צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.5.2009

כמה כסף עולה מנוי מכון כושר - ואיך אפשר גם בלי?


רגע לפני הקיץ, שנייה אחרי החורף והקלוריות...חשים צורך להשיל משהו? חושבים שזה הזמן להצטרף למכון כושר? כמה כסף זה עולה ועד כמה המנוי לבריכה מייקר את העסק. האביב והסתיו הן תקופות מצוינות לחסוך כסף על מכוני כושר ולהשתמש בסביבה הטבעית שלנו, ים, פארק וכדומה כדי לחזור לכושר, לא חייבים להוציא כסף על מכון כושר או חוגים בשביל להישאר בכושר. בקיץ הלח ובחורף הגשום קצת קשה יותר להתעמל בחוץ, ומי שמתקשה לשמור על שגרה ספורטיבית בעצמו ישלם על זה כסף במקום בזיעה. עניין של סדר עדיפויות. השאלה היא כמה כסף – נו אז כמה באמת? למעשה המנוי לבריכה מייקר את כל העסק ובלעדיו המני לא עולה כל כך הרבה כסף כמו שזה נראה ממבט ראשון.
למשל, מכון כושר ג'ימי בדיזנגוף סנטר: אלו המחירים שמכון הכושר מפרסם נכון להיום עבור השירותים: מכון כושר, בריכה, חוגים וספינינג
מנוי יחיד: 2802 חצי שנתי, 4332 שנתי (4056 שקל עבור בריכה בלבד)
מנוי זוגי: 5070 חצי שנתי, 6948 שנתי
מכון כושר, ספינינג וחוגים ללא בריכה :
יחיד חצי שנתי: 1452 שנתי 2400
ואו! שמתם לב להבדל? אם תהיתם, מנוי לבריכה בלבד עולה כמעט כמו מנוי לבריכה+מכון כושר+חוגים. מסקנות, מישהו?
כרטיס חד פעמי עולה 70 שקלים, ודמי הרשמה לכל התקופה עולים 150 שקלים.
המקום נראה יפה וקונספט 24/7 בהחלט מועיל לרוב האנשים, אתם יודעים, העובדים, ההורים לילדים, הלומדים לבחינות וכולי...
טוב, אז סיכמנו שבריכה עולה לא מעט כסף ולעומת זאת מנוי לחדר כושר, עם חוגים וספינינג זה עסק פחות יקר, ולמעשה מי שלא משתגע על מים יכול להרוויח גם כושר, ספינינג וחוגים בלי להוציא המון כסף .
מי שלא חייב קונספט של 24/7 כדי לעשות כושר, יכול לחסוך המון כסף על ידי ניצול השעות הקרירות יותר של היום, גם בקיץ, לפעילות ספורט בחוץ. למשל, שעות הבוקר המוקדמות מתאימות לריצה, הליכה מהירה, משחק טניס או תנועה מכל סוג. אפשר להתעמל לבד ולשמור על כושר בלי להוציא כסף ובמקום זאת, פשוט לצאת החוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה