צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.1.2010

דף נחיתה - שיפור איכות גוגל אדוורדס landing page


יצרתם דף נחיתה לשיווק מוצר או שירות, אליו תפנו גולשים ממודעות אדוודרס שלכם, או אולי קיבלתם דף נחיתה מוכן מהוונדור שלכם, שאת מוצריו אתם משווקים במסגרת תוכנית אפילייט כזו או אחרת. הכנתם רשימת מילות מפתח וניסחתם מודעות טקסט באדוורדס והפנתם את המודעה אל דף הנחיתה. אלא שבסוף התהליך אתם מגלים, שאיכות דף הנחיתה שלכם עלובה, גוגל נותן למודעה או למילת המפתח ציון איכות נמוך בשך איכות נמוכה של דף נחיתה. מה זה אומר ואיך מתמודדים עם התופעה הזו? כיצד אפשר לשפר איכות דף נחיתה כדי להעלות QS (ציון איכות) בגוגל אדוורדס ולשפר את דירוג המודעה שלכם או להוריד את הביד שלכם פר קליק?
דף נחיתה טוב כולל כמה מרכיבים: יכולת המרה של דף נחיתה, מידת רלוונטיות גבוהה, עיצוב מוצלח ועוד. מבחינת גוגל, ובפרט מבחינת מערכת הפרסום של גוגל, אדוורדס, דף נחיתה איכותי אמור להיות איכותי, רלוונטי ומקורי. איך מתמודדים עם זה?
דפי נחיתה איכותיים מבחינת גוגל הם דפי נחיתה רלוונטיים וממוקדים, אך לא ממוקדים יתר על המידה. דף נחיתה טוב צריך לענות על הצורך של הגולש שהקליק על המודעה, כך שחשוב שיהיה קשר הדוק בין טקסט מודעת אדוודרס אל דף נחיתה שמקושר למודעה. אם המודעה שלך מבטיחה השוואה בין מוצרים שונים, דאגו שדף הנחיתה יכלול השוואה כאת. אם כותרת המודעה ומילת המפתח המפעילה אותה מציינות מוצר או דגם מסוים, דף נחיתה שמקושר למודעה זו צריך לכלול מידע אודות המוצר או הדגם הספציפי. כדאי שהדף יעסוק בדגם או המוצר הספציפי ולא באחרים. הגולש צריך למצוא בקלות את מה שהמודעה שלך מבטיחה או מתארת. תנו לגולשים בדיוק את מה שהם רוצים ואל תבלבלו אותם עם קטגוריות אחרות. אם יש לכם קטגוריות רבות ושונות, צרו דפי נחיתה שונים לכל מודעה ולכל רשימת מילות מפתח. במילים אחרות, צרו דף נחיתה נפרד לכל קבוצת מודעות – אד גרופ.
אסור לכלול חלונות קופצים בדף הנחיתה.
דף נחיתה איכותי מאפשר ניווט נוח, קישור לדף הבית של האתר או תפריט נוח לניווט.
התמצאות נוחה בדף: כפתור הזמנה, תשלום ומידע מסודר.
רלוונטיות גבוהה ותוכן מקורי עד כמה שאפשר יעלו את איכות דף הנחיתה, במיוחד באתרים המשווקים מוצרי אפילייט, שבהם התוכן לעיתים דומה מאוד או זהה לאתרי אפילייט אחרים או לאתר של הוונדור.
שפרו את זמן הטעינה של דף הנחיתה, זמן טעינה ארוך מדי עלול לפגוע באיכות הדף.
כללו בדף הנחיתה מילות מפתח מרכזיות ורלוונטיות, שמופיעות במודעה שלכם, במיוחד בכותרת הדף. הימנעו מחזרה מרובה מדי על מילת המפתח בטקסט, שיכולה להפוך את הדף לספאמי ולהיראות מקודם יתר על המידה באופן מלאכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה