צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.2.2013

רוצה כסף מהר



כסףלהרוויח כסף › רוצה כסף מהר 

רוצה כסף ומהר? טוב, מי לא בעצם? לא, לא, אל תרגישו מיוחדים יותר מדי, אם אתם רוצים כסף מהר אתם לא
 שונים ממיליון אנשים אחרים שאני מכירה. כל מה שאתם רוצים הוא להרוויח יותר כסף כדי לממש את החלומות שלכם. והחלומות שלכם הרי לא יכולים לחכות, נכון? אז מה אנחנו עושים כאש אנחנו רוצים דברים ואין לנו זמן לחכות עד שנשיג אותם? במקום להשיג לעצמנו סבלנות (שכידוע, לא קונים אותה בשום חנות), אנחנו מנסים להרוויח זמן, מנסים להרוויח כסף מהר, כדי להתחיל לחיות כבר מהיום, את החיים להם אנחנו משתוקקים. רוצה כסף מהר כדי לקנות את האוטו הזה שראית, או להספיק את המכירה ההיא בהזדמנות, רוצה כסף מהר כדי לקנות דירה, כדי לערוך מסיבה, כסף מהר כדי לצאת לטיול שאותו אתם מתכננים כבר כל כך הרבה זמן?
כאשר הרצונות שלנו מוטמעים בנו באופן כה עמוק שהם כבר הופכים לחלומות, הופכים לחלק מהכמיהות היום יומיות שלנו, אנחנו חיים אותם בלבנו כל יום, כל היום.
במצב כזה, אנחנו עושים אחד משניים: או מתחילים לעבוד ממש קשה, בהתמדה, בנחישות, בצמוד לתכנית פעולה מאוד אסרטיבית, ברורה, מפורטת, כזו שתביא אותנו בשלום היישר אל היעד שלנו.
או שאנחנו מחפשים דרכים עוקפות, נתיבים עוקפים וכל מיני מעקפים מסוגים שונים שיכולים להביא אותנו אל יעדנו ואל הגשמת חלומותינו בדרך קצרה יותר.
לשם כך אנחנו נחפש, פעמים רבות, דרכים להרוויח כסף מהר.
רוצה כסף מהר? אם את או אתה רוצים כסף מהר, כדאי שתדעו מראש מה זה אומר. כדאי שתדעו מהם הסיכויים שלכם להשיג סכום כסף מסוים במהרה. אם אתם רוצים להשיג סכום כסף קטן מהר, זה לא אותו דבר כמו להרוויח סכום כסף גדול, והשאלה הראשונה שאנחנו צריכים להתמקד בה, היא לא מוטיב הזמן כאן, אלא על כמה כסף בדיוק מדובר. אבל בדיוק.
אם אתם לא יודעים כמה כסף אתם רוצים, לא תצליחו להשיג אותו, לא מהר ולא לאט.
אתם צריכים תכנית פעולה שתגדיר בצורה המפורטת ביותר מה הדרך המיטבית להשיג את היעד שלכם ולהביא את סכום הכסף שאתם חפצים בו, ובתוך כמה זמן אתם צריכים ורוצים את הכסף הזה.
אם אין לכם הגדרה ברורה של זמן, ושל סכום - אתם בבעיה. כי איך אפשר להשיג משהו, כאשר אתם לא באמת יודעים מה אתם מנסים להשיג?
הגדירו לעצמכם בצורה הברורה ביותר האפשרית: כמה כסף בדיוק אתם רוצים, לאיזו מטרה אתם רוצים את הכסף, ועל איזה פרק זמן אתם מדברים, כאשר אתם חושבים שאתם רוצים כסף מהר?
האם כסף מהר זה כסף בתוך יום? בתוך שבוע? סכום כסף גדול בתוך חודש? או סכום כסף שמספיק לקנות בית - בתוך שנה? כל האפשרויות הללו מבטאות רצון להשיג כסף מהר, אפילו מהר מאוד. אלו סכומים שמרבית האנשים עובדים חיים שלמים כדי להרוויח. ועובדים קשה. גם להשיג סכום כסף קטן יחסית תוך יום אחד, יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל.
אך אחרי שהגדרתם את הצרכים שלכם בבירור, יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל לפעול כדי להשיג אותם, מכיוון שעצם ההגדרה של המטרה מצליחה להביא עמה אפשרויות לדרכי פעולה אפקטיביות להשגתה.
סכום כסף מהר יכול להגיע מהלוואה, מהשקעה, מעבודה נוספת, מעסק מניב וכדומה. כסף מהר פעמים רבות פירושו שאתם צריכים לעבוד על בסיס של תשלום מידי, כמו מכירות מסוימות או שירותים מסוימים, למשל, ולא במסגרת של תשלום שוטף פלוס.
אני מקווה שהפוסט הזה עזר לכם לעשות סדר ברצונות והצרכים האמיתיים שלכם, והחזיר אתכם אל שולחן העבודה לתכנון תכנית עסקית מתאימה.
אם אתם צריכים כסף באופן דחוף או למטרה חושבה, או צריכים סכום כסף גדול מאוד, זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם איש מקצוע, כל אחד בהתאם למטרה הסצפציפית שלשמה הוא צריך את הכסף: רואה חשבון, בנקאי, יועץ כלכלי, יועץ עסקי וכדומה. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה