צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.4.2012

כמה כסף עולה בובת מיקמק, DVD או חולצה


אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › טרנדים לילדים › כמה כסף עולה בובת מיקמק, DVD, חולצה
בפעם הקודמת דיברנו על מנוי לאתר מיק מק, כמה עולה מנוי מיקמק וכמה עולים שדרוגים, חבילות מיקמק שונות בתוספת למנוי של הילדים וכדומה.
כל המוצרים שדיברנו עליהם בפוסט הקודם הם מוצרים וירטואליים, למעט חולצות הילדים.
הפעם נדבר על כמה כסף עולים מוצרים מוחשיים של מיקמק, כמה כסף עלה בובת מיקמק ומוצרים נוספים בסדרה כגון די וי די של מיקמק, חולצות של מיקמק, מחברות מיק מק וכדומה.
אז כמה כסף יעלה לכם לרכוש פריטים אמיתיים מסדרת מיקמק ואתר המנויים עם הדמויות החמודות זואי, מקס, ג'ימבו וסאני?
בובה של זואי, סאני, מקס או ג'ימבו מהסדרה מיקמק תעלה 99 שקלים. הבובות הן בובות פרווה ואליהן נוסף קוד מיקמקוד שכולל מנוי לאתר מיקמק לחודש והפתעות נוספות.
 לבובת מקס יצטרף סקייטבורד וירטואלי, מפתח לחדר משחקים והפעתות באתר מיקמק, בגדים וכובע של מקס. גובה הבובה 18 ס"מ ורוחבה 14 ס"מ.
DVD של הסדרה מיקמק עולה 49.9 ₪ והוא כולל 13 פרקים מהעונה הראשונה של מיקמק, מיקמקוד עם פריט וירטואלי לבית של הדמות, מחזיק מפתחות אמיתי בצורת הסקייטבורד של מקס.
DVD + מיק צ'יף יעלה 59.90 ₪, וכך תעלה גם חבילה הכוללת את מיקמק הקוסם ו DVD של סדרת מיקמק.
חולצות של מיקמק עולות 39.90. החולצות באות במגוון הבא: מקס, כוכבי הסדרה, זואי, מונדו, חולצת ראש העיר, חולצה של סאני, חולצה של מקיאוולי, חולצה של ג'ימבו, חולצה של חבורת מיקמק, חולצת להקה, חולצה של מיקמק בטבע.
החולוצת קצרות, ניתן לבחור מידות, וישנן מ תנות נוספות שמקבלים בנוסף לחולצה, כגון חולצה וירטואלית זהה לדמות המיקמק שלכם, ומתנה וירטואלית מתחלפת (לפי דגם החולצה שבחרתם) למשל: חולצה וירטואלית של מקס לדמות, תמונה של חבורת מיקמק וירטואלית, שפם של ראש העיר עם תמונה וירטואליים, חולצה של מונדו תזכה אתכם גם בשיער ואף וירטואלים של מונדו, חולצה של סאני תזכה אתכם גם בחליפת מדען של סאני וירטואלית וכדומה, זאת בנוסף לחולצה וירטואלית זהה לזו שקניתם, שתקבלו עבור הדמות.
בשלוש מבין החולצות המוצעוות לקנייה, תקבלו חולצה וירטואלית זהה למיקמק שלכם, מבלי מתנה נוספת: חולצת חבורת מיקמק, חולצת מיקמק להקה, חולצת מיקמק בטבע. כל יתר החולצות יגיעו עם חולצה וירטואלית זהה לדמות ומתנה וירטואלית נוספת.
תיהנו!  אולי תמצאו עניין גם באיך לחסוך עלויות על כל צעצועי הילדים, בגדים, בילויים, והוצאות שוטפות: איך לחסוך כסף עם ילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה