צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.11.2011

עבודה מהבית: 5 אתגרים יום יומיים


נייוט קל: כסףעבודה מהבית › 5 אתגרים יום יומיים
עבודה מהבית יכולה להיות כל כך כיפית! אז איך זה שמרבית העובדים מהבית שהכרתי בחיי פשוט אומללים ברוב שעות העבודה שלהם? זו אמירה די גורפת, אבל לצערי רוב האנשים שעובדים מהבית, מאושרים מאורח החיים שלהם, מסדר היום שלהם, מהזמן הפנוי והנוחות, ולפעמים אפילו מרמת ההכנסה – אבל שעות העבודה עצמן אינן פיקניק כלל ועיקר גם אם הן מרוויחים מספיק כסף כדי לקיים את עצמם במסגרתן.
כי בבית, במקום שבו רוב החברים שלהם מוצאים מפלט מהיום יום, מהעבודה שבחוץ, מהמאבקים, המאמצים והאתגרים – הם לא מוצאים מנוחה. הם עובדים מהבית ולכן המקום הזה אינו מקום של מנוחה או שלווה עבורם, למשך רוב שעות היום.
קשה לעבוד מהבית, קשה להרוויח כסף מהבית, וקשה מאוד להניע את עצמך לעבודה בלי בוס על הראש.
זה קשה גם בעסק פרטי מכל סוג, אבל קשה כפליים כשמנסים להניע עבודה כזו מהבית.
הנה כמה אתגרי עבודה מהבית, מהסוג הנפוץ ביותר, וגם כמה רעיונות כיצד להתמודד איתם:
  1. שעות עבודה לא מוגדרות. שעות עבודה גמישות ונוחות, הן פעמים רבות מה שכל עובד מהבית מחפש לעצמו, ויכולות להיות אפילו הסיבה לכך שמלכתחילה הוא בחר בעבודה מהבית ולא בחוץ. למשל, מישהו שצריך עבודה נוספת, הכנסה שנייה, או מישהו שלא יכול להרשות לעצמו כלכלית לשכור משרד, אמהות שעובדות מהבית מטעמי נוחות ועוד. הבעיה היא, שבגלל שהעבודה תמיד נגישה, שעות העבודה יכולות להיות בכל שעה בעצם. גם בלילה, גם בסופי שבוע. ואז התחושה היא שאתם כל היום עובדים, ומותשים תכופות. הדרך להתמודד עם זה, היא כמובן לקבוע שעות עבודה מוגדרות. זה יכול להיות כמה שעות בבוקר, שעה בערב אם אתם ממש חייבים, אין עבודה בסופי שבוע, או לחילופין – מי שרוצה לעבוד רק בסופי שבוע, יגדיר שעות עבודה ריאליות בימים הללו. היכולת להרוויח יותר כסף אם תעבדו יותר, יכולה גם היא להביא אתכם למצב שאתם עובדים סביב השעון, ולאו תמיד ביעילות.
  2. פידבקים, יחסי חברה: בעבודה בחוץ אתם עובדים, מקבלים פידבק וממשיכים הלאה, למשימה הבאה או להפסקת קפה או צהריים עם החברים שלכם לעבודה. עבודה מהבית פירושה שאין מי שייתן לכם פידבקים, ואתם מתחילים לחפש אותם במיילים, בפייסבוק, באיזה פורום. הפסקת קפה נעשית לרוב לבד, וצהריים אתם מכינים לעצמכם. מאחר ואנו יצורים חברתיים, החיפוש אחר חברה יכול לגזול שעות רבות מהיום שלכם, שמוקדשות לחיפוש חברה אנושית במקום לעבודה יצרנית. מה שקורה בעבודה רגילה בחוץ על הדרך כחלק מהשגרה, אינו חלק משגרת העבודה שלכם. הפתרון הוא להיפגש עם חברים אחרי שעות העבודה, להיפגש ולהחליף רעיונות גם עם אנשים שעושים כסף בצורה דומה לשלכם, אבל לא על חשבון שעות העבודה שלכם, ולצמצם את הפעילות החברתית שלכם באינטרנט אל מחוץ שעות העבודה.
  3. מחסום יצירתי. מחסום כתיבה, חוסר יכולת להתרכז או להעלות רעיונות חדשים. כל אלו נתקלים בחומה בצורה לנוכח העובדה שאתם למעשה לבד. כלומר אין עם מי להחליף רעיונות, אין עם מי להתייעץ. הדרך להתמודד היא, מחוץ לשעות העבודה המוגדרות שלכם, לחפש קהילה כמו פורום, בלוגים וכדומה – שדרכם תוכלו לקבל רעיונות, להחליף מידע ולבלות. לטיפול יעיל במחסום כתיבה ראו: איך להתגבר על מחסום כתיבה, לכמה טיפים מעניינים בנושא הזה.
  4. חוסר מוטיבציה. המקרה ההפוך לבעיה הקודמת. במקרה זה, יש לכם מספיק רעיונות ואפילו תוכנית עבודה, אבל קמתם הבוקר עם אפס מוטיבציה כלום חשק להתחיל לעבוד ברצינות. אז במקום זה אתן מורחים את הזמן ומתעייפים מול המחשב, בגלישת סרק באינטרנט וכדומה. תרגילי כושר, מקלחת, מדיטציה – כל מה שעוזר לאיזון הפנימי שלכם, יכול לעורר אתכם ולסייע לכם להפיק מעצמכם כמה שעות של עבודה מועילה ויצרנית.
  5. חוסר בתוכנית עבודה. עבודה מהבית שונה מעבודה בחוץ, בין היתר, בכך שאין מי שיתכנן עבורכם תוכנית עבודה. אתם לא עובדים לפי משימות מוגדרות מראש שהוטלו עליכם, אלא צריכים לאתר בעצמכם צרכים ומטרות, ולגזור מתוכם משימות. שעה בשבוע שאותה תקדישו לתכנון שבועי, יכולה לעזור לכם מאוד להתמודד עם הבעיה הזו. פרקו את המטרה השנתית שלכם ליעדים, ונסחו אותם כולל פרקי זמן, עלויות, רווחים, באופן מדיד וכמותי ככל האפשר. פרקו כל יעד למשימות ומטלות שבועיות ויומיות שיעזרו לכם להשיג את מטרותיכם הגדולות ולהרוויח כסף החודש.  הגדירו מה תעשו בכל שעת עבודה שלכם. הנה, כעת אתם יכולים לקום בבוקר אל רשימת משימות פשוטות שאתם צריכים לבצע, ויום העבודה שלכם כבר נראה הרבה יותר ברור. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה