צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.1.2010

אאוטלט או: לפחות ניסע להרצליה | outlet


מה זה בכלל אאוטלט ולמה כל חנות עודפים נחשבת בארץ לחנות אאוטלט? אאוטלט הוא מתחם חנויות שבניגוד לקניון, דווקא מרוחק ממרכז העיר ובגלל השטח הזול יחסית ופשטות המבנה, ואולי גורמים נוספים כאלה ואחרים, למשל מכירה של היצרן ישירות לצרכן וכדומה, מאפשר מחירים זולים יותר של מוצרים ולאו דווקא עודפים אלא יותר בכיוון של מותגים, אפילו מותגים יקרים.
אאוטלט יכול להיות גם בצורת מסחר אינטרנטי ולמעשה קיימות בחו"ל כמה חנויות אאוטלט ברשת שדרכם אפשר להזמין מוצרים מוזלים.
בארץ הקטנה שלנו, כל נסיון להתרחק ממרכז העיר למעשה קרוב למדי למרכז העיר כך שקשה ליצור כאן אאוטלט "אמיתי" כמו בארה"ב.
משום כך, ומשום שבישראל לא באמת מבינים מה זה אאוטלט, כל מתחם עודפים, מתחם הלבשה זול וחנות מפעל קטנה תופסים במהרה את השם אאוטלט.
חנויות עודפים לא קשה למצוא בארץ, וגם לא האנגרים ענקיים שמוכרים סחורה זולה יחסית, למשל בצומת בילו, פתח תקווה, אור יהודה, גלילות.
אאוטלט הרצליה של קבוצת עזריאלי הוא קניון פתוח הנמצא בהרצליה פיתוח וכולל חנויות של מותגים שונים כמו פוקס, TNT, ג'אמפ, הוניגמן מתאים לי, קסטרו, רנואר, ורסצ'ה, גלי ועוד. בעיקר חנויות עודפים סוג א'.
אאוטלט הרצליה פתוח, גם בשבת מ 11 בבוקר עד 22:00 בלילה, בשישי הקניון נפתח מוקדם יותר ונסגר ב 15:00. אבל אל תסעו במיוחד מבלי לברר שעות פתיחה ופרטים נוספים, טלפון: 09-9701838
לעיתים מתקיימים סיילים, הנחות מבצעים שונים בחנויות הקניון או בחלק מהרשתות ואז הקנייה אפילו יותר משתלמת. קניון אאוטלט הרצליה מפרסם מדי פעם מבצעים וסיילים, בכל מקרה צרו קשר עם הרשת או קניון אאוטלט מראש כדי לאמת את פרטי המבצעים, תנאיהם ותוקפם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה