צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.2.2013

מהיום מרוויחים יותר כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › מהיום מרוויחים יותר כסף
אל תגידו: מה הכסף שלי עשה בשבילי, תשאלו מה אתם יכולים לעשות בשביל להגדיל את ההכנסות שלכם עוד היום! לא עוד לשבת בבית ולחכות שהכסף יזרום, לא לחשוב איך הוא יכפיל את עצמו בעזרת כוח המחשבה שלכם או באמצעות ההשקעות העתידיות שאתם תעשו ברוב חכמתכם לאחר שיהיה לכם מספיק כסף להשקיע...
תשאלו את עצמכם מדי יום שאלה אחת פשוטה, ענו עליה בכנות ואז קומו  לעשות משהו בנדון: שאלו את עצמכם: מה עשיתי היום למען המטרה שלי? מה עשיתי היום למען ההתקדמות האישית והפרטית שלי. מילא בשביל מישהו אחר, ולפעמים זה אפיל ויותר קל, מפני שלעשות למען עצמך זו ההתחייבות והמחויבות הגדולה ביותר שיש, ולא פעם היא יכולה להיות מלווה בחששות.
שאלו את עצמכם בשיא הרצינות, כאילו הייתם הבוס של עצמכם: מה עשיתי היום כדי להרוויח יותר כסף? מה היה הבוס שלי אומר היום על ההתקדמות שלי? על מצבי ועל הסטטוס שלי ביחס למטרה שעומדת לנגד עיני? מה הוא היה אומר על עמידה ביעדים? על ניתוב נכון של אנרגיה? על ניהול הזמן ויכולת הנחת סדרי העדיפות שלי?
אם אתם רוצים להרוויח יותר כסף, ואתם מחליטים: מהיום אני מרוויח יותר כסף! מהיום אנחנו מרוויחים הרבה כסף! כדאי שתתחילו לעשות, ובסוף כל יום הציבו לעצמכם את השאלה הנוקבת, הבלתי מתפשרת הזאת: ומה עשיתי היום כדי לוודא, בלי צל של ספק, שאני משאיר או משאירה כמה שפחות דברים בידי המזל או הגורל, ואנו לוקחים את המושכות ואת האחריות על חיינו בידיים שלנו?
אחרי שהקדשתם את הזמן לשאול את עצמכם את השאלה הזו ולהשיב עליה בשיא הכנות, חישבו מה אתם יכולים היום כדי למקסם את הרווחים שלכם, כדי להרוויח יותר כסף עוד היום. אחרי כך תכננו איך תרוויחו מחר יותר כסף מהיום.
בצעדים קטנים, שבו אתם מתחייבים כלפי עצמכם להרוויח כל יום קצת יותר כסף מיום האתמול, אתם בדרך הנכונה להרוויח יותר כסף, כבר מהיום. בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה