צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.2.2010

היום הלאומי לאינטרנט בטוח


היום הלאומי לאינטרנט בטוח 2010 יתקיים ב 17 בפברואר, יום רביעי הקרוב.
היום הלאומי לאינטרנט בטוח, הזדמנות ללמוד על גלישה בטוחה באינטרנט וללמד לא רק את הילדים, גם אותנו, כמה דברים שאולי לא ידענו על גלישה בטוחה באינטרנט, פרטיות, המידע שלנו באינטרנט ועוד.
מי שיש לו ילדים מתעניין בדרכים ללמד אותם גלישה בטוחה באינטרנט, בין המיילים, רשתות חברתיות או אתרי קניות. אך למעשה גם למבוגרים יש מה ללמוד בעניין גלישה בטוחה באינטרנט ופרטיות המידע שלנו.
היום הלאומי לאינטרנט בטוח נערך בשיתוף משרד החינוך, איגוד האינטרנט הישראלי וגורמים נוספים ומטרתו להגביר את המודעות לגלישה בטוחה. נערכים ביום זה ארועים שונים וסדנאות שמטרתם ליצור עניין ומודעות לנושא, גם בקרב ילדים ובני נוער, פעילויות בבתי הספר למשל.
באתר גלישה בטוחה באינטרנט ניתן ללמוד כיצד לנצל טכנולוגיות קיימות כדי להגביר את בטיחות הגלישה של הילדים באינטרנט, ולקבל מידע רב על גלישה בטוחה, לילדים ומבוגרים.
כך למשל, עצות כיצד לכתוב בלוג ולשמור על כללי זהירות ברשת, כללי זהירות ברשתות חברתיות, איך להגן על המחשב מפני וירוסים, דואר זבל והסכנות הטמונות בו – מה עושים איתו בכלל, הגנה על כתובות מייל ועוד.
היום הבינלאומי לאינטרנט בטוח נערך אף הוא בפברואר השנה, על ידי insafe, רשת ארופאית של מדינות (או "מרכזים") שלקחו על עצמן אחריות לעורר מודעות לשימוש באינטרנט באופן בטוח ויעיל, על ידי קיום פעילויות שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה