צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.9.2010

צ'טמן מאיפה באת. רות. עבור. סוף


צ'טמן, ידיד אינטראקטיבי חדש בגדר להיט, טרנד נוסף לילדים ככה לתחילת השנה. עוד משהו לשחק איתו, עוד סיבה לבקש כסף מההורים, עוד סיבה להוציא כסף עבור גאדג'טים לילדים ובעיקר: סיבה מצוינת לבחון טרנדים אינטראקטיביים לילדים.
התחלנו עם טמגוצ'י, וזה היה מזמן. ממש מזמן.
מי שחושב שטמגוצ'י הוא טרנד חמוד שהתחיל לפני שנתיים, כנראה לא חי כאן בשנות התשעים, כשזה היה באמת להיט חדשני. לפני כמה שנים הוא עשה קאמבק מטורף.
אבל אז הגיעו וובקינז.
וובקינז היו החברים האינטראקטיביים המשמעותיים הראשונים, לפי דעתי. אחריהם הגיעו, שלא לאמר הגיחו, כל מיני בובות פרוותיות אינטראקטיביות שונות ועולמות וירטואליים שילדים יכולים לחקור ו/או לבנות באמצעות אותה בובה. זה עלה להורים לא רק כסף, כ 50-100 שקלים ועוד אביזרים, בגדים וכולי... אלא עלה להורים גם לא מעט סבלנות.
וובקינז הגיעו לארץ דוברי אנגלית, וילדים קטנים נאלצו לשבת עם ההורים שישמשו מתורגמנים.
היום וובקינז כבר דוברים עברית, וכבר עשו היסטוריה.
צ'טמן הוא dude אחר לגמרי.
צ'טמן לא מבקש שתבנו לו בית עם בריכה ותשחקו במשחקים כדי לצבור נקודות ולקנות לו עוד רהיטים, הוא לא מדבר על כסף ווירטואלי למרות שיש לו איזה פי'צר הכולל צבירת נקודות.
צ'טמן בסך הכל רוצה להיות חבר של הילדים שלכם.
אז כדי שנכיר אותו, לא? מי אתה צ'טמן, מאיפה באת ומה באמת הילדים רוצים ממך?
נתחיל משאלת השאלות: כמה כסף עולה צ'טמן, הרי לבלוג הזה בכל זאת יש תכלית מכובדת.
צ'טמן עולה בערך 250 שקלים נכון לכרגע, ניתן להשגה בחלק מחנויות הצעצועים והמשחבים, נכון לפרסומים כרגע ניתן להשיגו ברשת הפנינג, טויס אר אס ורשת באג משחבים. באינטרנט, כמו באינטרנט, תוכלו לקנות צ'טמן ולקבלו במשלוח תוך כמה ימים.
בעיקרון צ'טמן הוא בובה אינטראקטיבית המתחברת למחשב ומצטרפת לצ'טים ולגלישה באינטרנט.
צ'טמן יודע לזהות תכנים מסוימים כלא בטיחותיים ולהתריע עליהם, אך אינו מחליף תוכנות סינון והגנה על פרטיות מקצועיות וכל אלה אינם מחליפים פיקוח הדוק של הורים על גלישה באינטרנט של ילדיהם. פיקוח שאני לגמרי בעדו, אגב, כמה שיותר ועם הרבה הגבלות. כמו שאתם שומרים על הילדים שלכם בכביש או מחלון בקומה ה 15, ככה פקחו עין כשהם גולשים באינטרנט. חוץ מלהגדיר להם מה מותר ומה אסור, איפה מותר לגלוש ואיפה לא, שלא מוסרים פרטים אישיים ולא משוחחים עם אנשים לא מוכרים, פשוט תשבו לגלוש איתם. אין כמו הדרכה הורית וזו יכולה לחסוך הרבה צרות. כמובן התקינו תוכנות בטיחות, פרטיות ומסנני תוכן.
הבעיה שלי להוציא כסף על צ'טמן נובעת בעיקר מהמסר, החשש שלי הוא לעודד צ'טים באינטרנט, שיכולים להיות לא בטיחותיים לילדים ואפילו לבני נוער.
צ'טמן הוא לא רק חבר לצ'טים שמדבר ושר לכם תוך כדי, הוא גם עוזר במציאת משחקים ברשת, מידע ותשובות לשאלות (מישהו אמר עזרה בשיעורי הבית?) ובאופן כללי נראה לי כמו תוספת חביבה ומהנה.
אבל צ'טמן הוא בעיקר גאדג'ט מסוג שהילדים תופסים כהדבר המגניב החדש שהם צריכים לקנות.
אפשר להבין אותם, עם כל הטרנדים והפרסומות שמנסים להוציא מהם כמה שיותר כסף בתור קהל שיווקי נחשק שלא רק קונה הרבה, אלא כזה שההורים מתקשים להגיד להם "לא" ומוציאים כסף במקומם.
נשאר לי רק לשבת ולראות כמה זמן הטרנד צ'טמן הזה יחזיק בתור הדבר הכי חם, מה אומרים עליו המשתמשים וההורים שלהם. וכמובן אלו תוספות ושידרוגים עוד צפויים לו לאדון צ'טמן, שהרי כגודל השידרוגים הנלווים בהמשך וגרסאות השיפור, כך בדרך כלל אפשר לתארך כמה זמן הוא הולך להישאר כאן, והאם כצעקתה או שההתלהבות תתפוגג במהרה.
כרגע צ'טמן עולה די הרבה כסף בתור מתנה לילד, אבל סביר לגאדג'ט חדש. מאוד מעניין מה יהיה מחירו של צ'טמן בעוד, נניח, שלושה חודשים... אני אהיה כאן כדי לעקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה