צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

18.1.2009

עושים כסף באינטרנט? שימרו על הגינות ואמינות


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › עושים כסף באינטרנט? שימרו על הגינות ואמינות
כללי זהב בשיווק תוכניות שותפים, למי שרק התחיל וגם לכל המנוסים:
1. אל תשווקו מוצר שלא הייתם קונים בעצמכם: מוצר שגורם לכם לחשוב "מי קונה את הדבר הזה...?" לא מאפשר לכם להתחבר אל קהל הקונים שלכם, לא מאפשר לכם לדבר אל הגולשים בשפה שלהם, לא מאפשר גישה – ומקשה מאוד על מכירה. תמיד קל יותר להתחיל עם שיווק מוצר או שירות שתנסנו בו, או שהתנסנו בבעיה שאותה המוצר פותר או משלים. אבל במקרה שלא, אפשר לעשות כסף ממוצר שאין לנו ניסיון איתו, ושאיננו לקוחות פוטנציאלים שלו בשום צורה שהיא, אבל אם היינו קהל מתאים למוצר כזה, היינו רוכשים אותו בלב שלם ונפש חפצה. במילים אחרות: אנחנו מאמינים במוצר.
2. אל תבטיחו שום דבר שאתם לא יכולים לעמוד בו: הבטחות נועדו לקיים והסכמים, למרות מה שסיפרו לכם, לא נועדו כדי שיפרו אותם. אם המוצר לא יעמוד בהבטחות השיווקיות המולות שלכם, הלקוח יחזיר אותו.ברגע שזה יקרה, גם העמלה שלכם תחזור ותאמרו ביי-ביי לכסף שהרווחתם.
3. תשווקו בגובה העיניים: מילים גבוהות? תיאורים סוחפים? תלוי על מה אנחנו מדברים, אבל בעיקר: תלוי למי מדברים. מוצר לבני נוער לא נשווק כמו מוצר לגברים בגיל העמידה (בעצם, אולי מחקר השוק שערכנו העלה כי זו בדיוק השפה המתאימה...) שפה לא הולמת את קהל היעד גורמת לתחושת ריחוק ומכאן חוסר אמון. שמרו על שפה ברורה והולמת, אבל תמיד בגובה הקהל שאליו משווקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה