צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.1.2010

פרסום חינם באינטרנט: איך להביא יותר לקוחות לעסק קטן free online advertising


פרסום חינם באינטרנט, פרסום ללא כסף באינטרנט כולל פרסום ברשת במנועי חיפוש, אינדקסים ואתרי מאמרים. איך אפשר לקדם אתר אינטרנט או עסק פרטי ולהשיג יותר לקוחות ויותר הכנסות במאצעות פרסום באינטרנט חינם, פרסום שלא עולה לנו כסף אך עדיין יהיה יעיל? ראשית, פרסום חינם באינטרנט יכול להיות יעיל כמו פרסום בתשלום.
פרסום חינם באינטרנט אין פירושו שהוא פחות יעיל, ברירת מחדל או נחלתם של עסקים קטנים בלבד שאינם יכולים להוציא כסף על פרסום. גם עסקים גדולים או בעלי תקציב משתמשים בשיטות שונות של פרסום חינם באינטרנט, גם בשילוב שיטות פרסום בתשלום. זאת מכיון שיעילותו של פרסום חינם יכולה להיות גבוהה. התועלת של פרסום חינם באינטרנט נובעת לא רק מהיותו חינם כלומר, אין לנו הוצאות, אנו לא מוצאאים כסף על הבאת לקוחות דרך האינטרנט ולכן כל הכנסה שנשיג באמצעות פרסום חינם היא מקובלת. אלא מכיון ששיטות רבות של פרסום חינם באינטרנט עשויות להביא עם הזמן לקידום טבעי של האתר שלכם, כך שהוא יקודם במנועי חיפוש שונים באופן טבעי, מה שישיג לכם קידום לטווח הרחוק וכמובן פרסום לאורך זמן.
כמו כן, שיטות רבות של פרסום חינם באינטרנט הן בעלות תכונה מיוחדת: בניגוד לשיטות פרסום ברשת בתשלום, שבהן מודעת הפרסום שלכם מופיעה כל זמן שאתם משלמים עליה כסף, הרי ששיטות פרסום באינטרנט חינם לרוב נשארות זמן רב יותר, או ללא הגבלת זמן. כך למשל, אם פירסמתם מאמר חינם באינטרנט עם לינק לאתר שלכם, המאמר הזה ימשיך להופיע באינטרנט ללא הגבלת זמן ואולי למשך שנים רבות. לעומת זאת, פרסום בתשלום, למשל של מודעת פרסומת, פירושו שהמודעה תישאר ברשת כל עוד אתם משלמים עליה כסף. כך ששיטות פרסום באינטרנט חינם יכולות להניב תוצאות, אבל גם לאורך זמן רב יותר. פרסום בתשלום יכול להיות ממוקד יותר, אבל לא תמיד. תלוי היכן מפרסמים. פרסום ברשת בתשלום יכול להיות נרחב יותר מאשר פרסום באינטרנט חינם, אך לאו דווקא ממוקד יותר. ישנם כמובן יתרונות לכאן ולכאן, ומאמר זה אינו בא לפסול חלילה אחת מהדרכים, לרוב כדי להגיע לתוצאות פרסום גבוהות יש יתרון בשימוש בשילוב של שיטות פרסום באינטרנט חינם עם שיטות פרסום בתשלום.
פרסום באינטרנט חינם כולל כמה אספקטים: ראשית, כדאי לדאוג לאתר אינטרנט כלשהו או לפחות לדף אינטרנט, אפילו חינמי, כדי שיהיה לכם לאן לשלוח את הגולשים ושהפרסום שלכם יוכל להפנות למקור כלשהו ברשת, האתר שלכם. גם אם אתם בונים אתר חינמי, עדיף שהוא יהיה שלכם כדי שמאמצי הפרסום שלכם בחינם יקדמו את האתר שלכם ולא של מישהו אחר, אם אתם כבר מתכננים להשקיע הרבה מאמץ בפרסום חינם.
פרסום חינם באינטרנט אפשר להשיג באמצעות כתיבת מאמרים ופרסומם באתרי מאמרים, חינם. רישום האתר שלכם לאינדקסים או פורטלים בתחום שלכם. שיתוף פעולה עם אתרים אחרים אף הוא יכול להיות יעיל: אנחנו נכתוב עלייך ואתה תכתוב עליי. כך אתם מפרסמים אחד את השני. זו שיטה יעילה בין שני אתרים שיש להם מוצרים משלימים, למשל ובלי להוציא כסף על פרסום.
קידום אתר במנועי החיפוש יכול להניב חשיפה של העסק שלכם חינם כאשר גולשים מבצעים חיפושים על ביטויים מתחום העיסוק שלכם.
ממה להימנע כאשר מתחילים פרסום חינם באינטרנט: להימנע מספאם, הפצת לינקים לאתר שלכם בפורומים או אתרים ללא כל תרומה משמעותית או הפצת לינקים במקומות ואתרים שאינם מאשרים זאת. להימנע כליל משליחת מיילים ללא קבלת אישור מפורש מבעל התיבה לקבל מכם מיילים, חוק האוסר על כך לדעתי כבר נכנס לתוקפו והקנס גבוה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה