צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.9.2009

אפילייאט מרקטינג - לאן נעלמות המכירות בקיץ?


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › אפילייאט מרקטינג - לאן נעלמות המכירות בקיץ? 
ממש תעלומת השנה שחוזרת כל שנה. אבל האמת היא שזו לא ממש תעלומה, ותכף נפתור אותה. אם אתם עושים אפילייאט מרקטינג (או בעברית שיטת שותפים, איזה שם מצחיק עם קשר רופף לאפילייט) ומרוויחים כסף מהאינטרנט בכל מיני שיטות שיווק אפילייט או שיווק או מכירות באינטרנט, ושמתם לב לירידה במכירות שלכם בחודשי הקיץ, תאשימו את החום והחופש.
נכון, יכולות להיות עוד סיבות שבגללן משווקים שותפים מרוויחים קצת פחות כסף בקיץ, במיוחד הקיץ הזה, למשל המיתון שפקד אותנו השנה והעובדה שאנשים משאירים יותר כסף בארנק וחושבים פעמיים לפני שהם מוציאים כסף על כל דבר, כולל רכישות באינטרנט. אפשר גם לייחס ירידה במכירות ורווחים לכך שהשנה החולפת לא רק גרמה לאנשים להרוויח פחות כסף, אלא עבור רבים מדובר בשינוי מהותי בחייהם, כמו איבוד או שינוי מקום העבודה שלהם, ופחות כרטיסי אשראי זמינים או ניסיון להשתמש פחות בכרטיס האשראי ולעבור ליותר כסף מזומן כדי לשלוט טוב יותר בהוצאות. אם אנשים משתמשים פחות בכרטיסי אשראי או שאין להם כרטיסי אשראי אז כמובן שגם אין להם אפשרות לקנות באינטרנט או לשלם על שירותים באינטרנט.
יחד עם כל זאת, בכל קיץ מורגש איזשהו שינוי בהכנסות ממכירות אפילייאט, גם ללא קשר למצב המשק.
בקיץ אנשים אולי קונים יותר, כי הם מסתובבים בחוץ, בקניון או כי איך שקרן שמש ראשונה יוצאת לכולם נכנס חשק לשופינג. אבל מכירות באינטרנט לפעמים יורדות וזה בדרך כלל בגךלל שבקיץ אנשים מסתובבים בחוץ יותר, ופחות מבלים מול המחשב. זאת יחד עם העובדה שאנשים רבים מצאים בחופש ואינם זמינים מול המחשב מוסיפה לירידה במכירות.
אולי דווקא הרגשתפ עלייה במכירות מוצרי אפילייאט בקיץ ואפילו הרווחתם יותר כסף איך שנהיה קצת חם? זה כבר עניין של סוג המוצרים שאתם מוכרים. מי שמוכר או משווק באינטרנט טיסות, חופשות, השכרת רכב, מלונות, חוגים או לימודים או הכנה ללימודים, וכל מה שקשור בעונת הקיץ או הנופש בוודאי נהנה מהכנסות יפות בחודשים אלה. זהו פתרון לא רע כדי להרוויח קצת יותר כסף בקיץ ובכלל, להתאים את המוצרים שאנו משווקים לעונות השנה, ואפילו לחגים או ארועים מיוחדים, אם מתכוננים מספיק זמן מראש. יש כאן הבדל בין שיווק מוצרים עונתיים (עונות או חגים) לבין מוצרים טרנדיים, כמו אייפון, ספר חדש וכדומה. בשיווק טרנדים אנו יכולים להרוויח הרבה כסף אבל לזמן מוגבל. ברגע שיעלה הטרנד הבא אנו נשאר כמעט ללא הכנסה, והתחרות בדרך כלל תהיה מסיבית ומרוכזת בטווח זמן קצר ביותר.
לעומת זאת מכירת מוצרים עונתיים מאפשרת לנו להתכונן מספיק זמן מראש מבחינת שיווק, אסטרטגיה, צבירת היסטוריה ומשקל בגוגל אדוורדס, למשל. מכיון שהקיף מגיע כל שנה בואתו זמן, ואנו יודעים שגם החורף יגיע השנה על בטוח, והחגים גם כן צפויים. הם חוזרים על עצמם ויהיו נכונים גם שנה הבאה. אם נתפוס מספיק מוצרים עונתיים שיכניסו לנו כסף בעונה, נוכל למכור במהלך כל השנה מוצרים עם פוטנציאל רווחי ולהמנע מתקופות שפל עונתיות בגלל מוצרים לא מתאימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה