צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.8.2009

עצות: לחסוך כסף על מתנות ראש השנה


שרדנו את אוגוסט, כנראה. טוב, הוא עדיין לא נגמר, אבל לקראת הסוף, ואם עברנו אותו עד עכשיו, כנראה שהוא כבר לא יוכל להפתיע אותנו יותר ממה שנדמה לנו. אחרי שהוצאנו כסף רב על קייטנות, בילויים, חופשה, נסיעות וחשבון חשמל מנופח למדי, היה לנו כיף ונהננו מהחום הרציני, מהים והשמש ואולי גם קצת חופש...זה מגיע. ראש השנה, זאת אומרת. כמו בכל סוף שנה, תחילתה של השנה הבאה מגיעה מייד עם סוף הקודמת, ראש השנה מחכה לנו והשנה הוא אפילו קרוב מתמיד כי כל החגים יוצאים נורא מוקדם. אם אתם כבר חושבים על כמה כסף תוציאו השנה הקרובה, הרשו לנו לשבח אתכם על החשיבה מראש. תכנון מוקדם תמיד מסייע לנו לשלוט טוב יותר בהוצאות, וראש השנה ותחילת שנת הלימודים נכללות כאן יפה מאוד וגורמות לנו להוציא כסף על כל צעד ושעל. כמה כסף נוציא על ארוחת ראש השנה, כסף על מתנות לראש השנה, סופשבוע, נסיעה או חופשה קצרה? ומה לגבי חזרה ללימודים, תשלום וועדים (גן, בית ספר וכדומה), כסף עבור הרשמה לחוגים לילדים, שוב להוציא כסף על חידוש מנויים (קאנטרי, כושר, עיתונים וכולי), ובואו רק נזכיר שמייד בתום ראש השנה רוב מי שיש לו ילד ואין לו אופניים ימצא את עצמו בחנות הצעצועים / אופניים לצורך רכישת אופניים לילד לכבוד יום כיפור...? (קצת מגוחך, נכון? אבל זו עובדה ומציאות). הנה כמה רעיונות לחסוך כסף על מתנות לראש השנה ועדיין לשמח:
1. לא חייבים להוציא כסף על מתנות יקרות לראש השנה. ישנן משפחות שבהן טקס החלפת המתנות גורם לכולם לצאת מגדרם, ולאו דווקא באופן חיובי. בטח, כולם נהנים לקנות מתנות יפות ולהגיש באריזה יפה ומושקעת, וגם לקבל מתנות, אבל זה כסף שכולנו מוציאים, ופעמים רבות על דברים לא ממש שימושיים, בזמן שאנחנו למעשה צריכים דברים אחרים לחלוטין. אז אם כבר מוציאים הרבה כסף על מתנות – לפחות נוציא כסף על משהו שבאמת צריכים. אפשר לברר מה מקבל המתנה צריך או רוצה, מה חסר לו, וגם ליידע בעצמנו.
2. או-קיי, זה בעניין הוצאת יותר מדי כסף על מתנות. בל בכלל לא צריך להוציא המון כסף על מתנות אם במילא מביאים מתנות רק בשביל תשומת הלב, ולא כדי לקנות משהו שימושי במיוחד או למלא איזה צורך של מקבל המתנה, אז לפחות שהמתנות לא יעלו הרבה כסף. למשל, אפשר להכין אריזות מתנה יפות בעצמנו, סלסלה של מגבות פנים או ידיים עם סבונים, יין ושוקולד, תבלינים ושמן זית וכדומה. אלו מתנות קטנות, לא יקרות, שקל להכין לבד – הן לא עולות הרבה כסף ובסופו של דבר אפילו שימושיות, כי כולם צריכים סבונים, שמן, תבלינים, דבש וכדומה.
3. שיחה עם המשפחה יכולה לעזור. אם קשה לכם להתמודד עם קניית 10 מתנות (להורים, אחים, אחיינים, בני דודים וכדומה), יש סיכוי טוב שגם לשאר בני המשפחה זה מאמץ. לא להפסיק לקנות מתנות ולא להפסיק לשמוח יחד, אבל אפשר להציע כמה רעיונות, למשל: להגביל את קניית המתנות לילדים בלבד, שקונים מתנות צנועות שלא עולות הרבה כסף או משמחים בתשומת לב קטנה כמו פרחים, יין, הפתעות קטנות לילדים וכדומה, שקונים מתנה רק למשפחה המארחת, או שמבקשים מה שנחוץ, כך שגם מי שהוציא כסף לא הוציא סתם. שנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה