צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.2.2013

איך לנהל כסף



כסףלהרוויח כסף › איך לנהל כסף 
אם אתם מחפשים מידע על איך לנהל כסף באופן עסקי או אישי, וודאי תמצאו עניין בכמה דברים שלמדתי במהלך השנים על ניהול כסף.
ניהול כסף, כמו כל ניהול אחר, אין פירושו שאתם מרוויחים כסף או מוציאים אותו. פירושו שאתם אחראיים על תפקודו התקין והנכון.
עכשיו, זה ברור לנו מה פירוש הדבר לנהל אנשים, או לנהל זמן, או לנהל את עבודות הבית, נכון? אנחנו צריכים לדאוג שכל הדברים הללו יפעלו באופן האפקטיבי ביותר ושמדיג את התוצאות הרצויות שלנו.
כאשר אנחנו מנהלים את סדר יומנו, ברור לנו מה אנחנו מנסים להשיג, ולכן אנחנו מצליחים לבצע את הפעולות הללו די בקלות, ובאופן טבעי, מבלי שהיינו צריכים ללמוד אותן, למרות שרובנו עדיין צריכים עזרה בנושא...
אך כאשר אנחנו מדברים על ניהול כסף, על מה למעשה אנחנו מדברים? ואיך מנהלים נכון כסף? מה זאת אומרת שהכסף שלנו יתפקד כראוי? מה זאת אומרת שכסף יעשה את תפקידו באופן הנכון?
למעשה, אנחנו לא יכולים לנהל כסף, אנחנו מנהלים את עצמנו בתוך הכסף, או את עצמנו ביחס להתנהלות שלנו ולהתנהגות שלנו עם כסף.
עכשיו זה כבר יותר ברור, ועם זה אנחנו יכולים לעבוד. אנחנו לא צריכים לנהל משהו שאי אפשר לנהל אותו, אנחנו מנהלים את עצמנו או אנשים אחרים בסביבה שלנו, עסקית או אישית, ביחס לכסף שלנו או ביחס לכסף שלהם.
אם למשל, אנחנו רוצים להרוויח יותר כסף, אנחנו מנהלים את הכסף שיש לנו בכיוון של השקעות, יצירת ערוצי הכנסה נוספים, יצירת הכנסות פסיביות, או השקעות אקטיביות לטווח ארוך כגון: לימודים או פתיחת עסק.
אם אנחנו רוצים לחסוך כסף, אנחנו מנהלים את ההוצאות הכספיות שלנו בהתאם למצוי ולא בהתאם לרצוי. אנחנו מחפשים דרכים שבהם נוכל לשלוט טוב יותר, לא בכסף שלנו, אלא בעצמנו - אנחנו רוצים לשלוט ביכולת שלנו להוציא כסף באופן חכם, להוציא פחות כסף, או להוציא כסף על דברים שבאמת משלתמים לנו, ולא רק להיום אחר הצהריים, אלא בכלל.
איך לנהל כסף? לנהל את עצמכם. להגדיר מה המטרה שלכם בניהול נבון של הכסף שלכם, מה הפעולות שאתם עושים היום, אלו פעולות אתם צריכים לשנות כדי לעמוד במטלות ולהשיג את המטרות שלכם, מיהם השותפים שלכם לכסף וכיצד הם מתנהלים עם כסף, מה הם צריכים לשנות בהתנהלות הכספית שלהם, וכיצד הם יכולים לעשות זאת. לא פחות חשוב מכך: כיצד אתם יכולים לעזור להם לנהל את כספם או כיצד אתם יכולים לנהל אותם טוב יותר בתוך הזירה הכספית המשותפת שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה