צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.1.2009

לחסוך כסף: השוואת מחירים


קנייה בסופר מרוחק ידועות כזולות יותר.
לקנייה בסופר השכונתי יש כמה יתרונות, בעיקר הקירבה, הנוחות, הזמן ויש שיטענו שיש להם אינטרס להמשיך לשנות בסופר השכונתי כדי שימשיך להיות סופר בשכונה...וכבר שמעתי אנשים נשבעים שבסופר הקטן, זה שמעבר לפינה, הם מוציאים פחות כסף, כי יש פחות מה לקנות, המרחב קטן יותר וקונים יותר ממה שצריך ופחות מסתובבים ומתפתים לדברים אחרים.
כל זה נכון (ראו: לחסוך כסף: איפה כדאי לקנות) ואולם, כל זה צריך לבוא יחד עם השוואת מחירים וקנייה לפי המקום שבו הם עולים פחות. זה חישוב פשוט מאוד: איפה עדיף לקנות? איפה שזול. כדי להימנע מהסתובבות בסופר וקניות אימפולסיביות, קחו אתכם רשימה, וראו שיטה בדוקה להרכיב רשימת קניות חסכונית, כזו שלא חורגים ממנה אפילו בשקל.
קשה לקבוע איזו רשת היא הזולה ביותר, מאחר וזה מאוד תלוי במוצרים שקונים. כל רשת מציעה מוצרים במחירים שונים, ומבצעים על מוצרים שונים, כך שהסל אינו אחיד.
מאחר וקשה מאוד לנדוד בין הרשתות ולקנות בכל רשת את מה שהכי זול, וגם לא בדיוק חסכוני בזמן ודלק, כדאי להיצמד לרשת זולה יחסית מחוץ למרכז העיר, ולערוך בתוכה השוואת מחירים בין מותגים שונים של אותו מוצר או סוג מוצרים.
הפערים יכול להגיע לעשרות אחוזים. קפה נמס אפשר לקנות ב 40 ש"ח או ב 18 ש"ח, למשל. נכון, קפה זה עניין של טעם, ומה אם אנו מעדיפים את טעמו של הקפה היקר? גם בתוך קטגוריית הקפה היקר והמשובח אפשר למצוא פערים של כמה אחוזים בין הסוגים השונים.
הרעיון הוא, שאם נחסוך אפילו שקל אחד על כל מוצר שנקנה, ושקל אחד הוא לא הרבה. למעשה, שקל אחד הוא סכום שנתפס כה פעוט, שלא נחשוב פעמיים אם לקנות סבון ב 5 שקלים או 6 שקלים. אבקת כביסה ב 20 ש"ח או ב 22 ש"ח. זה הרי אותו דבר. טעות! אם אנו ממלאים עגלה ב 100 מוצרים שונים, וחוסכים אפילו שקל אחד בלבד על כל מוצר, חסכנו 100 ש"ח בקנייה הזאת, 400 ש"ח בחודש, 4,800 ש"ח בסוף השנה! וזה אם חסכנו רק שקל אחד על כל מוצר. מה לגבי מוצרים שהפערים ביניהם הם שניים-שלושה שקלים, או אפילו חמישה או עשרה שקלים? מה אפשר לעשות בסוף השנה עם 5000 ש"ח? אולי חופשה לכל המשפחה, קייטנה לילדים, טיול זוגי? איזה כיף להנות מקצת כסף מצלצל בכיס, בלי לעבוד קשה, בלי להתאמץ, בלי שוויתרנו על שום דבר שאנו אוהבים, פשוט קנינו אותו קצת יותר בזול.
רוצים לחסוך עוד? נסו להאריך את חיי המוצרים שקניתם, לאחר שאלו נחתו אצלכם בבית ופורקו מהשקיות. הינמעו מזירקת מזון ע"י אחסון נכון או הקפאה, קנו רק כמות שנצרכת והימנעו מביזבוז, השתמשו בכמויות מתאימות של חומרי ניקוי וכדומה. חישבו על כל הכסף שתוכלו לחסוך השנה. לחסוך למען מטרה טובה כמו טיול, בילוי, לימודים וכדומה הוא חיסכון נבון וראוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה