צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.7.2012

מונסונו - מהו וכמה עולה?



אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › טרנדים לילדים › מונסונו
כמה כסף עולה מונסונו? רגע, רגע – אתם באמת שואלים את עצמכם מה זה מונסונו? מה, נפלתם עכשיו מהעגלה או משהו כזה? נו, טוב, אולי במקום להעליב (באמת שלא בכוונה) את קוראיי הנאמנים, אנסה לשפוך אור על התופעה החדשה, תופעת הילדים הבלתי ניתנת לריסון הפושה בכל פינה מלבלבת ברחבי ארצנו לאחרונה, להלן חבורת מונסונו החדשה.
מונסונו, כצפוי, היא תוכנית טלויזיה מצוירת לילדים, שבעקבותיה הגיעו צעצועים ומשחקים של מונסונו, ערכות משחק של מונסונו לקנייה וכמובן דמויות מונסונו מפותחות ובנויות לתלפיות.
למה לתלפיות? כי ראיתי הרבה צעצועים בחיי, טרנדים לילדים, דמויות מבוססות תוכניות טלויזיה ולהיטים חדשים. דמויות איסוף לילדים מכל סוג כבר נחתו על שולחני ועברו ניתוח שלא היה מבייש חדר ניתוח ובקרה של הסי אי איי. מביניהם היו מספר דמויות איסוף שמצאו חן בעיני, שהייתה בהם השקעה טכנולוגית או יצירתית, איכות בלתי מתפשרת באיזשהו אופן. לאוסף הזה מצטרפים חבורת בקוגן המשעשעת, העשויה כדורי פלסטיק הנפתחים לכדי דמויות דרקונים ושאר ירקות, בלי הירקות.
לחבורה זו הוספתי באהבה גם את נינג'גו החביבים של חברת לגו האגדית והמצוינת.
והפעם נחתו על שולחני חבורת מונסונו. מה אהבתי? דמויות חביביות מתקלות בצורה שבאמת קשה לעמוד בפניה, אל תוך טיובות (בהעידר מילה אחרת. שפורפרת? צינור?) צבעוניות. הממ, המיכלים הללו הן ליבות שבהם מוחזקות חיות מונסונו קדומות ואדירות. עוד על חיות מונסונו בהמשך.
דמויות מונסונו מתקפלות בקלות את תוך המיכלים הצבעוניים, ויוצאות ממנו באחת, על ידי חבטה של המיכל על משטח קשה כלשהו. הן פשוט מקפצות להן החוצה. האיכות מצוינת ממה שהספקתי לראות, וזה הספיק לי כדי להתלהב מהמוצר החדש, עד גבול מסוים. אצלי הגבול הזה הוא בדרך כלל גבול המחיר.
כמה כסף עולה מונסונו? ערכת משחק גדולה של מונסונו הכוללת 4 דמויות בתוך ליבות פלסטיק וקלפי משחק עולה כ 170 שקלים, וזה נכון לעכשיו.
מה זה מונסונו? מי הם היצורים הללו ועל מה מדברת סדרת הטלויזיה של מונסונו? מה לגבי דמויות האיסוף של מונסונו? איך משחקים איתן ומה כללי משחק מונסונו?
מונסון היא כידוע תופעה מטאורולוגית הקשורה בזרימת אוויר, וידועה יותר כתופעה של גשמים עונתיים מרובים. איך זה מתקשר לחבורת מונסונו?
פרקים לצפייה של מונסונו העלו קשר כלשהו לתופעת הטבע מונסון, אם עליי לסייג את דבריי. הסדרה מונסונו מציגה תמציות של מונסונו, חיות ענקיות וחזקות מאוד, שמוחזקות בתוך ליבות. החיות נוצרו לפי מיליוני שנים בעידן שבו נוצרו, לפי הסדרה, חיות אלה כתוצאה מנחיתת מטאורים כבדים על פני כדור הארץ.
צ'ייס, יוצא למסע חיפוש אחר אביו, עם חבריו לסדרה, ובדרך הם פוגשים את המונסונו.
דמויות בסדרת מונסונו: צ'ייס, ברן, ג'ינג'ה, דקס, בייל.
חיות איסוף של מונסונו בתוך ליבות הפלסטיק: דב קוטב, נשר, נחש ועוד.
ישנן מפלצות רשע שיש למגר, כמובן, וכרטיסי משחק המפרטים את שמות הדמויות והתכונות שלהן.
כל חיית מונסונו נשלטת על ידי אחת מהדמויות בסדרה, יש לה כוחות מיוחדים משלה ותכונה מיוחדת. חבילה משחק מגיעה עם קלפי משחק.  הקלפים כוללים קלפי דמויות, וקלפי תקיפה.
על כל חיית מונסונו מוטבע מספר המציין את מידת הנזק בשעת קרב.
בכל קלף של דמות מצוין מספר נקודות הכוח שלה.
בקלפי התקיפה מצוין מידע על סוג התקיפה האפשרי עם הקלף. המידע הזה כתוב על גבי הקלפים באנגלית! מה שקצ יקשה על ילדי ארצנו לשחק לפי הכללים, אבל ניחא. מצורפות לאריזה הוראות משחק בעברית, אך ללא פירוט אודות כל קלף בנפרד.
מונסונו: מטרת המשחק – השחקנים מנסים להביס את היריב על ידי ביטול נקודות הכוח של הדמות היריבה. בשלב קרב הליבה המהיר לא משתתפים קלפי התקיפה אלא רק קלפי הדמויות של מונסונו.
כל שחקן בוחר דמות מונסונו, קלף התואם לדמות וליבה. משגרים את הליבה לשדה הקרב, ואם השתחררה דמות אחת או שתיהן, הדמויות יוצאות מהליבות ומתחיל הקרב.
אתם הבנתם את זה??
אז כמה כסף עולה מונסונו? חבילה של 4 דמויות ו 4 ליבות, הכוללת גם 12 קלפי משחק, עולה כ 170-200  שקל כרגע.
חבילה של דמות מונסונו אחת עם קלף עולה כ 60 שקלים, משגר ליבה של מונסונו עולה כ 80 שקלים, אריזת זוג מונסונו + קלפים עולה כ 100 שקלים, משדגר ליבות אוטומטי של מונסונו עולה כ 150 שקלים, זירת קרב עגולה של מונסונו עולה כ 150 שקלים.

3 תגובות:

  1. אינפורמטיבי, תודה!

    השבמחק
  2. איפה קונים

    השבמחק
  3. איפה קונים מונסונו? בחנויות הצעצועים, בטויס אר אס ובפיראט האדום נראו ערכות של מונסונו לקנייה, בטווח המחירים שצויין כאן. כמו כן ניתן לקנות מונסונו בחנויות בחו"ל, אך כפי שזה נראה כרגע, אין בעיה למצוא ולקנות מונסונו בארץ.

    השבמחק