צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.8.2010

כמה כסף עולה חשמל


כמה כסף עולה חשמל? שאלה מעניינת במיוחד בעונות הקיץ והחורף, עת המזגן / חימום / מייבשים למיניהם עובדים שעות נוספות. אז אנחנו התכנסנו כאן היום בעיקר לרגל המזגן, אבל לא רק.
הקיץ הזה פשוט היה שיא השיאים, לא? חברת החשמל ביקשה להימנע מהפעלת מכשירים חשמליים בעלי צריכה מרובה בין השעות 12 בצהריים ל 17:00 אחר הצהריים. ואוו...כל הכבוד להם, מעניין אם הם מכבים את המזגן במשרדים שלהם בשעות הכי חמות הללו...
אני ניסיתי, בחיי שניסיתי. נראה לי שאפילו הצלחתי לצמצם את זה בחצי, כלומר , בשעות העומס הללו. קצת מאוורר, קצת מזגן, ואיזה 15 ליטר מים בשעה עשו את העבודה.
באתר של חברת חשמל מעדכנים כל הזמן מה מצב אספקת החשמל ברגע נתון. אם זה מעניין אתכם, כרגע מפלס אספקת החשמל ירוק, כלומר אספקת החשמל סדירה. מה זה אומר ובעיקר: כמה כסף עולה חשמל, שזה הרבה יותר מעניין את רובנו.
כמה כסף עולה להדליק מזגן לשעה? כמה כסף עולה להפעיל מכונת כביסה או מייבש כביסה, מדיח כלים – ואיך אפשר לחסוך כסף על חשמל ולצמצם את חשבון החשמל שלכם, שוודאי נוסק פלאים בקיץ? הנה זה בא:
מזגן חלון צורך כ 0.8 עד 3.3 קוטש לשעה, מזגן מפוצל או מיני כ 1 קוט"ש ועד 5.2 קוט"ש לשעה!
זה תלוי כמובן במידת ההצללה של החדר ומידת החיסכון שנוהגים במזגן כמו בכל מכשיר חשמלי אחר.
אבל רק לשם השוואה, מאוורר צורך בין 0.04 ל 0.1 קוט"ש לשעה.. אפילו פחות ממחשב. אז מה עדיף מבחינת צריכת חשמל וביזבוז כסף –מזגן או מאוורר? תעשו את החישוב בעצמכם. כמובן שבימים חלמים כמו אלה שפקדו אותנו החודש בלתי אפשרי להתרכז בלי מזגן. רק לאמר שלא חייבים כל ימות השנה, ואפשר לפעמים ללכת על אופציה שזוללת פחות חשמל ועלה פחות כסף כי את ההפתעה בסוף חודש וודאי תשמחו לראות.
מחיר קוט"ש חשמל: קוט"ש עולה כ 50 אגורות לצרכן. הכפילו מחיר קוט"ש בצריכת החשמל של המכשיר ותקבלו את עלות הפעלותו של כל מכשיר חשמלי.
כמה כסף עולה להפעיל מכונת כביסה או מייבש? מדיח כלים? בבקשה:
מדיח כלים צורך בין 1 ל 2.2 קוט"ש לכל הפעלה, מכונת כביסה צורכת כ 1.4 קוטש לכביסה ב 60 מעלות, ו כ 3 קוט"ש לכביסה של 90 מעלות.
כמה חשמל צורך מייבש כביסה, אותו מכשיר מיותר לחלטין בקיץ הישראלי? עד 3.7 קוט"ש לפעולה.
כמה פשוט בקיץ לתלות את הכביסה על החבל! היא מתייבשת תוך שעתיים ואפשר לחסוך המון חשמל וגם כסף, אגב לא רק בקיץ. החורף הישראלי מספיק סביר כדי לייבש כביסה גם בחורף, בימים לא גשומים ולאו דווק בשיא העונה, על החבל בחוץ. תחכסו כסף וחשמל.
אם תתלו כביסה על החבל ותכבו את המזגן בשעות שלא באמת צריך, תחסכו בלי להרגיש 150-200 שקלים בחודש. קצת פחות כסף לשלם בחשבון החשמל הקרוב, זה יהיה נחמד, לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה