צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.3.2009

עבודה מהבית : איך לבנות עסק ביתי מצליח, 2 טיפים הכרחיים


רוצים לדעת מה מבדיל את אלו שמצליחים לעבוד מהבית, לנהל עסק מצליח בתוך הטריטוריה הפרטית שלהם, בשעות שהם רוצים, בלי לשרוף כסף על דלק, בלי להוציא כסף על משרד ובלי בוס על הראש?
בעשור האחרון יותר ויותר אנשים עוברים לעבוד מהבית. המיחשוב, האינטרנט, אפשרויות המסחר אונליין וההתקשרות באינטרנט עם ספקים, עובדים, פרילנסרים וכמובן – לקוחות הפכו עסקים ביתיים מצליחים ליור מחלום מתוק – הם הפכו אותם לאפשריים.
1. תנו משהו בעל ערך. העניקו משהו בעל ערך, שאנשים צריכים ומחפשים. אם זה נשמע קל מדי, אתם כנראה רגילים לעבוד קשה מאוד. פגשתי לא מזמן מישהו שמוכר אופנה בנישה מאוד מסוימת. הנישה רוויה בהיצע בחוץ, יש לו המון מתחרים. אבל נחשו מה, הוא היחיד שחשב לפרסם אותה באינטרנט. כן, קראתם נכון. הוא היחיד שחשב לבנות אתר אינטרנט, האתר הכי פשוט שראיתם בחייכם, שהנושא היחיד שלו הוא מכירת הפריטים הללו. מסתבר שיש לנישה לא מעט חיפושים ברשת, והאתר שלו הוא היחידי שעולה בחיפוש, פעם אחר פעם. בניגוד למתחריו שמחזיקים מפעלים, חנויות ועובדים רבים, הוא עובד מהבית, ואפילו לא מייצר בעצמו. מספר חברות חיצוניות מייצרות עבורו – כל אחד את חלקה, והוא רק מרכיב את החלקים. הוא מוכר מהבית שלו, בשעות מתואמות מראש דרך האתר. כסף לא חסר לו, בלי עין הרע.
2. בחזרה לבחור מטיפ מס' 1: המערכת שלו מתקתקת. לכל חלק יש יצרן, עם כל יצרן יש הסכם עבודה, יש אתר אינטרנט שנועד להשיג לקוחות, יש מקום מכירה. הטיפ הכי חשוב הוא, שתהיה לכם תוכנית שפועלת כמה שיותר על אוטומט. נכון, לוקח זמן להרכיב אותה: למצוא את הספקים, להבין בדיוק מה לקוחות מחפשים, לבנות את אתר האינטרנט. אבל מאותו רגע, העסק זורם בכיוונים כמעט מונוטוניים, כל הזמן. למה? כי יש מערכת בנויה היטב שבה הכל זורם גם אם אתם תעשו מעט מאוד. השקיעו בבניית תשתית טובה, כזו שתוכל לשמש אתכם כמעין "פס ייצור" אוטומטי עד כמה שאפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה