צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.8.2009

לקבל כסף


לקבל כסף ? אני יכול? לקבל כסף והטבות שמגיעות לכם מהמדינה, לקבל כסף ממס הכנסה – מה אתם יכולים לקבל ומה מגיע לכם לקבל? האם אתם מכירים את כל הזכויות שלכם, האם יש לכם דרך להוציא אותם לפועל ובאמת לקבל כסף כפי שהייתם רוצים? מה מציעים אתרים שונים ולמה כדאי לשים לב? אז מה באמת מגיע לכם לקבל?
לקבל כסף ממס הכנסה: ייתכן שמגיעים לך החזרי מס אם אתה שכיר, שעבד ביותר מעבודה אחת בשנה, או עבד רק חלק מהשנה, אם גרת באזורים מסוימים בארץ, אם התחלת לעבוד בעת שהיית חייל משוחרר ועוד נסיבות שונות. הללו אינן מספיקות כדי לקבל החזר מס, אך הן סיבה מספקת כדי לבדוק את זכאותך לקבל כסף ממס הכנסה. כדאי לפנות לצורך כך לרו"ח המתמחה בעניין כדי להתייעץ ולקבל חוות דעת של מומחה. באתרים שונים מוצע מחשבון להחזר מס שאולי מגיע לך. למעשה, מי שזכאי לקבל כסף חזרה ממס הכנסה הוא מי ששילם מס הכנסה אך בסוף השנה מסתבר כי הוא שילם יותר ממה שהוא חייב. זאת מכיון שהמעסיק מעביר מס הכנסה שאינו תמיד תואם את ההכנסה השנתית שלך כעובד, מכיון שהמס נגבה ממך באופן חודשי.
לקבל כסף על לימודים – סטודנטים וחיילים משוחררים: כדאי להכנס למדריך המלגות לסטודנטים
http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SScholarship/SSVolunteer
באתר gov.il תוכלו לקרוא שם על מלגות לסטודנטים באמצעות התנדבות, מלגות לפי מצב כלכלי, מלגות לסטודנטים לפי אזור מגורים ועוד. משהו מכל זה אולי מתאים גם לכם ותוכלו לקבל כסף שיעזור לכם לשלם את הלימודים. כמובן מלגות לחיילים, מלגות לפי מוצא (כןף יש דבר כזה), מלגות ללימודים בחו"ל. לכו לקבל כסף עוד היום, ככל שתקדימו להגיש את הבקשה כן ייטב, מן הסתם זה הרי לוקח זמן.
לקבל כסף באמצעות קרן סיוע לעסקים קטנים ובינוניים: הקרן לסיוע לעסקים קטנים בערבות המדינה. הקרן מסייעת במתן הלוואות לעסקים עם קשיי תזרים וכן מתן הלוואות להקמת עסקים. כדי לקרוא היטב את כל המופיע באתר קרן סיוע לעסקים קטנים.
משפחות חד הוריות יכולות לקבל כסף והטבות שונות: למשל, הכשרה מקצועית, הקלות מס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה