צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.1.2009

כסף באינטרנט: אפילייט מרקטינג - זו הכנסה פסיבית?


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › כסף באינטרנט: אפילייט מרקטינג - זו הכנסה פסיבית?
אפילייט מרקטינג (או: שיווק תוכניות שותפים) הוא תחום שיווק ועשיית כסף באינטרנט, חדש יחסית בארץ, תפס כאן תאוצה בשנתיים-שלוש האחרונות. בארה"ב פעילים משווקים רבים בתחום תוכניות שותפים מזה כעשור.
למי שלא מבין מהו אפילייאט, תוכניות שותפים וכל תחום עשיית כסף באינטרנט, עלול התחום הזה להיראות כהונאה, מהסיבה הפשוטה שאנו מתקשים להאמין שכסף יכול לקפוץ עלייך מהמסך, רק מתוקף יושבך בבית מול המחשב ...אם כסף לא גדל על העצים, לא יכול להיות שהוא צומח מהאינטרנט, נכון?
אז קודם כל, נכון. אין בין שיווק תוכניות שותפים וכסף חינם שום דבר. שיווק תוכניות שותפים דורש לימוד והכוונה בתחום, הבנה עמוקה שלו, של דרכי השיווק והנישות החזקות, התמודדות עם תחרות ועוד. הוא גם דורש בנייה ראשונית של כל אפיק שיווקי, שאמנם אינה דורשת תקציב גדול, אך כן דורשת השקעת זמן ראשונית, כזו שתניב בהמשך הכנסה פסיבית כשאפיקי השיווק ממשיכים להתקיים ברשת האינטרנט ללא התערבות מצדנו (או ליתר דיוק: בהתערבות מינימלית שלנו).
אפילייאט מרקטינג אינו הכנסה פסיבית, אלא דרך להגיע להכנסה פסיבית, או פסיבית בחלקה: לאחר שנקים כמה איפיקי שיווק "שיעבדו בשבילנו", ומרגע שהם יציבים ומניבים רווחים, הם אינם דורשים כמעט התערבות ועבודה נוספת מצדנו, והכסף ממשיך לזרום לחשבון...יחד עם זאת, בואו נרד לקרקע: זה לא קורה ביום אחד! וגם לא בחודש, ויש כאלו שיספרו על שנה של עבודה, התלבטויות, אסטרטגיות, לימוד מחדש והפסדים בטרם התחילו להרוויח על אוטומט.
למי שחושב להכנס לתחום: על תוותרו על לימוד שלו, אל תשקיעו סכומי כסף גדולים ברבעון הראשון שלכם, כי שם תעשו את רוב הטעויות – נסו לקבל מהן משהו וללמוד מהן, אל תצפו להרוויח ביום בהיר אחד. התסכלו קדימה ישר למטרה שלכם, וקבלו כשלונות קטנים בדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה