צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.2.2013

איך לבנות רשימת תפוצה כדי להרוויח כסף



אתם נמצאים כאן: כסף › כסף באינטרנט  › איך לבנות רשימת תפוצה כדי להרוויח כסף
בפוסט זה נדבר על תכנון שלבים ראשוניים בבניית רשימת תפוצה אינטרנטית, שתועיל לשיווק העסק שלכם ותאפשר לכם להרוויח יותר כסף באמצעות מכירות מרשימת תפוצה.
בפוסט זה נתכנן שלבים ראשונים לבניית רשימת תפוצה, ונחזור בפוסטים הבאים לתת טיפים נוספים לבניית הרשימה, שדרוג ושכלול שלה, כדי שתוכלו להמיר לקוחות פוטנציאלים באחוזים גבוהים הרבה יותר! בהצלחה! 
מזל טוב, הקמתם עסק חדש או מצאתם, לאחר מאמצים מרובים, מוצר שאתם רוצים לשווק באינטרנט או למכור, כדי להרוויח כסף. עכשיו – איך תתחילו לשווק אותו כדי לייצר הכנסות?
בוודאי שמעתם על שיטות שונות לשיווק המוצר שלכם, כמו פרסום באדוורס או קידום ברשתות חברתיות. הפעם ארצה לשתף אתכם בשלבי התכנון של יצירת רשימת דיוור, המאפשרת לכם לשווק את המוצר שלכם או השירות החדש, באמצעות האימייל.
אני אתייחס כאן לרשימת דיוור חוקית, כלומר רשימת דיוור שאינה ספאם, שכוללת הרשמה כפולה לרשימה, על מנת לבטח אתכם ולהגן עליכם. באופן כזה, רק מי שנרשם לרשימת הדיוור שלכם בידיעה ובהסכמה מלאה לקבל מכם חומרים במייל, יהיה חלק מרשימת הדיוור שלכם.
הנה שלבי התכנון של יצירת רשימת דיוור שיווקית מוצלחת:
שלב א: הרכבת הנישה: באיזה תחום הרשימה פועלת? מה הנושא המרכז אותה? מה אוסף את כל האנשים ברשימת הדיוור שלכם, סביב הרעיון המסוים הזה?
שלב ב: תכנון מבנה הרישום לרשימת הדיוור
שלב ג: מוצר/בונוס/רעיון/שירות שאתם מציעים בחינם לנרשמים לרשימת הדיוור שלכם. במילים אחרות: למה כדאי להירשם לרשימת הדיוור שלכם, מה נותנת החברות ברשימה שלכם מעבר למה שכל אדם אחר יכול לקבל במסגרת האתר שלכם או דף הפייסבוק שלכם.
שלב ד: יצירת מספר ניוזלטרים או הודעות ראשוניות שאותם תשלחו במייל למנויים ברשימת הדיוור שלכם. אתם צריכים חומר כדי להתחיל לשלוח דברים מעניינים ומזמינים לרשימת הדיוור שלכם. ספקו תוכן איכותי או שירותים או מוצרים בחינם, כדי שבהמשך תוכלו לפרסם מבצעים או מכירות, ואנשים ירצו לפתוח את ההודעות שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה