צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.11.2010

ואני רק רציתי עשיר


לה לה לה לה לה לה...
לא, לא בעל עשיר. אבא עשיר.
אבא עשיר, אם לא שמעתם, זה פי אלף יותר טוב מבעל עשיר. תשאלו את אבא עשיר אבא עני.
אבא עשיר ילמד אתכם איך להיות עשירים בעצמכם, חוץ מלפזר עליכם מלא כסף בצעירותכם, לקנות לכם כל מה שרק חלמתם עליו כולל אוטו, בית, אופנוע ים ולממן את כל השגעונות שלכם, הלימודים והתחביבים היקרים ביותר ביקום.
אבא עני, אמרו לנו, לא יודע להיות עשיר ומלמד את ילדיו דבר אחד: איך כל הזמן להיות מודאג בגלל כסף ולחשוב שאפשר להרוויח כסף רק בעבודה קשה. ככה חיים בסדר, אבל לא מרוויחים המון כסף ולא מתעשרים.
אבא עשיר, לעומת זאת, ילמד אתכם לקחת סיכונים במקומות הנכונים, להשקיע, לנהל כסף, ליזום הכנסות פסיביות מכל מיני מקורות השקעה.
אז אמרו. המציאות טורחת לעדכן אותנו, שרבים מעשירי ארצנו עשו הכל בעשר אצבעותיהם, שהם צמחו מדלות חומרית ודווקא משם הגיעה המוטיבציה שלהם לצמוח, להרוויח הרבה כסף ולחיות אחרת.
שהאבות שלהם לא ידעו לנהל כסף בכלל והם חיו עם X אחים באותו חדר. היום יש לו קניון, שני בתי מלון ויאכטה.
יום אחד, הוא יספר, כי כך מתחילים כל סיפורי ההצלחה מאפס הללו, החלטתי למכור ירקות בשוק. מכרתי שלושה מלפפונים ובכסף שהרווחתי קניתי גם עגבניות. מכרתי את העגבניות ובכסף שהרווחתי קניתי גם דוכן...
כפי שאתם מבינים, הדוכן הפך לשניים ושני הדוכנים הפכו לחנות, שהעתיקה את מיקומה לשכונה יוקרתית בצפון תל אביב, שהתחלפה בחנות מותגים, שהתרחבה לרשת, שנפרסה בכל הקניונים בארץ, שנפעמו לגלות שהוא קנה אותם. את הקניונים.
ספורי התעשרות נוסח: גם אני יכולתי לעשות את זה!! נורא מעצבנים. אבל האמת שלכאורה כל אחד באמת יכול. אם לא היה לו, למיליונר, אבא עשיר, אם הוא לא התחיל מהון עתק אלא צמח מאפס, לכאורה כל אחד יכול.
מעניין שאנשים חושבים שעושר הוא רק כמה כסף יש לך. הם מניחים שאם למישהו היה אבא עני ולא היה לו כסף בכלל להתחיל עסק, ובכל זאת הוא הצליח בגדול – סימן שכל אחד יכול.
ולדעתי העושר האמיתי נמצא עמוק בתוכו. בכך שהוא קם ועשה, קודם כל. אחר כך בכך שהוא לא קפא על השמרים. הרי בחור כל כך עני גם יכול היה להסתפק בהצלחת הדוכן שלו בשוק ולעצור שם, לא? כמה מאיתנו היו ממשיכים לרוץ קדימה? ועוד ח"ח על החלטות נבונות, שהתקבלו כנראה במועדים מדויקים ומתאימים. ועוד אחד על כישרון להתנהל עם אנשים. והחוכמה, הנחישות, ובעיקר התעוזה.
יש לך אומץ להיות עשיר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה