צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.9.2009

איך באמת להרוויח כסף השנה ?


ישנן שיטות רבות להרוויח כסף, להרוויח כסף באינטרנט או להרוויח כסף מהבית, להרוויח כסף באמצעות הכנסה פסיבית, השקעות ויזמות. אז איזו שיטה מתאימה לך להרוויח כסף השנה? שנת 2009 הוכיחה לנו ששום דבר לא מובן מאליו, לא מקום העבודה שלנו, לא כמה כסף יש לנו בבנק או כמה כסף אנו חושבים שיש לנו (מניות והשקעות שונות), ואפילו לא החסכונות שלנו, המשכנתא או הדירה שלנו. השקעה בנדל"ן יחסית יציבה מכיון שגם אם השוק עולה/יורד, הרי שהיא השקעה בדרך כלל לטווח רחוק, ואם ערך הדירה שלכם ירד השנה זה לא בהכרח אומר משהו לגבי השנים הבאות.
אך מה קורה לכל שאר מקורות ההכנסה שלנו? השנה גילינו ששום דבר לא בטוח, פיטורים רחבי היקף, צימצומים וכל אחד שומר טוב יותר על כספו, בהחלט גורם להאטה בשוק ומכיון שהכלכלה היא כמו גלגל ענק, הכל חוזר אלינו ולאו דווקא באשמתנו. מה עושים?
ככל שמשקיעים בכך מחשבה, עולה תמונה מעניינת: נכון, אין הרבה מקומות עבודה אטרקטיביים, נכון, יש תחרות גדולה על כל מקום עבודה, אבל להגיד שאי אפשר לעבוד? בטח שאפשר. מי שרוצה לעבוד יכול: מכירות, יזמות, שיווק – תעלו כל רעיון ורוצו איתו קדימה. למכור סנדויצ'ים? לאו דווקא, אבל כן, גם זה. אפשר להרוויח כסף בכל דרך שמדברת אליכם, צריך רק לקום ולעשות: אולי להקים דוכן תכשיטים? עמדות הפעלה לילדים, צילום, כתיבה, שיווק באינטרנט, דוכן חזרה לבית הספר? מכירת אופניים לקראת יום כיפור, בישול או דוכן עוגיות, חוגים, טיולים, הדפסות – יו ניים איט, כל אחד טוב במשהו אחד לפחות, וזה על בטוח. במה אתם טובים? מה אתם יודעים לעשות? אולי הכשרון שלכם הוא לחבר בין אנשים? לדבר? לכתוב? מי שרוצה לעבוד ימצא דרך מעניינת לתת ביטוי אישי לכשרונות שלו, בתור עצמאי או פרילנס, עבודות שיכולות להרוויח כסף למי שרוצה הכנסה שנייה או למי שמחפש עבודה חדשה השנה. יוזמה זה שם המשחק, ליזום ולהעיז. נכון, במצב השוק הנוכחי לא כדאי לעזוב מקום עבודה דווקא עכשיו כדי להגשים חלום ישן, רוב האנשים שומרים על הכסא שלהם טוב טוב, ובצדק גמור כנראה. אבל אם אין לכם עבודה כרגע ואתם רוצים להרוויח כסף, או אם יש לכם זמן פנוי בתקופה האחרונה כי העסק קצת חלש, אתם יכולים לנצל את הזמן הזה כדי להרוויח כסף בתחום קצת אחר או לפתוח לעצמכם הזדמנויות לעיסוק נוסף ומעניין. קראו על שיטות להרוויח כסף מהבית, כסף באינטרנט והכנסה נוספת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה