צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.8.2009

כסף paypal


paypal – הדרך הקלה והמקובלת ביותר לשלם כסף באינטרנט, במיוחד בחו"ל אבל פתוחה גם לגולשים מישראל ומארצות אחרות. באמצעות מערכת פיי פל, גולשים יכולים לשלם על מוצרים או שירותים באינטרנט ללא חשיפת הפרטים האישיים שלהם כגון מספר כרטיס אשראי. באופן זה אפשר להעביר כסף למוכר על מוצר או שירות, מבלי להעביר לו את פרטי כרטיס אשראי שלנו. אפשר להעביר כסף לאנשים פרטיים, למשל להחזיר כסף למישהו באופן ישיר, או לשלם כסף על מוצר או שירות שקניתם באינטרנט. אפשר לשלם כסף על מנוי או הרשמה או כל דבר אחר. לא כל האתרים מאפשרים תשלום באמצעות paypal, אבל בהחלט רובם, לפחות בארה"ב. גם גולשים מישראל יכולים לפתוח חשבון ב paypal, מה שיאפשר לכם לא רק לשלם כסף באינטרנט, אלא גם לקבל כסף , למשל עבור שירותים שאתם מוכרים או משווקים באינטרנט.
אנשים שעושים צעדים ראשונים בעשיית כסף באינטרנט מתעניינים בפתיחת חשבון פיי פל (אגב, פתיחת חשבון בפיי פל אינה כרוכה בתשלום, ההסבר בהמשך), וגם רוצים לדעת פרטים אודות חשבון הפיי פל שלהם, למשל: איך אפשר למשוך כסף שנצבר לזכותי בפיי פל? איך אפשר להעביר כספים מ פיי פל לארץ? וכדומה.
בפתיחת חשבון פיי פל, עליכם לעשות ווידוא קצר שאורך כמה ימים והתהליך מפורט באתר paypal.
כסף מ paypal לא ניתן להבעיר לחשבון בנק ישראלי! כדי להעביר כסף שיש לכם ב paypal לחשבון שלכם, תצטרכו לפתוח חשבון בנק אמריקאי. לא לכולם זה פשוט כל כך, ומזל שיש פתרון נוסף לישראלים: אפשר להעביר כספים מ פיי פל אל כרטיס האשראי שלכם! מצוין. כלומר, אתם מגדירים לאיזה כרטיס אשראי אתם רוצים להעביר כסף שנצבר לזכותכם, כרגע אפשר להוריד כסף מפיי פל רק לכרטיס ויזה, בסכום יומי מוגבל. כמו כן, פיי פל לוקחת עמלה קטנה על העברה של כסף מפיי פל לכרטיס אשראי שלכם.
דבר חשוב נוסף: וודאו במיליון אחוז שנרשמתם לאתר paypal.com ולא לשום אתר אחר. אתרים רבים מנסים לחקות את paypal מתוך ניסיונות הונאה ברורים. התרחקו מהם בכל מחיר. דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו בכל נושא כסף paypal ואתר paypal בכלל הוא המיילים שאתם מקבלים מאתר paypal. המיילים שתקבלו מאתר פיי פל קשורים בהרשמה שלכם, קבלות על תשלומים שביצעתם וכדומה. לעולם לא יבקשו מכם ססמא במייל או פרטים מזהים אחרים – אל תעבירו פרטים כאלה. אם קיבלתם מייל כזה, חישדו בו מייד. אל תיכנסו לשום לינק שאתם מקבלים במייל, כי רמאים שונים באינטרנט מנסים ליצור אתרים שמחקים את פיי פל, נראים בדיוק כמו פיי פל כדי לגרום לכם למסור את הסיסמאות האמיתיות שלכם בפיי פל או פרטים אישיים. כיצד להתמודד עם התופעה הזו? Paypal היא חברה אמינה מאוד, והאבטחה שלה מוצלחת מאוד. הם כמובן מודעים לניסיונות הונאה של רמאים שונים, ולכן נותנים לכם כלים רבים להתמודד עם התופעה ולמנוע נזילת כסף או חדירה לחשבון שלכם. אם קיבלתם מייל מפיי פל (רמאים אלופים בהתחזות לצערנו והם יכולים לשלוח לכם מייל שכתובת השולח נראית כמו paypal אך למעשה היא איננה מפיי פל בכלל!) מה לעשות? אם קיבלתם מייל מפיי פל שמבקש מכם להכנס לחשבון שלכם לעדכון כלשהו דרך לינק (קישור) בגוף המייל – אל תיכנסו לקישור! במקום זאת, צאו מהמייל והכנסו ישירות לאתר פיי פל ולחשבון שלכם שם. אם יש איזשהי הודעה היא כבר תופיע בחשבון שלכם. אם יש לכם ספקות, פיי פל מעודדת אתכם לשלוח לה מיילים שקיבלתם ושנראים לכם חשודים, גם אם יש לכם ספק קטן ביותר – שילחו לפיי פל את המייל! הם יחזרו בתוך 24 שעות עם תשובה שהמייל שקיבלתם אכן אינו מפיי פל ולעיתים אף יראו לכם מהו האתר שניסה לעבוד עליכם. באופן זה אתם לא רק מגנים על עצמכם מפני הונאה, אלא אף עוזרים לפיי פל לחשוף מתחזים ולהתמודד איתם.
לסיכום: לא למסור פרטים במאצעות מייל, לא להכנס לחשבון פיי פל שלכם דרך קישור שקיבלתם במייל אלא רק ישירות דרך האתר, לא להשיב לשום מייל שקיבלתם אם הוא נראה לכם חשוד- אלא לשלוח את המייל ישירות לפיי פל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה