צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

16.8.2009

להיות עשיר


מיהו עשיר? כך שואלים. מה זה עושר ומיהו אדם עשיר? האם זה נכון שאדם עשיר הוא באופן הפשוט ביותר, זה ששמח במה שיש לו? אדם עשיר מבחינה רוחנית ירגיש עשיר גם אם אין לו כסף, או אין לו הרבה כסף. להיות עשיר זה סוג של תודעה. אני עשיר כי אני בעל ערך, אני ראוי. אם אני ראוי אני דואג לחיי, לעצמי, משפחתי, ביתי -גם אם אין לי כסף. אדם עני הוא לא רק מי שאין לו כסף, הוא מי שמרגיש עני, שחי בתסכול כי הוא חושב או מרגיש שאינו מסוגל לקנות או להשיג לעצמו ולמשפחתו כל מה שהיה רוצה. אם לא היה נמשך לקנות ולהשיג חפצים חומריים, הוא לא היה מתוסכל, מודאג, מושפל בעיני עצמו. הוא היה מרגיש בעל ערך עצמי, שהוא חשוב, שהוא בעל יכולות. ההרגשה הזו הייתה גורמת לו להרגיש עשיר ללא קשר למצבו הכלכלי. יש כאן עניין של ביצה ותרנגולת: ההרגשה שאתה עשיר, שיש לך יכולות, שאתה מוצלח וחשוב, תורמת מאוד ליכולת שלך גם להרוויח כסף גשמי, כך שתחושה של עושר יכולה להוביל אותך להיות עשיר לפי תפיסה זו. לפי תפיסה זו, מי שמתייחס אל עצמו כאל עני רק משום שאין לו כסף, לא יוכל לצאת ממעגל העוני של עצמו. אם כן, רחמים עצמיים גורמים לנו להרגיש עניים, דלים מבחינה רוחנית ולכן אנו נמשכים כלפי מטה ביתר שאת. ואילו פעולה, עשייה, פרודוקטיביות ושמחה, סיפוק במעשייך וחשיבה חיובית, אופטימיות – כל אלו יכולים לגרום לצמיחה אישית והם למעשה ההפך הגמור מתחושת רחמים עצמיים, שמעודדת פסיביות גרידא.
אם חסר לך כסף באופן ממשי מכדי לחיות חיים מלאים ומספקים, למשל אתה נתון בחובות, הלוואות, חסר מקום מגורים וכדומה –כמובן שחשיבה חיובית גרידא לא תעזור כאן. אבל גם שמיניות באווויר לא יעזרו אם לא תאמץ גישה חיובית כלפי עצמך ותפסיק לרחם על עצמך. אם תרגיש בעל ערך, תהיה בעל ערך. תחילה תהיה בעל ערך בעיני עצמך. תחושה זו תוביל אותך לאקטיביות, לקיחת אחריות על חייך וביצוע של פעולות שונות שיוציאו אותך מהצרה הכלכלית או המחסור שנקלעת אליו. ככל שתצליח להתקדם לעבר מטרתך, ועם כל יעד קטן שתשיג, כך יעלה ערכך בעיני עצמך ובקרוב מאוד כל הסובבים אותך יתחילו להעריך אותך בהתאם, כי הם יראו את אהבת עצמך בעיניים שלך. הם יראו שאתה חשוב, ראוי. לסיכום, לא מספיקה האמונה בעצמך בלבד, אבל זו התחלה. אם תאמין בעצמך באמת, ותחשוב כמו עשיר במקום כמו עני, אם תפסיק לרחם על עצמך ותתחיל להעריך את עצמך, השמיים הם הגבול, תוכל להיות עשיר, אתה יכול להתחיל להיות עשיר כבר מרגע זה. אמור לעצמך "אני עשיר". מה יש לי? חשוב על כל הדברים שיש לך. רשום אותם. כתוב אותם וקרא אותם לעצמך מדי יום. מה הייתי רוצה? מה חסר לי? כתוב דברים אלה כדי שתדע לקראת אלו מטרות אתה הולך, מה בדיוק אתה מנסה להשיג. אמור תודה. תודה על מה שיש. כשאתה מודה על מה שיש אתה מתחיל לשים לב כמה אתה בעצם עשיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה