צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.5.2009

Wii מחיר – כמה כסף עולה קונסולת משחקים wii של נינטנדו


Wii – קונסולת המשחקים של נינטנדו כבר מכרה מעל 50 מיליון יחידות. בישראל קונסולת משחקים wii עולה בסביבות 2000 ש"ח, בחו"ל אפשר למצוא ב 250 דולר.
כמה כסף תשלמו בחנויות על קונוסלת wii ? השוואת מחירים לא פשוטה, מכיון שהערכות שונות, תלוי אלו מרכיבים מגיעים עם כל ערכה ואיזה סוג, עם אלו משחקים, שלטים, ואביזרים...
בחנות enjoystick מ 1799 ש"ח
בחנות gamestation מ 1645 ש"ח
באייבורי מ 1595 ש"ח
בבאג 1689 ש"ח
בחנויות בחו"ל אפשר להשיג wii מ 200 דולר ומעלה, כדאי מאוד לקנות מספק מוכר ולבדוק התאמה נדרשת.
כדאי לעשות בדיקה גם ביד 2, שיכולה לחסוך לכם כסף בקניית wii, אבל כמו בכל דבר, גם כאן חשוב לבדוק מה המחיר כולל ואיזו תמורה בדיוק אתם מקבלים בעבור כסף מזומן מכיסכם.
בזק הפילו אסימון די מהר (מי שלא הבחין במשחק המילים, נא לקרוא שוב: בזק-אסימון, חח), הבינו את גודל הפוטנציאל ויצאו במבצע שחוסך 1000 ש"ח, לא מעט כסף על wii, למצטרפים לאינטרנט של בזק במהירות 4 מגה ומעלה הייתה האפשרות לרכוש קונסולת משחקים של wii ב 899 ש"ח בלבד, המבצע הסתיים ככל הנראה בסוף מרץ.
Wii חינם אין כסף ? גם אורנג' לא איחרו ויצאו במבצע הורדות משחקים לסלולר: הורידו משחקים למכשיר האורנג' שלכם, מתוך המשחקים המשתתפים במבצע. המשתתף הראשון כל שעתיים שיוריד משחק יזכה באחד מן הפרסים (לא קונסולת wii), אלופי ההורדות יוכלו לזכות בקונסולת wii. פרטים באתר אורנג'.

2 תגובות:

  1. זה עולה הרבה כסף אבל נסתדר אני אאסוף את כול הכסף שלי מימי ההולדת שלי ואחסוך

    השבמחק
  2. כן אני גם יאסוף כסף

    השבמחק