צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.8.2010

כמה עולה תמי 4


מה מחיר תמי 4 – אותו בר מים יפה וחביב שמספק מים קרים וחמים לכל המשפחה כל השנה?
מה היתרונות שלו? זה די ברור אבל נמנה בכל זאת כמה מהם. לא צריך לקנות מים מינרלים כל הזמן ולסחוב בקבוקים, שותים יותר מים כי המים נגישים, זמינים וטעימים. כמה כסף זה עולה? יש שיגידו שבר מים בכלל עולה הרבה כסף, שזה אולי נכון – למה לשלם כסף על מים כשיש לנו מים בברז?
מצד שני, רובנו בכל זאת שותים מים מינרלים או מים מסוננים ומעדיפים אותם על פני שתיית מים מהברז, אז השאלה מה עולה פחות כסף ומה משתלם יותר לקנות? יש יתרונות לכאן ולכאן בשתיית מים מינרלים או מים מסוננים, אבל מבחינת מחיר, מים מסוננים זולים יותר. בכל מקרה, היום התכנסנו כדי לדבר על תמי 4 ופעם אחרת נדבר על מי עדן, נביעות ומיני בר מים מסוגים אחרים.
העובדה שלא צריך להזמין כל חודש כדי מים מינרלים, אלא המים מסוננים כל השנה, מוזילים את עלויות השתייה שלנו.
נכון, בר מים מסוננים צריך לתחזק, למשל: להחליף פעם בחצי שנה מסנן שעלותו כ 250 שקלים ופעם בשנה נורה שעלותה גם כ 250 שקלים. כך שיש להוסיף עלות שנתית של כ 750 שקלים בשנה עבור תמי 4 למשל.
כמה כסף עולה תמי 4 ? מחיר תמי 4 הוא כ 3000 שקלים, ומחיר ההתקנה כ 300 שקלים. זה תלוי אם יש מבצע וכמובן גם בסוג המיני בר. בין המיני ברים של תמי 4 ישנם הבדלים כאלה ואחרים, להלן נסקור כמה מהם.
תמי בר קלאסיק, תמי בר פמילי ותמי בר פרימו. תמי בר קלאסיק הוא הזול ביותר ועלותו 2484 שקלים לפני התקנה, שעלותה 299 שקלים. תמי בר פרימו יעלה כ 3500 שקלים לפני התקנה, ואילו פרימו יעלה כ 2800 שקלים לפני התקנה.
ההבדלים בין הסוגים השונים נוגעים לעיצוב, נוחות הניקוי של המכשיר, אפשרות למדידת כמות, הספק המים הקרים, מהירות חימום המים וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה