צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.11.2010

רוצים מזומנים - תגידו ביי ביי מזמזמים


מזומנים = להלן, כסף שאתם מנסים להרוויח באינטרנט, הכנסה נוספת שאתם מתחילים באמצעות עסק אינטרנטי, עבודה מהבית, שיווק תוכניות שותפים, כתיבה באינטרנט וכל יזמות אחרת שאתם עושים שם, כל היום מול המחשב.
מזמזמים = להלן כל אותן הנשמות הטובות, קטני האמונה, שואלי השאלות ומקשי הקושיות, הורסי המסיבות ששואלים ומזמזמים לכם כל היום, לאמור: באמת אתה חושב שתעשה מזה כסף? לא נראה לי שזה יצליח? מה אתה עושה שם כל היום? כסף לא בא בקלות אדוני / גבירתי, אין נוסחאות קסם – וכולי ועוד כיד הדמיון הטובה עליהם. מה איכפת להם לזמזם? זה לא עולה להם כסף ואין להם משהו חשוב יותר לעשות באותו רגע, אז הם מזמזמים.
אל תתנו למזמזמים להחליש אתכם, אל תתנו לזימזום הנחרץ שלהם לפגוע בתזרים המזומנים שלכם, ביעדים שלכם והכי חשוב: במוטיבציה השלמה שלכם.
החלטתם לפרוש מהמרוץ ולצאת למרוץ פרטי משלכם, לעשות כסף עבור עצמכם ובכוחות עצמכם. זה דורש אומץ ויכולות שאין לכל אחד, ואל תתנו למזמזמים להכניס בכם ספקות מפחידות.
לצערנו, לא כל האנשים ניחנו ביכולות גבורה כמו שלכם, לצאת מהקופסא, לחיות שלא בתוך קוביות ולהחליט החלטות עסקיות בשביל עצמם. מבחינתם עבודה זה דבר ברור מאוד, יש לו שעות מוגדרות וגם משרד, בוס, מכונת קפה ותלוש משכורת.
על כן סביר להניח שבשלב זה או אחר של הקריירה שלכם מהבית, יבוא מישהו ויטען כנגדכם ש...
ה "ש..." הזה לצערי רחב ביותר, מטענות כנגד כך שאינכם מקבלים הטבות סוציאליות, בונוסים ומשכורת קבועה, דרך הנורא מכל: הטענה שאתם מפסידים ימי גיבוש, תלושי שי וסדנאות הרחבת אופקים מטעם החברה הגדולה שיכולתם להיות מועסקים בה, אבל אתם לא. ועד טענות קשות כנגד בדידותכם, העובדה המוצקה לכאורה, שאינכם עובדים בקהילה (מי המציא את השטות הזו?? קהילת משווקי האינטרנט והעובדים מהבית היא כה גדולה ופעילה, שלפעמים עליי לסנן כנסים, פורומים ומפגשים רק כדי להמשיך לעבוד מהבית בלי הפרעות), אינכם אוכלים צהריים בצוותא עם כל החבר'ה במשרד באיזה בית קפה / מסעדה ליד הכביש ועוד.
על כן החלטתי שהגיע הזמן למלא את שליחותי כמי שאחראי על שלומי, ועל הדרך גם על שלום קהילת העובדים מהבית ויזמי האינטרנט באשר הם, וניסחתי את המדריך האינטרנטי להגנת כל מי שעובד מהבית או עושה כסף באינטרנט, קבלו:
1. התמים. מה הוא אומר: אז מה אתה עושה, בכלל, תגיד? השאלה הזו פוגעת גם אם אינה מנוסחת כדי לפגוע. הלוא אם הייתם עובדים במשרד אף אחד לא היה שואל אתכם, תגידו, מה אתם עושים במשרד כל היום? אה, נפגשים עם אנשים. כן, אבל על מה? נו באמת, תארו לכם שיחה כזו.
כד להתמודד עם בעיה מטרידה זו, נסחו לכם פעם אחת ולתמיד תשובה מסוגננת לשאלה המעצבנת הזו! נסחו אותה היטב, באופן קצר, קולע ומושך ככל האפשר. בפעם הבאה שמישהו יעיק עליכם עם הקושיה הזו, במקום למלמל משהו עצוב כמו "כן... אני קצת כותב באינטרנט ועוסק בשיווק, יש לי גם עסק ואני בדיוק בונה לו עכשיו אתר, אני בקשר עם כל מיני אנשים שאולי ירצו להשקיע..." אחחחח! זה נשמע רע, ממש רע. במקום זה, תוכלו פשוט לשלוף את התשובה המסוגננת שלכם, ואם אתם עוסקים בשיווק באינטרנט, אזי שלא תהיה לכם בעיה לנסח סלוגן כזה. בתחילת דרכי באינטרנט, לפני די הרבה שנים, הייתי עונה משהו כמו "אני בונה אתרים באינטרנט" הממ. זה לא נשמע טוב. זה לא ממש נכון, וזה גם לא מתקרב למה שאני עושה או עשיתי אז. אבל לך תסביר לאנשים מה זה אפילייט מרקטינג, כן? לאט לאט עבדתי על תשובות טובות יותר מאלה, למשל: "שיווק באינטרנט", "שיווק תוכניות שותפים באינטרנט", "כתיבת תוכן והקמת מסעות פרסום" וכדומה.
2. הממעיט. מה הוא אומר: זה רק עבודה צדדית, נכון? לחילופין, ירכיב הממעיט בערכך או בערך עסקך, את רצף המילים הבא: זה משהו זמני, כן? אנשים שלא חושבים כמוך ועובדים בקופסא, ישנים בקופסא, אוכלים בקופסא וסביר להניח שאת הבר מצווה של הבן שלהם גם יראו בדי וי די, באמצע ישיבת עבודה בקופסא, לא יכולים להבין איך מישהו עושה כסף מחוץ לקופסא. הדרך היחידה להתמודד עם ממעיטים הוא לאמר להם שלמעשה, אין לך שום כוונה לחזור לעבודתך "הרגילה" בקרוב, שכן אתה אוטוטו מרוויח יותר כסף משהרווחת אי פעם בתור שכיר.
3. המגחך. הוא ינסה להשתעשע אתך ויאמר: אז בעצם אתה כל היום בבית בטרנינג ולפעמים מוריד את הכלב לטיול? אנשים מניחים, בטעות כמובן, שזה שאתה עובד מהבית פירושו שאתה יושב כל היום בבית, לא מחליף בגדים, לא פוגש אנשים ואין לך למעשה שום דבר חשוב לעשות, ועל כן אתה פנוי להתבטל כל היום ומקסימום להוריד את הכלב, ולך בכלל אין כלב.
הדרך היחידה להתמודד עם מגחכים היא לאמר להם את האמת: שעכשיו, כשאני עובד מהבית, אני למעשה עובד הרבה יותר קשה משעבדתי כשהייתי שכיר. אני חייב להשקיע הרבה שעות בעבודה, אני חייב לעבוד כשאני בבית, אחרת אני לא אכניס כסף, אני חייב להשתדל יותר מכל מאמץ שאי פעם השקעתי עבור הבוס שלי – כי עכשיו אני משקיע בעצמי. אם אני לא אעבוד, אף אחד לא יכניס כסף בשבילי, העסק לא יצמח, ואני אצנח. אז לא, אין לי כלב וגם אין לי הרבה זמן פנוי. אל תקפצו לקפה כשאתם ביום מחלה.
4. קטן האמונה. בדרך כלל מישהו שלא מבין שום דבר באינטרנט ואומר: העסק הקטן שהקמת בעצמך באמת יכול להתחרות באתרים גדולים שמנוהלים על ידי חברות גדולות ורציניות? זה אכן קשה לשכן שלך, אדון מרקוביץ', שמעולם לא עזב את דף הבית של וואלה, להבין שישנם באינטרנט אתרים נוספים שאינם בהכרח פורטלים ענקים, ושאנשים באמת מבקרים בהם מדי פעם, כשהחבר'ה בוואלה לא מסתכלים. אבל זה נכון.
לך תסביר לאנשים שרק התחברו לפייסבוק לפני שבוע, שיש דבר כזה נישות באינטרנט, שזוכות לביקורים נלהבים של גולשים שמחפשים תוכן עמוק ומשמעותי אודות נושא ספציפי וקטן, כמו איך לתקן אופניים. וכן, אפשר לעשות מזה כסף אדון מרקוביץ'!
לסיום סיומת, המשיכו אתם להאמין בעצמכם, כי עד שלא יהיה לכם ארבע על ארבע עם ריפודי ארמני, יהיה קצת קשה לשכנע את הסביבה להאמין בכם. כאלה הם החבר'ה מהקופסא. אל תכעסו עליהם, מגיע להם שנאהב אותם בדיוק כמו שהם.

2 תגובות:

  1. בעבודה מהבית דרושים גם קורות חיים או שזה משהו שכל אחד יכול לעשות?

    השבמחק
  2. שלום אור, תודה על תגובתך. כמובן שתלוי לאיזו עבודה אתה מכוון. ישנן עבודות מהבית כשכיר או פרילנס, שאליהן יש לשלוח קורות חיים ולעבור ראיון כמו בכל עבודה. ישנן עבודות כעצמאי או פרילנס שאינן דורשות את התהליך הזה, וניתן לעבוד באופן עצמאי, בלי בוס. לכל היבט יש יתרונות וחסרונות כמובן.

    השבמחק