צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.2.2010

גוגל באזז - רשת חברתית חדשה buzz


גוגל באזז. יותר כמו זימזום בהתחלה. בהתחלה עוד לא ממש הבנו מה זה. עוד הודעה של גוגל בג'ימייל המבררת איתנו מקרוב האם אנו מעונינים לשתף את חברינו ב...(תמונות, חדשות, עידכונים) הגישה האגבית הזו לחידוש האחרון של גוגל, שכמו בדרך אגב הודיעה לנו על פתיחת הרשת החברתית החדשה מטעמה, קיבלה גיבוי טקסטואלי מינימליסטי המנוסח בשפה בלתי פורמלית כיאה לממשקי גוגל השונים, באנגלית: nah, go to my inbox או בתרגום חופשי: לאאא, לך לתיבה שלי.
זו אותה המינימליסטיות שהביאה לגוגל את ההצלחה הראשונית שלה, ההתמקדות בעיקר, שורת חיפוש קטנה אחת בתוך דף אינטרנט גדול וריק שניצחה פורטלים ענקים, מעוצבים ועמוסים בתחילת שנות האלפיים. בקיצור, לי יש אמון ברשת החברתית החדשה של גוגל, אבל זו דעתי הפרטית.
מבחינה זו באזז של גוגל יכולה לתת מענה לעמוד המתחיל להיות עמוס של פייסבוק. כמובן שאין לדעת מה יעלה בגורל כל אחת מהרשתות החברתיות הללו. פייסבוק היא רשת חברתית יציבה מאוד באינטרנט עם וותק שלא הולך ברגל.
גוגל, לעומת זאת, מנצלת את כוחות הג'ימייל שלה ואת כל המשתמשים הרשומים בה עד היום...מאגר נתונים לא קטן, וכבר קיים, כלומר זמין – שלא צריך לבנות מהתחלה.
אז מה קורה כרגע בשירות החדש גוגל באזז? גוגל למעשה הוסיפה לג'ימייל פיצ'ר חדש שמאפשר להוסיף לתיבת הדואר שלכם חברים, שיתוף תמונות וקטעי וידאו, הוספת חברים ותגובות לתכנים ויצירת עמוד פרופיל.
באזז של גוגל מאפשר לשתף בתכנים גם מרשתות אחרות כמו טוויטר, פיקאסה ופליקר.
נכון לכרגע, שליטתכם במידע בבאזז מוגבלת. ברירת המחדל היא שכל מי שרשום ברשימת הקשר שלכם הופך ל"חבר" ברשת החברתית החדשה הזו, ומשתמש שלא רוצה בכך צריך לכבות את ההגדרה בעצמו.
דעתי האישית היא שגוגל עוד יערכו שינויים בהגדרות הפרטיות ברשת באזז כך שיהיה קל יותר לשלוט בפרטים שאנו רוצים או לא רוצים לחשוף שם.
אז איך הופכים את הפיצ'ר הזה למקור הכנסה? גוגל הרי מרוויחה כסף מפרסומות. מה שמאוד מעניין אותי הוא איך גוגל באזז תשתלב עם מערכת הפרסום אדוורדס של גוגל? כיצד אפשר להגביר חשיפה פרסומית או מוקדי פרסום נוספים באמצעות שימוש בגוגל באזז, אם באמצעות פרסומות ברשת החברתית עצמה, ואם בשיפור התאמת הפרסומות לגולשים בהתאם להבנה טובה יותר של תחומי העניין שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה