צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.10.2009

מועדון אשראי של הרשתות - חוסך כסף ? מבזבז כסף ?


כמו בכל דבר, כנראה שזה תלוי מה אתם עושים איתו. ובכל זאת, בואו ננסה לעשות קצת סדר. הלא הרשתות שמציעות כרטיס אשראי של מועדון לקוחות כנראה עושות את זה כי הן מרוויחות משהו, נכון? כנראה שכולם יודעים שאנחנו פשוט לא עומדים בפני מבצעים, הנחות, הטבות, גם אפ פירוש הדבר שאנו קונים דברים שלא התכוונו לקנות, או בקונים במקומות, רשתות, תקופות – שלאו דווקא התכוונו להוציא בהן כסף. אז אלו מועדונים קיימים? אלו כרטיסי אשראי מציעים לנו, באלו תנאים והאם אפשר לחסוך איתם כסף, ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לבזבז כמה שפחות כסף אבל להרוויח מה שאפשר, באמצעות כרטיסי האשראי האלה.
ככלל, הבעיה של רוב הישראלים היא שימוש יתר בכרטיס אשראי, שממנו אנחנו לא מרגישים איך כסף נוזל, כי מבחינתנו זה כסף שלא קיים בכלל, אנחנו כאילו קונים בחינם, כך לפחות ההרגשה. ההמלצה הטובה ביותר למי שדווקא רוצה לשלוט בהוצאות שלו, גם מבחינת צימצום הוצאות וגם כדי לדעת טוב יותר כמה כסף הוא מוציא, היא להוציא בתחילת השבוע סכום כסף מזומן ואיתו לשלם על הכל: קניות, דלק, בילויים, וועד וכולי.
הבעיה של רוב הישראלים היא בהחלט לא שחסר להם עוד כרטיס אשראי בארנק, שיגרום להם לבזבז עוד כסף, ממש לא.
כל סכום כסף שתחסכו באמצעות הטבות כאלה ואחרות במועדוני אשראי שונים, הוא כאין וכאפס לעומת מה שתחסכו אם תסתובבו ללא כרטיס אשראי בכלל. נקודה למחשבה.
לפני שאתם מצטרפים למועדון ומזמינים כרטיס אשראי של רשת מסוימת, כדאי שתבררו עם עצמכם האם אתם באמת לקוחות נאמנים וקבועים של הרשת. אם לא, הרי שיש סיכוי שתהפכו להיות כאלה לאחר שכרטיס אשראי של הרשת יישב לכם בארנק.
רשתות שונות משתפות פעולה עם חברות כרטיסי אשראי ויוצרות כרטיסי אשראי חוץ בנקאי שמציעים גם אשראי וגם מבצעים, הנחות והטבות שונות לקנייה באותה רשת.
אם נדרש תשלום של דמי חברות במועדון כדי להזמין כרטיס אשראי של אחת הרשתות, צריל לבדוק האם ההטבות שאתם מקבלים מהכרטיס עולות על דמי החבר, אחרת כמובן הסיפור לא משתלם. אם אתם במילא לקוחות של הרשת ונוהגים לקנות בה באופן שוטף והקנייה בה משתלמת לכם גם ללא כרטיס האשראי של הרשת, ייתכן ומשתלם לכם עוד יותר להצטרף למועדון ולקבל כרטיס אשראי של הרשת, כך תוכלו לקבל הנחות על קניות שאתם במילא מבצעים באופן קבוע.
דמי חבר או דמי כרטיס: דמי כרטיס מ 12.9 שקלים לחודש, בחלק מהמועדונים דמי הכרטיס מחויבים רק מהשנה השנייה. דמי חבר: בחלק מהכרטיסים אין, בחלקם כ 50-100 ש"ח לשנה. כלונר, העלות יכולה להסתכם בכ 20 שקלים לחודש בערך, האם אנו מקבלים הטבות לפחות בסך 240 ש"ח בשנה, כך שהעסקה הזו כדאית? שוב, זה תלוי מאוד איפה אתם רגילים לקנות. השוואה בין הכרטיסים כמעט בלתי אפשרית מבחינת ההטבות. כרטיס אחד מעניק 10% הנחה בחנויות שונות, כרטיס אחר מעניק החזר על אחוז מסוים מהקניות בצורת בשוברים לקניות באותה חנות או חנויות אחרות ברשת. חלק מהמועדונים מעניקים הטבות חד פעמיות למצטרפים, כלומר לחברים חדשים. מ 100 שקלים ועד 400 שקלים לקניות, רובם מותנים בהיקף קניות מסוים.
אז מה הבנו? מתנות חינם אין, לרשתות כדאי להציע כרטיסי אשראי במסגרת מועדון לקוחות כדי להפוך אותנו ללקוחות נאמנים יותר שלה, מן הסתם. אין זה אומר שהעסקה אינה משתלמת לנו, אם אנו במילא צרכנים נאמנים של הרשת. אם אנו צרכנים חדשים שלה, כנראה שזה פחות משתלם. בכרטיסים רבים ניתנות הנחות על קנייה בחנויות כלי בית, צעצועים, מתנות וכדומה. אם נוטים לקנות לעיתים רחוקות בחנויות בגדים, צעצועים, מתנות וכלי בית, מוטב שנבדוק מהן ההטבות היומיומיות יותר עבורנו הכלולות בכרטיס ועד כמה הן אטרקטיביות, למשל הנחה על דלק או מזון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה