מתמיד.
סיפורי הצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה