צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.1.2009

מזל שיש כסף


איזה מזל מסתדר הכי טוב עם כסף? כנראה שזה תלוי מה זה "מסתדר" – מי מרוויח בקלות, מי חוסך בקלות, מי אוהב לעבוד קשה ומי פשוט לא יכול להפסיק לבזבז?...
מזל טלה וכסף: מזל טלה מוצלח ביזמות ועצמאות, והדחף שלו להצליח ולנצח מוביל אותו לעשיית כסף. הטלה בזבזן קטן ולא מצטיין בשמירה על כספו.
מזל שור וכסף: בעל הערכה לכסף, אוהב לקנות אך מוכן לעבוד קשה כדי להרוויח את כספו לצורך כך. העקביות והנחישות של בני המזל מסייעת להם בחשיבה לטווח רחוק בכל הנוגע להשגת מטרות כספיות.
מזל תאומים וכסף: בני המזל לא נוטים לדאוג בגלל כסף, לא אוהבים לחשוב ולהתעסק בכסף, התעסקות בחשבונות ותשלומים זה לא מספיק מהנה מבחינתם, והם מעדיפים לעשות דברים מעניינים יותר. לא מצוינים בלחסוך או לקבוע סדרי עדיפויות כספיים, אבל אם זה לא מדאיג אותם, מה רע?
מזל סרטן וכסף: מאוד אוהבים כסף ומצטיינים בשמירה עליו, חשבונות והכנת תקציבים.
מזל אריה וכסף: האריה, מלך הזירה, תמיד במרכז, פופולרי ושולט, אוהב לקחת סיכונים, אבל שונא להפסיד. נדיב עם כסף כלפי אחרים ואוהב לבזבז כסף על כל מה שמאדיר את יופיו, הופעתו וכבודו.
מזל בתולה וכסף: מעולים עם כסף, תשלומים וחשבונות, מאוד מסודרים ובעלי משמעת עצמית ויכולת לבנות סדרי עדיפויות.
מזל מאזניים וכסף: בני המזל יודעים לאזן את החיים שלהם, את תקציבם והתנהלותם עם כסף אפוא אינה נוטה לסיכונים. אוהבים לרכוש דברים יפים אך אינם בזבזנים.
מזל עקרב וכסף: חזקים, נחושים ואוהבים לשלוט, מעולים בהתמודדות עם משברים, מוכנים לקחת סיכונים, נדיבים באופן יוצא דופן, בעלי משמעת עצמית שמסייעת להם להישמר בגבולות תקציב.
מזל קשת וכסף: אוהבים כסף וביזבוזים, טובים בשמירה על כספם אך משתעממים מאוד מניהול חשבונותיהם.
מזל גדי וכסף: שאפתנים, עובדים חרוצים, זהירים מאוד עם כסף. עקביים ונחושים, עובדים לאט ובחריצות לעבר השגת מטרותיהם. לא אימפולסיביים עם כסף ולא נוטים חלפש דרכים מהירות להתעשר, מעולים בניהול חשבונות.
מזל דלי וכסף: כסף אינו בראש סדר העדיפויות שלהם, לא נהנים באופן מיוחד מביזבוז, ונוטים לשמור על כספם.
מזל דגים וכסף: רוחניים, חולמניים, אבל די טובים עם כסף. שואפים להשיג כסף רק כדי לממש מטרות ורצונות, טובים בחיסכון, אינם אימפולסיביים עם כסף ומעדיפים יציבות ובטחון.

איך עושים כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה