צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.3.2009

איפה קונים רהיטים זולים


רוצים לחדש את הבית, חייבים ספה חדשה, עוברים דירה? ואולי פסח הגיע, או דווקא ראש השנה, והגיע הזמן להתחדש, לנקות, לסדר?
אז כבר השלמנו עם העובדה שאת הספה הלבנה שתמיד חלמנו עליה – כנראה נקנה רק כשהילדים יגדלו...עד אז נוציא כסף רק על מה שאנחנו מוכנים שיתלכלך, יהרס ויתבלה...נו טוב.
עדיין, מחפשים רהיטים איכותיים, יפים שיתאימו לטעמנו אבל לא יעשו חור בכיס? שאלה שמתאימה למיתון שפקד אותנו השנה, ומשפיע על כולם. רבים מתחילים לחשוב פעמיים על כל רכישה, וקניית ריהטים יכולה להיות הוצאה גדולה. הנה כמה רעיונות להתחדש, בלי להוציא הרבה כסף:
1. קניית רהיטים יד שנייה הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות, כבר לא צריך להפוך את העיתונים, לצלצל ולהגיע למישהו הביתה כדי לראות ספה שבכלל לא לטעמנו. האינטרנט הפך קניות יד שניה למשימה הרבה יותר פשוטה מזו. שיטוט באתרי יד שניה מעלה המון רהיטים יד שניה, במחירים מעולים ואפשר למצוא רהיטים באיכות מעולה ובמצב שמור מאוד. היתרון הוא שהמחיר, תמונת הרהיט וכל הפרטים הנחוצים כבר נמצאים ברוב המודעות, והשיטוט הופך קל יותר וחוסך זמן רב.
2. קניית רהיטים באינטרנט יכולה לחסוך הרבה כסף. חנויות רהיטים מקוונות יכולות להרשות לעצמן למכור רהיטים מעוצבים ואיכותיים במחירים זולים במיוחד, בעלויות של כמחצית ממחיר רהיטים דומים בחנויות אחרות. זאת מכיון שחנות וירטואלית אינה כרוכה בהוצאות רבות כמו חנות רגילה. כך למשל, אין לה צורך לשלם שכירות, משכורות למוכרים וכדומה, והתוצאה היא מחירים נמוכים מאוד ללקוח, ומוצרים שלא נופלים באיכותם מרהיטים בחנויות אחרות. נוסף על התמונות ותיאור מפורט של הרהיטים, לעיתים החנויות מספקות תצוגה במקומות וזמנים מסוימים, כך שאפשא להגיע ולחוש את הסחורה ולראות אותה במו עיניכם לפני שמקבלים החלטה. חשוב גם לבדוק שיש אפשרות להחזרת הסחורה ולקבלת החזר כספי על הרהיטים. דמי המשלוח לא יוחזרו, אך הסיכון נמוך יותר אם על המוצר עצמו אפשר להזדכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה