צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.9.2010

איך עושים כסף בחגים


איך עושים כסף בחגים?
סוכות בפתח ותכף אספר לכם דוגמא קטנה כיצד עושים כסף בסוכות, ולצורך העניין - בכל חג אחר.
לא בטוח שמתעשרים מזה, אבל יש אנשים מוכשרים, יזמים, יצירתיים, שמסוגלים לנצל את החגים כדי לעשות קצת כסף, בעיקר אם הם מכירים את השוק שאליו הם נכנסים.
יש כל מיני אפשרויות ליצירת רווח נוסף בתקופות ש "משהו חדש עכשיו חם". כמו בשיווק טרנדים, כאשר בבת אחת מאסה גדולה של אנשים מחפשים את אותו דבר, אפשר להרוויח הרבה כסף על ידי מכירתו או שיווקו.
מדוע כסף בחגים ויצירת מוצרים לחגים עלו לתודעתי כך לפתע פתאום? האמת שלא לפתע פתאום, בעברי ביצעתי מדי פעם מבצעים שיווקיים נקודתיים או עונתיים קטנים.
כמו כן תמיד ענין אותי איך עסקים קטנים מרוויחים כסף מטרנדים או תקופות / עונות באופן נקודתי: מכירת חוברות למידה בגני ילדים לקראת סוף השנה (והמעבר לכיתה א'), כתיבת מדריכי אייפון באלפים, חודשים לפני שיווקו בארץ ועוד.
אבל השבוע קפצתי לחנות צעצועים ועיני צדו, חוץ מסלסלות ענק של קישוטי סוכה מוכנים, את פלא הפלאים השיווקי, לפחות בעיני: ערכת יצירה הנראית פשוטה להפליא, של הכנת שרשראות צבעוניות לסוכה !!
או-קיי, זה כבר יותר מדי. הכנת שרשראות לסוכה? אתם רציניים? כאילו לקחת כמה רצועות של בריסטול או נייר צבעוני, או ניירות מתוך מגזינים צבעוניים (כפי שאנו נהגנו לעשות כשהיינו ילדים), ולהדביק אותן זו לזו...
צריך ערכה בשביל זה??!
כנראה צריך, כי ראיתי את המוצר הזה נמכר שוב ושוב ממש לנגד עיני המשתאות.
כן, כן. מוכרים בחנויות, במחיר 10 שקלים, ניירות צבעוניים חתוכים לרצועות, תחת השם "ערכת יצירת שרשראות קישוט לסוכה". סביר להניח שגם אני בסוף אוציא כסף על השטיק הזה, כי זה בעצם ממש נחמד.
אין לי שום דבר רע לאמר על יצירה, פעילות הורים – ילדים משותפת, זמן איכות, צבעוניות ומחיר ונמוך.
כמה פשוט.
המוצר הזה חזר לרדוף אותי בחנויות מכשירי כתיבה ובכל מיני פינות שיווקיות כאלה ואחרות השבוע.
שאפו, כמה פשוט, ככה חכם, והצ'ופר הוא מוצר שלא עולה הרבה כסף, חמוד ומעשי, כייפי וחינוכי על אף פשטותו הרבה, אז למה לא?
בניגוד לקידום טרנדים או שיווק / מכירה של טרנדים, מוצרים להיטים או תחומי עניין חדשים שפורצים פתאום לתודעה הציבורית, שיווק מוצרים בחגים ויצירת כסף בתקופות כאלה הוא מעט שונה.
ראשית, הוא אינו טרנד חולף. חגים חוזרים כל שנה במועדים קבועים. מי שמוכר סוכות ימכור אותן רק פעם בשנה, אבל כל שנה. מי שמוכר נופש קיצי ישבות כנראה בחורף, אבל מאמצי השיווק שלו השנה ישתלמו גם שנה הבאה, כשיגיע שוב הקיץ.
בואו ניקח דוגמא קיצונית: הפסטיגל. הפסטיגל לילדים חוזר כל שנה, בדיוק בחנוכה, והמוני ילדים והוריהם רצים לראות הופעה שהפכה למסורת.
טוב, אז אנחנו לא הפסטיגל ואנחנו בכלל בחגי תשרי כרגע, בעיקר סוכות שתכף מפציע.
אז איך עושים כסף בחגים?
צריך להתכונן כמה חודשים או אם אתם סופר-מוכשרים, לפחות כמה שבועות מראש.
לחשוב על יצירת מוצר או שיווק מוצר קיים.
לחשוב על דרכים לשווק תחפושות או אביזרים לפורים, למשל. אפשר לעשות כסף משיווק או מכירה של כל מוצר שהוא לוהט כרגע – אפשר אפילו להצליח למכור עוגיות דבש בראש השנה, או איגרות ברכה עם זהובים - אם יודעים לעשות אותו נכון. כלומר אם מכירים את השוק או לפחות נכונים ללמוד אותו, את רשתות השיווק המתאימות למוצר שלכם, אם אנשי המפתח בתחום או דרכי שיווק ישיר, כמו שיווק באינטרנט או בחנויות באינטרנט, למשל.
להיכנס לשוק לא מוכנים, עם מוצר טוב ככל שיהיה, עלול רק לגרום נזק כלכלי ומפח נפש. אז אם צריך, תתייעצו עם מישהו שמבין, ואל תסכנו סכומים גדולים בהתחלה.
חודש חגים שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה