צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.7.2009

מכסים של מעדני שטראוס מזכים בכניסה למגוון אטרקציות לילדים חינם


מבצע שטראוס מסדרים לך את הקיץ. אהבנו. איזה כיף, איזה כיף. בדיוק כשדיברנו כאן לאחרונה על כמויות כסף בלתי רגילות שאנחנו שופכים בחופש הגדול על פעילויות לילדים, כסף על קייטנות, פעילויות, קניות והמון כסף על בילויים וכניסות לכל מיני אטרקציות, שטראוס יצאה במבצע מגניב שיכול לחסוך לנו כסף על כניסה לכל מיני אטרקציות לילדים בחופש הגדול, בכל מיני אזורים בארץ, מצפון עד דרום. כדי לחסוך כסף בקיץ עם הילדים, כדאי לאמץ יותר פעילויות בחינם, ולערוך כמה בירורים לגבי מקומות בילוי שלא עולים כסף או אטרקציות לילדים שלא עולות כסף בחופש הגדול. החופש מלא בהזדמנויות לבלות עם הילדים בלי להוציא כסף כגון פעילויות בטבע, מבצעי קד"מ שלא עולים כסף ומספקים בילוי חינם לילדים (מרכזי מבקרים, הופעות וכדומה). חזרו לבקר שוב בקרוב כי יועלו כאן הצעות שונות לבילויים עם הילדים שלא עולים כסף בחופש הגדול וכן פעילויות בשבת שלא עולות כסף, אטרקציות בחינם וכן איך לחסוך כסף אחרי שכבר נכנסנו לכל המקומות הללו...
והנה נפל עלינו מבצע שטראוס החדש יחסית, שמציע כניסה לכל מיני אטרקציות לילדים עד גיל 10 חינם אין כסף בפריסה יפה למדי ברחבי הארץ.
(תמיד צריך לעיין בתקנונים של מבצעים כדי להמנע מהפתעות, ובמקרה של מבצע כזה כדאי בנוסף גם לצלצל לאטרקציה עצמה לוודא שעות פעילות ותקפות המבצע) , מבצע שטראוס מסדרים לך את הקיץ, או בשפה חופשית: "מבצע שטראוס אטרקציות בחינם לילדים עד גיל 10" הולך כך:
עליכם לאסוף 8 מכסים של מעדני שטראוס (מתוך רשימה של מעדנים המשתתפים במבצע, ראו בהמשך), שלמים ולהגיע עמם לקופות האטרקציה. עבור 8 מכסים תקבלו כניסה חינם לילד אחד עד גיל 10 לאותו יום בלבד. רק עד גיל 10. ילד מעל גיל 10 צריך לשלם כסף בכניסה, וגם ההורה צריך לשלם כסף עבור כניסה לעצמו.
חובה להציג תעודת זהות עם ספח כדי לוודא את גיל הילדים.
מי שאוסף יותר מכסים יקבל יותר כניסות בחינם.
הנה פירוט המעדנים המשתתפים במבצע:
דני, דניאלה, מעדן שטראוס, קינוחי יוגורט, ג'לי שטראוס, מעדן קיץ שטראוס (מעדן חדש?).
מה עוד? אין כפל מבצעים, אין הגבלה על כמות המימושים, כל עוד צברתם מספיק מכסים וכל עוד הילדים לא מעל גיל 10. הורים מלווים צריכים לשלם כסף על הכניסה לאטרקציה, אך בחישוב מהיר אם מדובר בזוג הורים וזוג ילדים, יוצא שנשלם הרבה פחות כסף עבור כניסה לכל המשפחה.
טוב, אז אלו אטרקציות יכולים ילדים עד גיל 10 לקבל בלי לשלם כסף תמורת 8 מכסים של מעדני שטראוס? ספרנו כ 30 אטרקציות מסוגים שונים: בעלי חיים, מוזיאונים, מים, משחקיות, מרכז מבקרים, סיור: בית חלומותיי, קיפצובה, אשקלונה, חוות התוכים, מדעתק, לונה גראנד, חווידע במקומות שונים בארץ, חוף צמח, גני חוגה פארקי מים, חי נגב רביבים, חמת גדר, החווה של חווה, נאות קדומים, חוויה תלמודית, רוח הדרומית, פסגות הגולן, מוזיאון מכון המקדש, פעלתון ברחבי הארץ במקומות שונים.
חישבנו בזריזות כדאיות ועלויות וכמה כסף אם בכלל אפשר לחסוך כאן. זה מה שמצאנו: אם הילדים שלכם במילא אוכלים מעדנים בקיץ הזה, העסק נחמד. נקח לדוגמא את מעדן שטראוס שמחירו בסופר עמד הבוקר על 3.62 ש"ח. כדי לאסוף 8 מכסים של מעדן שטראוס תצטרכו להוציא 28.96 ש"ח תמורת כרטיס כניסה לאטרקציה לילד.
בואו נבדוק את מחירי הכניסות לאטרקציות לדוגמא:
קיפצובה – קיבוץ צובה (אזור ירושלים) – כניסה לילד גילאים 3-14 עולה 59 ש"ח ולמבוגר 36 ש"ח.
חמת גדר: כניסה לילד ימים א-ה כ 50 ש"ח (מגובה מטר עד גיל 16), בשבת כ 60 ש"ח. מבוגר: בימים א-ה 69 ש"ח ובשבת 79 ש"ח.
חוות התוכים ילד 35 ש"ח, מבוגר 25 ש"ח
בית חלומותיי 68 ש"ח לילד, 39 ש"ח מבוגר
חלק מהאטרקציות המוצעות הן פעלתונים, משחקיות –ג'ימבורי שאליהן ההורים לא חייבים להכנס ויכולים להשגיח על הילדים מבחוץ (לא בכל מקום, בררו מראש בטלפון) כך שלא צריך להוציא כסף על כניסה למבוגרים ובמקרה זה הבילוי למעשה לא עולה כסף.
כמו בכל מקום, הנחה זה טוב ויפה, כרטיס בחינם לילדים זה נהדר, אבל כסף אנחנו מוציאים גם כשהכל חינם: אוכל בחוץ, קניות, שתייה וחטיפים וכמובן ארטיקים. אז ארטיקים באמת קצת קשה להביא מהבית אבל שתייה ואוכל קל מאוד, ובוודאי חטיפים וממתקים שבדרך כלל עולים המון כסף במקומות בילוי לילדים. המבצע בתוקף בין התאריכים: 15.7.09-15.9.09 . חופש נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה