צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.8.2009

money - כסף קל


כסף קל, יש דבר כזה? מי מחפש כסף קל? איך אפשר לעשות כסף קל, באלו דרכים ושיטות והאם יש אנשים שהצליחו?
אנשים מחפשים לעשות כסף קל מכל מיני סיבות: לפעמים כדי לייצר הכנסה פסיבית קבועה, כלומר: אנשים מחפשים לעשות קצת כסף קל, נוסף על מה שהם מכניסים בשוטף מעבודתם או מכל מקור אחר. הם מחפשים הכנסה פסיבית, כלומר כזו שלא צריך לעבוד בשבילה. מדע? מכיון ששעות היום שלנו מוגבלות, ויש גבול לכמה כסף אנו יכולים להרוויח באמצעות עבודה, הרעיון של כסף קל מהכנסה פסיבית נשמע לאנשים מושך ביותר: הם יכולים להרוויח כסף בלי מאמץ, בלי להשקיע זמן נוסף ולמעשה ללא הגבלת זמן. אם ההכנסה היא פסיבית, כלומר כסף נכנס לחשבון שלנו ללא קשר לכמות השעות שאנו עובדים – הרי שנמשיך להרוויח כסף גם בשעות שאנו לא עובדים, או בשעות שאנו עובדים על משהו אחר. כך אפשר להגדיל את פוטנציאל ההכנסות שלנו באופן משמעותי, או לאפשר לעצמנו סוג של גיבוי כלכלי. אנשים שמחפשים כסף קל כסוג של הכנסה פסיבית, לאו דווקא מחפשים דרך להרוויח המון כסף, אלא סכום כסף ששווה בערך למשכורת נוספת. למשל, אם יש לכם דירה שאתם יכולים להשכיר – השגתם לעצמכם השקעה שמניבה הכנסה פסיבית.
סוג שני של אנשים שמחפשים כסף קל הם אנשים שנמצאים בחוב כלשהו או רוצים להפטר ממחויבות כלשהי. למשל, משכנתא, הלוואה ללימודים, מינוס בבנק וכדומה. אנשים מסוג זה מחפשים דרך להרוויח כסף קל מכיון שהם צריכים כסף מהר. כסף קל הוא גם מהיר, מכיון שלא צריך להשקיע בו מאמצים רבים, וזה למעשה מה שאנשים כאלה מחפשים: כסף קל ועכשיו. האם זה אפשרי? נדבר על זה עוד שנייה.
ולבסוף, ישנם אנשים שמעונינים לעשות כסף קל כי יש להם מטרה ברורה מאוד לגבי ייעודו של כסף שהם יקבלו: קניית דירה, טיול, ארוע, שיפוץ, חופשה וכדומה. הם צריכים סכום כסף די מוגדר ומהר יחסית, במקום לחסוך אותו מדי חודש באמצעות עבודה, הם מחפשים דרך נוספת להרוויח כסף, כדי שיוכלו לממש את מטרתם כמה שיותר מהר ויחסית בקלות.
בשנים האחרונות אנשים רבים מחפשים איך לעשות כסף קל באינטרנט. לפני טרנד האינטרנט היו השיווק הרשתי על סוגיו פופולריים מאוד, ואולם שיווק רשתי דורש עבודה, לא בטוח שאפשר לקרוא לזה כסף קל מכיון שאתם לא מרוויחים אם אתם לא עובדים. בשיטת שיווק רשתי כביכול כל אדם שתצרפו תחתיכם ימשיך להרוויח כסף עבורכם גם אם לא תגייסו משווקים נוספים, ואולם כדי להרוויח כסף קל בשיטה זו תצטרכו לגייס הרבה משווקים: מכיון שלא כל המשווקים שתצליחו לגייס אכן יצליחו להרוויח כסף, ואתם תלויים בהם כדי להרוויח כסף: אם הם אינם מרוויחים כסף, גם אתם לא. הדרך לגייס הרבה משווקים היא באמצעות פרסום, שיחות, קיום פגישות וכדומה – עבודה שיווקית ועסקית כמעט בלתי פוסקת, שבסופה אולי אפשר להגיע להכנסה פסיבית, אבל זה לא נשמע קל בכלל.
כסף קל באינטרנט כולל שיווק שיטת שותפים, רווחים מפרסומות וכדומה. הבעיה באינטרנט היא שאנשים לא בדיוק יודעים איך לשווק באינטרנט או איך לבנות אתרי אינטרנט מצליחים, העבודה הקשה היא בכלל להתחיל להבין איך שיטות עשיית כסף באינטרנט עובדות ואחר כך גם לגרום להן לעבוד ולהרוויח כסף עבורכם. האם אפשר לקרוא לעשיית כסף באינטרנט – כסף קל? לא ממש. צריך להשקיע, גם אם לא כספית – אבל השקעת זמן ומאמץ ושעות רבות, בבניית אסטרטגיה ותוכנית פעולה, תוכנית שיווקית שתצליח. לאחר מכן, ואם התוכנית שלכם מוצלחת, היא יכולה להניב עבורכם רווחים 24 שעות ביממה מכיון שהאינטרנט פתוח כל הזמן, גם כשאתם לא לידו. זה לא אומר שזה כסף קל או שאינכם צריכים להמצא ליד המחשב: עליכם לעבוד כמה שעות ביום, לפחות בתחילה, כדי שהעסק יתחיל לרוץ לבד. גם לאחר מכן תצטרכו להשקיע זמן בתחזוקת האתרים שלכם, עדכון ושיווקם.
השיטות המקובלות להרוויח כסף באינטרנט הן באמצעות השכרת שטחי פרסום או שיווק שותפים מכל מיני סוגים, מכירות של מוצרים באופן מקוון, מכירות שירותים.
אל תתפתו להצעות של כסף קל באינטרנט מכל מיני שיטות מפוקפקות אחרות, באופן אישי טרם מצאתי ולו הוכחה אחת לכך שהן עובדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה