צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.1.2009

טיפים לחיסכון בחשמל בחורף


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך בהוצאות הבית › טיפים לחסוך בחשמל בחורף
עלון של חברת החשמל נחת אצלי בדואר ובו הומלץ לי לחמם את הבית לטמפרטורה של 18-20 מעלות...ניסיתם את זה פעם? מעניין מי מסוגל לחיות בקור כזה. עוד נכתב שם כי את פתחי המזגן בחימום יש לכוון כלפי מטה, מה שנשמע הגיוני שכן החום עולה למעלה וכך מתפזר בכל החדר ומתבזבז פחות...מעבר לכך לא נמצאו שם פנינים חדשות והגיע הזמן לחשוף כמה עצות אמיתיות לחיסכון בחשמל, ויפה שעת מונה אחת קודם:
1. למלא את הקומקום החשמלי בכמות המים שאנו מיעדים לשימוש. אם אנחנו מכינים 2 כוסות קפה, כדאי לחמם רק מעט יותר משתי כוסות. למלא את כל הקומקום זה ביזבוז, כי לוקח יותר זמן ויותר חשמל כדי להרתיח את המים, ויותר מחצי מהכמות במילא נשארת בקומקום ומתקררת.
2. כביסה: כביסה ב 60 מעלות מבזבזת כ 50% פחות חשמל מכביסה ב 90 מעלות. (כ 1.4 קוט"ש לעומת 3 קוט"ש עפ"י חברת החשמל). המסקנה ברורה: אם אין צורך, לא להפעיל את מכונת הכביסה בחום גבוה.
3. ייבוש כביסה: מייבש הכביסה זולל חשמל יחסית למכשירי חשמל אחרים, וכשלא חייבים להשתמש בו – פשוט לא. אם יש יום יפה אפשר לתלות, הכביסה מתייבשת מאוד מהר בשמש, אם אתם נוהגים לייבש כביסה מדי יום, החישוב שלנו מעלה כ 50ש"ח נוספים בכיס שלכם מדי חודש על פעולה די פשוטה כזו.
4. מזגן: הידעתם שחימום הבית במעלה אחת פחות חוסך 5% בצריכת החשמל של המזגן? כל מעלה נוספת במזגן מעלה את צריכת החשמל של המזגן ב 5%. לא בטוח שלכולם נעים בטמפרטורה של 18 מעלות בחורף, כפי שחברת החשמל ממליצה, אבל תנו את הדעת לעניין הטמפרטורה, כי מזגן מפוצל צורך בין 1 ל 4.9 קוט"ש לשעה. מזגן חלון, אגב, קצת פחות. כשקוט"ש עולה 54.49 אגורות, החישוב אומר ששעת הפעלה של מזגן יכולה להגיע ל 2 או 2.5 ש"ח לשעה, ואם זה לא נשמע לכם הרבה, חישבו על 5 שעות הפעלה ביום ותכפילו בכל החודש...כן, קיצוץ באזור הזה יכול להשאיר אתכם החודש עם כמה מאות שקלים שיחממו למנהל הבנק שלכם את הלב. מסקנה: תקצצו במעלות, ותקצצו בזמן ההפעלה.

תגובה 1:

  1. רעיון מעולה וחסכוני שאימצנו בעקבות ההצעה כאן לייבש כביסה על החבל בחורף: פשוט לתלות את הכביסה על חבלי כביסה במתקן מתקפל, ולהציבו ליד המזגן הפועל חימום בחורף. ככה אנחנו גם מחממים את הבית, וגם מייבשים את הכביסה בעת ובעונה אחת. הכביסה מתייבשת בצורה כזו ממש מהר, תוך מספר שעות, והחיסכון באנרגיה מאוד משמעותי, וכמובן גם חוסך כסף על חשבון חשמל.

    השבמחק