צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.8.2010

כסף - מגרש המשחקים של עשירים


כסף הוא המשחק של העשירים. כסף הוא לא רק שם המשחק של אנשים עשירים, הוא המשחק והמטרה עצמה.
לשחק זה חשוב, משחק זה מה שכולנו עושים, כל יום ורוב היום.
אנחנו משחקים, מעבירים את החיים בפעילויות שונות בתוך מגרש המשחקים שלנו, העולם.
ילדים קטנים משחקים בצעצועים ומשחקים, במשחקי דמיון ואחד עם השני, ובכך מסגלים לעצמם תכונות וכישורים שישרתו אותם היטב בעתיד: כישורי עבודה, אסטרטגיה, יצירת קשרים, כישורים חברתיים, חשיבה ופתרון בעיות, דמיון ויצרתיות.
ומהם כל אלה אם לא כל מה שאנו מפעילים בחיי היום יום שלנו, כמבוגרים אחראיים ורציניים? משחקים.
אנו הולכים לעבודה, עובדים ועוסקים בפעילות שבחרנו לעצמנו. אם אנחנו לא משתגעים על הפעילות שלנו, או שהיא מונוטונית, אנחנו כבר נמצא דרך להפוך אותה למשחק כדי למצוא בה עניין מחודש כל פעם ולהצליח להתמיד.
עשירים אוהבים לשחק עם כסף, כמו במשחק שהמטרה שלו היא לצבור כמה שיותר כסף וכוח.
גם מי שלא חושב על זה כך, מטבע הדברים זה קורה לו בשלב כלשהו.
מי שכבר יש לו מספיק כסף משחק באיך להשיג יותר כסף, כלומר כסף מאמצעי – להיות מטרה בפני עצמה. כשהמטרה כבר הושגה, כלומר יש לך מספיק כסף, אנו מתחילים לחשוב איך אפשר לקחת את הכסף הזה, ולהפוך אותו ליותר כסף, כלומר הנה מטרה חדשה.
בואו ניקח דוגמא היפוטתית. א' הרוויח 3 מיליון שקלים מעסקה כלשהי, ממכירה או מירושה. איזה כיף לא'.
א' לוקח את הכסף שהרוויח וקונה בו דירה, אוטו חדש, שיפוץ קל לדירה החדשה וגם קצת רהיטים, יוצא עם אשתו לחופשה ארוכה ומתכנן להשקיע כסף בפנסיה או בחיסכון / נדל"ן לעתיד, לילדים או לעצמו לאחר פרישה. א' אולי ייקח חלק מהכסף ויקנה דירה קטנה להשקעה או לילדים.
ב' גם הרוויח 3 מיליון שקלים וגם הוא שמח בדיוק כמו א'. ב' שוקל לקנות דירה נעימה ונחמדה במחצית או שני שליש מהכסף, אך כשהוא שומע על מגרש למכירה במחיר מציאה באיזור היוקרתי ביותר בעיר הוא מבין שזו הזדמנות חייו. הוא יכול לקנות את המגרש הריק, לבנות וילה מפוארת ולמכור אותו בסכום עתק. ב' ירוויח הרבה יותר כסף משהיה לו בהתחלה – אם הכל ילך לפי התוכנית.
כדי להרוויח הרבה כסף, צריך להוציא הרבה כסף ולהסתכן. אם משהו ישתבש בדרך, עלות המגרש והוצאות הבנייה יעלו לב' הרבה יותר כסף ממה שיש לו, הוא יצטרך לשתף פעולה עם מישהו נוסף או לקחת הלוואה.
קל לראות איך הרבה כסף יכול לסבך אותך בצרות צרורות או לחילופין, כסף רב יכול גם להכפיל את עצמו. הפיתוי הזה גורם לאנשים לשחק עם הכסף שלהם, להשקיע אותו שוב ושוב, לסכן אותו בשביל הסיכוי להרוויח יותר. למה? הרי הם לא צריכים באמת יותר כסף ממה שיש להם. אבל כשיש יכולת, והיכולת היא להרוויח יותר כסף, משהו תמיד ימשוך לשם.
אם הרווחתם 3 מיליון שקל, ואיחוליי לכל קוראי הבלוג שלי שירוויחו הרבה כסף ויהנו, אמן ואמן... אל תשחקו איתו יותר מדי, טוב? יש לי לב חלש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה