צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.12.2009

טעויות נפוצות של מתחילים ב שיווק תוכניות שותפים affiliate marketing mistakes


מבחר טעוייות נפוצות שראיתי בשנים האחרונות חוזרות על עצמן שוב ושוב בקרב משווקים מתחילים של תוכניות שותפים, או אפילייט מרקטינג בלעז. הנה זה בא, מצעד העשור של הטעויות הנפוצות:
1. הצטרפות לתוכניות שותפים הכי לא נכונות. הכוונה לתוכניות שהן למעשה לא תוכניות שותפים, תוכניות של מוצרים שקה למכור באינטרנט, שקשה לישראלים לעבוד איתן, שאינן ידועות. בדקו היטב את התוכניות או רשת השותפים שאתם מצטרפים אליה, קבלו המלצות לא רק דרך האינטרנט, אלא דרך אנשים שאתם מכירים שעובדים עם רשת שותפים זו, או עם תוכנית שותפים מסוימת.
2. הצטרפות לרשתות שותפים לפני בירור מקיף ויסודי של תנאי התשלום. אל תאמינו להבטחות, קראו את האותיות הקטנות. את כולן. כל כמה זמן שולחים כסף, באיזה אמצעי: צ'ק, העברה בנקאית, שובר מתנה וכדומה. מה סכום המינימום לתשלום, והכי חשוב: הצטרפו רק לתוכנית שותפים שמישהו שאתם מכירים כבר קיבל ממנה כסף. בררו עם אנשים שאתם מכירים אלו רשתות מומלצות ועם מי הם עובדים.
3. משווקים מתחילים רוצים להרוויח כסף מהר ומוכנים לעשות הרבה טעויות בשביל זה. אם תקחו נשימה עמוקה ותבינו שלשווק תוכניות שותפים, או אפילייט מרקטינג בלעז, זה עסק לכל דבר, תשקיעו יותר מחשבה בלימוד התחום, לימוד תחום האינטרנט בכלל, מה זה חיפוש, מנועי חיפוש, תנועה, פרסום ברשת, מוצרים דיגיטליים או פיסיים, לידים או עמלות על מכירות. אלו אמצעי פרסום עומדים לרשותכם, אלו אמצעי פרסום חינמיים עומדים לרשותכם ומה מידת יעלותם לעומת אמצעי פרסום בתשלום, כיצד עובדת כל מערכת פרסום באינטרנט ומה היתרונות והחסרונות שלה. כמה זמן אתם צפויים בערך להשקיע בכל שלב ומה התוצאות שאתם מצפים להשיג בפרק זמן זה. תתאכזבו פחות ורוב הסיכויים שתשיגו יותר תוצאות אם תטרחו ללמוד את המציאות במקום להתמכר לאלשיות.
4. כניסה לתחום תחרותי מדי. המלצות רבות באינטרנט באשר לתוכניות שותפים ואיך עושים כסף עם אפילייט מרקטינג ידגישו את חשיבות בחירת מוצר "מוכר". כלומר, מוצר שיש לו יכולת מכירה טובה ושיש לו חיפושים רבים. המלצות רבות יפנו אתכם לכלי מילות מפתח שיאפשרו לכם לזהות נפח חיפוש באינטרנט למושגים שונים או שמות של מוצרים. משווקים מתחילים עם אפילייט מרקטינג עלולים להסתנוור ממספרים גדולים ולבחור מוצרים עם נפח חיפוש עצום, רק כדי לגלות שהתחרות כל כך גדולה, ולא שאינה אפשרית להתמודדות, אלא שייקח או הרבה זמן או הרבה כסף כדי להתחיל לראות תוצאות. הרעיון שעומד בבסיס ההצלחה של שיווק תוכניות שותפים, הוא היכולת לבחור נישה קטנה בתחום תחום מבוקש. כך אתם משיגים מוצר כנראה רווחי, או לפחות בעל ביקוש, בשילוב תחרות נמוכה שמאפשרת לכם להתמודד ובאמת לזכות במעלות שיכסו את הוצאות הפרסום שלכם ואף יותירו רווח.
5. פרסום באינטרנט באופן לא מקצועי. כל כך קל לפרסם באינטרנט, שכל אחד יכול לעשות את זה. השאלה כמה זה עולה לו, והאם הוא יראה מהפרסום הזה כסף בכלל. נכון, כל אחד יכול לפרסם באינטרנט, ישנן מספיק סוכניות פרסום, חברות פרסום ואתרים שיציגו את מודעות הפרסומת שלכם בכל מיני אתרים או במנועי החיפוש. כמה כסף זה עולה? איזה זוג תנועה אתם מקבלים? עד כמה היא איכותית וקשורה לנושא שאותו אתם משווקים? פרסום באינטרנט הוא תחום רציני שכדאי ללמוד עליו קצת, להתייעץ ולהתנסות בסכומים קטנים והיקפים קטנים לפני שקופצים למים עם כל סכום ההשקעה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה