צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.1.2011

איחולים לשנה אזרחית חדשה מבלוג כסף 2011 !


כבר יותר משלוש שנים אנחנו נפגשים כאן. כ שלוש מאות פוסטים מאחוריי, כאן בבלוג כסף. והבוקר אנחנו נפגשים שוב. חלקנו וודאי נושאים זכרונות ליל אמש, ליל הסילבסטר, וחלקנו אולי לא מבינים בכלל על מה המהומה. אבל שנה אזרחית חדשה, בכל זאת התחילה. וזה גורם לאנשים לחשוב. וחוץ מזה, סופסוף גשם בחוץ! אז קדימה, סיכום שנתי נדרש כאן, ועיניים נשואות אל השנה החדשה - זה מה שכולם מצפים לראות כאן הבוקר, נכון? אז לא אאכזב, הנה פוסט היום הראשון של שנת 2011. קבלו:
2011 כבר בידנו. שנה אזרחית חדשה החלה היום, ואני רוצה לאחל לכם המון דברים, לא רק כסף.
לכבוד השנה האזרחית החדשה, כמה סיכומים של השנה החולפת בבלוג כסף האהוב עליי כל כך, וכמה ציפיות לשנה החדשה.
בשנה האחרונה דיברנו כאן הרבה על מוטיבציה אישית, סלילת הדרך להצלחה בעשיית כסף, דרכים להרוויח כסף ושיטות להתמיד בעשייה החיובית שלכם, שלנו.
המשכתי גם את הקו שהתחיל עוד בשנת 2009, שנת מיתון זו הייתה, ובו פירסמתי וכתבתי המון על איך לחסוך כסף, לצאת מחובות, איך להתמודד עם פיטורין וכדומה. המגמה הזו נמשכה גם לתוך שנת 2010, כשרבים מאיתנו עוד חוו על בשרם את תוצאות שנת המיתון ההיא, שהייתה קשה. רבים נשארו בלי כסף, חייבים כסף, בלי עבודה או עם דאגה כללית לעתיד. שנת 2010 הייתה טובה הרבה יותר מבחינה זו, לדעתי. אנשים התחילו לצאת מהתחושה האפרורית הזו, התחילו לקנות יותר, להוציא יותר כסף ולחפש הזדמנויות חדשות. שוק הנדל"ן התחרפן לחלוטין ומחירי הדירות עלו בקצב מסחרר, לגבהים לא נורמליים, והתחלנו קצת לדבר על כמה כסף עולה דירה, כמה כסף עולה השכרת דירה, מעבר דירה, הזדמנויות בשוק הנדל"ן וכדומה. בשנת 2011 נרחיב בנושא הזה קצת יותר, ונדבר על שיטות חדשות לעשות כסף, בעיקר כסף מהבית, כסף באינטרנט ונציג גם תוכניות שותפים חדשות.
את סוף שנת 2010 בבלוג כסף הקדשתי לפתרון בעיות בנושא תוכניות שותפים, מה שהתבטא בסדרת מדריכים קצרה הכוללת פתרון בעיות נפוצות בתחום שיווק שותפים. השנה אמשיך לעדכן בחידושים ומקורות מפתיעים בתחום שיווק שותפים, נושא שהתחיל כאן בבלוג כבר לפני שלוש שנים וצומח לאיטו.
עוד מאפיין של שנת 2010 בבלוג הזה, הוא סיפורים אישיים, שלי ושל אנשים אחרים שהסכימו לשתף בחוויות שלהם עם כסף, עם חובות, עם הצלחה בתחומים אישיים – כאן בבלוג.
אשמח לשמוע עוד סיפורים מעניינים, על הצלחה של קוראי הבלוג, על בעיות ועל התמודדות עם כספים, קריירה, ניהול כסף במשפחה, ניהול תקציבים וכל מה שעולה בדעתכם.
שמחתי מאוד לקרוא השנה כמה וכמה סיפורי הצלחה מרגשים, מקווה שמגמה זו תימשך, ורוצה לאחל שסיפורי הצלחה כאלה יתגשמו עבור כל אחד ואחת מקוראי הבלוג ובכלל.
אשמח מאוד לשמוע מכם יותר, על מה הייתם רוצים לקרוא בבלוג כסף כאן השנה, על מה מעניין אתכם לשמוע, על קצב עידכון הבלוג ועל הנושאים שאולי חסר לכם לשמוע עליהם.
השנה כתבתי לא מעט פוסטים בנושא צרכנות, השוואות מחירים וכמה כסף עולים כל מיני מוצרים... אשמח להרחיב את הנישה הזו גם השנה, ואם יש לכם מוצר מעניין, מקורי או פופולרי שאתם רוצים שאסקור, אשמח לשמוע עליו.
השנה החלתי כאן בבלוג, סדרת טיפים חדשה שנהנתי מאוד לכתוב, טיפים לעבודה מהבית בסגנון: הטיפ היומי. מטרת הטיפים הללו, היא לספק לעיתים קרובות, טיפים קטנים, קצרים וטובים שנוגעים למכלול האספקטים של עבודה מהבית, ויכולים להזדהות איתם, ולמצוא בהם עניין כמעט כל מי שעובד מהבית, ולא חשוב באיזו עבודה. בשנת 2011 ארחיב את סדרת הטיפים הזו, שיהיה לכולנו עוד יותר מה לקרוא, להתעניין ולהיעזר.
אני רוצה לאחל לכל קוראי הבלוג, שתעשו כסף. שתשמרו על מה שיקר לכם. על המשפחה שלכם, על החברים, על כל מי שאתם אוהבים. כסף הוא רק אמצעי, זוכרים? שימרו בלב וקרוב ככל האפשר, את הדברים שבאמת חשובים: בריאות, משפחה, קרבה, אהבה. תשקיעו בהם. תעשו טוב. תעשו רק טוב.
שנת 2011 יוצאת לדרך – שתהיה שנה מדהימה, מפתיעה ורק לטובה! שיתגשמו כל משאלות לבכם לטובה. שנמשיך להיפגש כאן, מעל הפיקסלים האלה ממש, עוד שנים רבות. כל עוד יש לי כוח לכתוב, וזה כנראה יהיה לתמיד, אני כאן. ביי בנתיים.
לחסוך כסף
איך לעשות כסף
עבודה מהבית
כסף באינטרנט
סיפורי הצלחה עם כסף
כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה