צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.8.2010

כמה עולים אופניים - מחיר אופניים לילדים


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › כמה עולים אופניים לילדים
החופש הגדול עדיין לא הסתיים, אבל אתם כבר מריחים את תחילת השנה? החגים יוצאים השנה מוקדם מאוד ואפשר כבר לראות את יום כיפור באופק? לא רק אתם רואים אותו, גם רשתות הצעצעוים וחנויות האופניים. רגע לפני יום כיפור, הגיע הזמן לחשוב על קניית אופניים לילדים.
לקראת יום כיפור מחירי אופניים לילדים יכולים דווקא לעלות, מאידך ייתכנו מבצעים רבים שיוזילו מחירי אופניים לילדים לקראת החגים, מכיוון שכל רשת תרצה למשוך את הלקוחות הרבים אל סף דלתה. התחרות בשוק האופניים לילדים גוברת לקראת חגי תשרי, ואתם יכולים להרוויח.
כדאי אפוא לברר מראש על מבצעים לקניית אופניים חדשים לילדים, ויפה שעה אחת קודם.
נכון שעוד לא גמרנו עם חופשות אוגוסט, קניות לבית הספר בעיצומן ואנו כבר מותשים מרוב הוצאות, בילויים, קייטנות פעילות, כסף על אוכל בחוץ ואטרקציות, תלבושות לבת הספר ולשנה החדשה וכולי...
אבל השנה החגים מגיעים מוקדם מאוד, ומי שעדיין יש לו טיפת מרץ ונשאר לו כסף בארנק, יכול להתחיל לחשוב על קניות לחגים, לראש השנה, קניית מתנות או בגדים לחג עבור הילדים, וגם קניית אופניים.
יש הורים שמוציאים את האופניים של הילדים פעם בשנה, כלומר העסק הזה מסתכם םחות או יותר ביום כיפור. אך למעשה תקופת החגים היא תקופה מצוינת לרכיבה על אופניים. לא חם מדי בחוץ ועדיין לא קר ואפשר לטייל בחוץ, בפארק, עם כל המשפחה או בגינה הציבורית ולהנות מרכיבה על אופניים עם חברים או בני המשפחה.
גם מי שיש לו זוג אופניים יבדוק אותם בסוף החופש הגדול ולרוב יקנה אופניים חדשים לילדים, במידה והאופניים הישנים כבר קטנים או לא מתאימים לילד, או נהרסו לגמרי. גם זה קורה.
אז כמה עולים אופניים לילדים בתקופה זו, ךקראת יום כיפור ולקראת ראש השנה החדשה?
טווח מחירים די רחב יש בשוק אופניים לילדים, מן הסתם המחיר תלוי בסוג האופניים, גודלם והפונקציות שלהם.
אבל יש גם הבדלים בין הרשתות ובין המבחר שהן מציעות.
לילדים קטנים צריך לקנות אופניים טובים ואיכותיים אך לא חייבים להוציא עליהם הרבה כסף. הילדים גדלים מהר ואופניים קטנים לא יספיקו להם לשנים רבות, תצטרכו לקנות אופניים גדולים יותר כשהם יגדלו.
אופניים עם גלגלי עזר שאפשר להוריד בהחלט מסייעים לחסוך קצת כסף, אבל שימו לב: גודל האופניים, גובהם והתאמתם לילד לרוב לא ניתנים לשינוי, ולפעמים הילד נשאר עם אופניים שהורידו להם גלגלי עזר, אך הם נמוכים מדי בשבילו ולא נוחים ובטיחותיים לרכיבה.
מחיר אופניים לילדים:
מחירי אופני ילדים נעים מ 199 שקלים לכ 400 שקלים, המחירים לאופניים לילדים ולא לאופני שטח או אופניים מיוחדים מאוד הכוללים הילוכים רבים וכולי.
אופני שטח או אופני כביש ושטח לילדים עולים החל מכ 700 שקלים ועד 1500 שקלים.
אופניים של bmx לילדים עולים כ 200- 400 שקלים, תלוי בגודל.
אופניים ב טויס אר אס: אופני bmx לילדים עולים החל מ 279 שקלים, בגדלים 12 עד 18 אינץ, לילדים גדולים יותר יתאימו אופניים בגדול 20. טויס אר אס מציעים גם אופניים מקצועיות יותר לילדים גדולים יותר, כאן כבר תיפרדו מיותר כסף ותצטרכו גם לתחזק את האופניים כמקובל, מדי פעם.
אופניים של קוסמיק לילדים בטויס אר אס בגודל 20 אינץ גלגל יעלו כ 450 שקלים, אופניים עם הולם זעזועים אחרוי (קפיץ) בגודל 20 אינץ יעלו כ 500 שקלים.
אופני bmx בגודל 18 אינץ עם גלגלי עזר שאפשר להוריד, יעלו בטויס אר אס כ 340 שקלים.
מגה ספורט אופניים לילדים: מגה ספורט מציעה אופני הרים לילדים בעלי 6 הילוכים ואופני שטח עם 21 הילוכים. המחירים סביב 500 ומעלה.
אז אם אתם רק רוצים אופניים לילדים כדי שירכבו בשכונה או בגינה הציבורית, אל תוציאו הרבה כסף. אופניים עם הילוכים רבים מתאימים לשטח, לרכיבה ממושכת, לטיולי אופניים ובקיצור – לעסק הרבה יותר מקצועי מקפיצה לחבר אחר הצהריים. אופניים בכ 200-400 שקלים ישמחו אותם ויעשו את העבודה.
אם אתם משפחה שנהנית מרכיבה על אופניים במשותף, טיולי בוקר בשבת ומסלולים מאתגרים, ואם הילדים בגיל המתאים, אופניים מקצועיות לילדים יעלו סביב ה 1000 שקל לפחות. ויש גם תחזוק.
חשוב מאוד מאוד: להקפיד לקנות לילדים קסדה, מגיני ברכיים, מגיני ידיים ומגיני מרפקים! אל תרשו לילדים לרכב על אופניים ללא מגנים וללא קסדה, נפילות יכולות להיות מסוכנות. הקפידו לקנות מגנים איכותיים, שמתאימים למידות של הילדים ויושבים עליהם טוב. התייעצו עם בעל מקצוע בחנות כדי להתאים לילדים קסדות איכותיות, שננו באוזני הילדים את חשיבות הרכיבה עם קסדות ומגנים וכמובן תנו דוגמא אישית. אם אתם תקפידו לרכב עם קסדות ומגנים, הילדים לא יצטרכו הרבה שיכנועים, כי זה ברור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה