צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.8.2009

בלי כסף


זוכרים את כרטיס האשראי הראשון שקיבלתם? הרגשה שאפשר לקנות הכל, שהעולם בכיס שלכם, שמה שרק נרצה נוציא את הפלסטיק ונגהץ, ויהי טוב. כמה זמן לוקח עד שהכרטיס הזה משאיר אתכם בלי כסף, עם חוב או עם כמויות תשלומים בסכומים מצטברים שאתם לא מרוויחים בכלל בשנה? כרטיס אשראי סופג עד גבול מסוים, אח"כ הוא מבוטל, פשוט מאוד, ומשאיר אתכם בלי כסף במובן המילולי ביותר של המילה, כלומר: אין אפשרות להעביר את כרטיס האשראי, אין אפשרות למשוך ממנו כסף, אין כסף, נגמר. מה אז?
סביר להניח שאם נשארתם בלי כסף זה לא רק בגלל כרטיס האשראי שלכם, אלא כל מיני הלוואות, מינוס שאי אפשר לכסות, ריביות מטורפות על מינוס או על הלוואות וכדומה.
אך למעשה המקור לכל הצרות הללו הוא הקניות. אם זה בכרטיס אשראי ואם במזומן או בכל שיטה אחרת, נשארתם בלי כסף כי הוצאתם יותר כסף ממה שהכנסתם, בצורה הפשוטה ביותר שיש. אם זה לא קניות, אז הוצאות אחרות: שכר דירה, משכנתא, חשבונות, לימודים, טלויזיה וכולי...
הדאגות מתחילות בדיוק בשלב הזה, שבו אין כסף יותר. משום מה, הן לא מתחילות רגע לפני, כשמבט בפירוט כרטיס האשראי מראה שביזבזנו כמו בניין מגורים שלם.
מה נרוויח מהתאמת רמת החיים שלנו לרמת ההכנסות? הרבה מאוד. קודם כל שקט נפשי, שאין לו מחיר. לא תתקעו בלי כסף, תמיד יהיה לכם מספיק כסף למה שאתם צריכים והבונוס: אם תצליחו אפילו לחסוך קצת, תוכלו כל כמה שנים להעלות את רמת החיים שלכם, לעבור דירה, לשדרג את הרכב אם זה מעניין אתכם, לממן חינוך גבוה לילדים ועוד.
אם, לעומת זאת, תחיו בחוב רוב חייכם, תחיו בחוסר שקט נפשי, גם אם אתם חיים ברמת חיים גבוהה ביותר, אך היא אינה תואמת את ההכנסות שלכם, הרי שבקרוב תישארו בלי כסף וצורך לרדת ברמת החיים עלול לתסכל אתכם.
אם נקלעתם למצב של חוב, נשארתם בלי כסף ואינכם יודעים מה לעשות, כדאי להתייעץ עם מישהו מומחה. שייקח את מה שהוא לוקח לשעה, הרי הריביות שאתם משמלים בבנק בטח גבוהות יותר. אם תנסו לצאת מהסבך בכוחות עצמכם, אתם עשויים להצליח, תלוי עד כמה הוא מורכב, אבל אתם גם עלולים לסבך את עצמכם עוד יותר עם הלוואות וחובות חדשים שלא מתאימים לתוכנית יציאה ממינוס או חוב. אם אתם רוצים טיפים כיצד לסוך כסף בתקופה כזו, ריכזנו כאן המון טיפים לחיסכון כסף בכל נושא אפשרי: לחסוך כסף כלכלת המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה