אם אנחנו משווקים ב שיטת שותפים , אך גם אם אנחנו רוצים לבדוק כל רעיון אחר באינטרנט, רעיון עסקי או יזמי, אפילו אם אינו קשור באינטרנט ואנו רוצים לבדוק את נפח התחרות בתחום, רעיונות מתחרים וכדומה, חשוב לנו לבדוק כמה מודעות מתחרות קיימות בגוגל אדוורדס לנושא שלנו, איך הן נראות ומה הן מציעות לגולשים.
הבעיה היא, שכאשר אנו מחפשים בגוגל כגולשים מישראל, אנו רואים רק מודעות שמכוונות לישראל, ולא מודעות כפי שרואה גולש בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה וכולי.
כמו כן, הגדרות השפה מתאימות לאזור שלנו, ולכן סביר שנראה רק מודעות בעברית.
כדי לראות מודעות באנגלית, ואת אותן מודעות שרואים גולשים בכל מדינה אחרת בעולם, ישנם כמה כלים שנוכל להשתמש בהם.
הכלי הטוב ביותר הוא הכלי של גוגל עצמו.
זהו כלי תצוגה למפרסמים באדוורדס הנקרא: כלי תצוגת המודעות, או באנגלית:
Google Adwords preview tool
https://adwords.google.com/select/AdTargetingPreviewTool
בחלקו העליון של המסך נזין מילת מפתח לחיפוש, מצד שמאל נשנה את המיקום מישראל ל ארה"ב, או כל מיקום אחר שאנו מעונינים לראות בו מודעות, נשנה את "התחום בגוגל" (דומיין) מ google.co.il ל
Google.com, או כל דומיין מתאים אחר לפי המדינה שאנו בוחרים. לסיום נשנה את שפת התצוגה מ עברית ל "אנגלית". זהו.
כעת יוצגו בפנינו מודעות אדוורדס כפי שהן מופיעות בפני גולש בארה"ב. שימו לב שדף זה מכיל קישורים שאינם פעילים. אין אפשרות ללחוץ אל שום לינק בדף, הוא לא יוביל אותנו לשום מקום. זאת מכיון שדך זה מיעוד למפרסמים המבקשים לראות כיצד נראית המודעה שלהם במקומות שונים בעולם, מבלי להוריד את יחס ההקלקה על מודעותיהם ולפגוע ב CTR שלהם.
הבעיה היא, שכאשר אנו מחפשים בגוגל כגולשים מישראל, אנו רואים רק מודעות שמכוונות לישראל, ולא מודעות כפי שרואה גולש בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה וכולי.
כמו כן, הגדרות השפה מתאימות לאזור שלנו, ולכן סביר שנראה רק מודעות בעברית.
כדי לראות מודעות באנגלית, ואת אותן מודעות שרואים גולשים בכל מדינה אחרת בעולם, ישנם כמה כלים שנוכל להשתמש בהם.
הכלי הטוב ביותר הוא הכלי של גוגל עצמו.
זהו כלי תצוגה למפרסמים באדוורדס הנקרא: כלי תצוגת המודעות, או באנגלית:
Google Adwords preview tool
https://adwords.google.com/select/AdTargetingPreviewTool
בחלקו העליון של המסך נזין מילת מפתח לחיפוש, מצד שמאל נשנה את המיקום מישראל ל ארה"ב, או כל מיקום אחר שאנו מעונינים לראות בו מודעות, נשנה את "התחום בגוגל" (דומיין) מ google.co.il ל
Google.com, או כל דומיין מתאים אחר לפי המדינה שאנו בוחרים. לסיום נשנה את שפת התצוגה מ עברית ל "אנגלית". זהו.
כעת יוצגו בפנינו מודעות אדוורדס כפי שהן מופיעות בפני גולש בארה"ב. שימו לב שדף זה מכיל קישורים שאינם פעילים. אין אפשרות ללחוץ אל שום לינק בדף, הוא לא יוביל אותנו לשום מקום. זאת מכיון שדך זה מיעוד למפרסמים המבקשים לראות כיצד נראית המודעה שלהם במקומות שונים בעולם, מבלי להוריד את יחס ההקלקה על מודעותיהם ולפגוע ב CTR שלהם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה