צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.2.2009

גוגל אדוורדס - יחס הקלקה, מהו CTR ?


במאמצינו להרוויח כסף באינטרנט החלנו לעסוק בשיווק תוכניות שותפים.
אחת הדרכים לשווק תוכניות שותפים היא באמצעות שימוש במודעות פרסום אדוורדס של גוגל.
יחס הקלקה על מודעה מציין את אחוז המקליקים על המודעה מתוך סך הצופים במודעה.
היות ובגוגל אנו משלמים (ברשת החיפוש) רק עבור קליקים על המודעה ולא עבור חשיפות של המודעה, ישנה חשיבות מכרעת ליחס ההקלקה על המודעה, מבחינת גוגל וגם מבחינתנו.
היות וגוגל לא מרוויחים כסף מכל צפייה במודעה שלנו, אלא רק אם מישהו הקליק על המודעה, יש חשיבות רבה ליחס ההקלקה על המודעה: כמה אנשים הקליקו על המודעה שלנו, כלומר, כמה כסף שילמנו לגוגל – מתוך מספר הפעמים שגוגל הקצתה לנו שטח פרסום והציגה את המודעה שלנו, גם כשזו לא זכתה לקליקים, כלומר לא הכניסה כסף לגוגל.
CTR הנו קיצור של click through rate, כלומר שיעור הקלקות.
חשיבותו של ה CTR אינה רק משום שגוגל מקבלת כסף עבור כל קליק וחשוב לה שיקליקו הרבה על המודעה שלנו, אלא בעיקר מכיון ששיעור הקלקה גבוה פירושו שהגולשים הביעו עניין במודעה שלנו. הם לא רק צפו בה כשהיא הוצגה בפניהם, אלא המודעה גם הייתה מספיק משכנעת כדי ללחוץ עליה ולרצות לדעת עוד. אם המודעה שלנו מעניינת, יוצרת עניין ותמריץ להקליק עליה ולקרוא עוד על מה שאנחנו מציעים, כנראה שסיפקנו תוכן איכותי לגולשי גוגל, ומודעה רלוונטית ביותר למילת החיפוש שהם חיפשו מלכתחילה בגוגל, ואשר גרמה למודעה שלנו להופיע. ה רלוונטיות הזו היא הגורם החשוב ביותר לגוגל, וגוגל יתגמל על רלוונטיות במחירי פרסום נמוכים ומיקומי מודעות מועדפים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה