צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.4.2012

כמה עולה מיקמק


אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › טרנדים לילדים › מיקמק
כמה עולה מיק מק – כמה כסף עולה מנוי מיקמק, חבילות מיקמק, חבילת ספורט, חבילת סטייל, החבילה הירוקה, כמה עולים שדרוגים וירטואלים של מיקמק כמו חבילת הנוסע בזמן, חבילה גלקטית של מיקמק, קוסם, מערת אוצר, ג'יפ, חללית, בנק, אוטו, כספת מיקמק, מכונת הפתעות, מכונית ספורט של מיקמק ועוד...
אני כאן היום כדי לתת את כל התשובות על מחירי מנוי לאתר מיקמק ובדיוק כמה כסף יעלה לכם לשדרג וירטואלית את דמות מיקמק או את המנוי שלכם, בחבילות מיקמק ייחודיות. אז הישארו ברקע ותלמדו משהו מיקמקי היום.
בפעם הבאה, נדבר על מוצרי מיקמק אמיתיים, כלומר לא מוצרים וירטואליים. בכל הפוסט הזה, כל מוצר אזכור של מוצר מיקמק הכוונה היא למוצר וירטואלי של מיקמק, אלא אם כן צוין בפירוש אחרת, (למשל חולצת מיקמק שמגיעה עם חלק מהמנויים והיא חולצה אמיתית לילד).
אבל קודם כל ולפני שנברר כמה כסף עולה לכם ההורים מנוי מיקמק או חבילת משחקים / פריטים מסוימת, יש עוד עניין קטן שעלינו לברר עד תום. כי כסף בצד רגע – בואו נבין קודם במי(ק) ובמה(ק) המדובר.
מי? מיק? מק? מיקמק? מה זה בכלל אומר? באיזו שפה זה ובאיזו שפה הפעם מדברים הילדים שלנו, או ליתר דיוק, באיזו שפה הם מנסים לדבר איתנו, אבל אנחנו שוב, לא עד הסוף מבינים?
הפעם היא שפת מיקמק, ובהחלט לא מדובר על טרנד חדש, אלא על אתר משחקים עם מנוי בשם מיקמק הקיים כאן אצלנו במחוזות ארצנו כבר למעלה משנה.
מיק מק הוא אתר משחקים שבו לכל ילד יש דמות מיקמק. באמצעות דמות המיקמק, הילד משחק משחקים, זוכה בפרסים וירטואליים, אוסף פריטים ומוצרים ונים עבור הדמות שלו, מלביש את דמות מיקמק בתלבושות או תחפושות שונות ועוד.
מיקמק הוא עולם וירטואלי לילדים שיש בו המון משחקים והפעלות, סרטונים ותחרויות, חנות מקוונת לרכישת פריטי מיקמק וירטואליים ואפילו אמיתיים, כגון בובות מיקמק ומשחקים.
אם לא שמעתם, לא ידעתם, או אולי ירדתם מהארץ לכמה חודשים ואיכשהו הצלחתם שלא לקלוט את זה – יש גם סדרת טלויזיה של מיקמק, או לפחות הייתה, והיא שודרה במספר פרקים ובה נפרשו בפנינו מעלליהם של כל כוכבי מיקמק, ראש העיר, מקיאוולי, זואי, מקס, ג'ימבו וכמובן סאני.
אם אתם מתעקשים, יש גם dvd של מיקמק ועליו בפעם הבאה עת נדבר על מוצרים אמיתיים של מיקמק.
כמה עולה מנוי מיקמק? מנוי מיק מק חודשי מתחדש אוטומטית עולה 34.90 שקלים, והוא כולל גם כמה פרסים: 2,500 מטבעות וירטואלים בתחילת כל חודש, מכונת ההפתעות – המעניקה בכל חודש פריט וירטואלי בהפתעה, וכרגע גם מתנה לפסח – מינימיק ובית בצורת פירמידה מתנה באתר.
מנוי חצי שנתי עולה 179.90 ₪ והוא כולל גם 5,000 מטבעות, "שיער" מחליף צבעים לדמות, "חליפת ביגוד" מחליפת צבעים, ג'ינס, ואת המתנה לפסח המוזכרת לעיל כמו גם פריט וירטואלי מתחלף מדי חודש.  העלות יוצאת 29.9 לחודש.
מנוי שנתי למיקמק עולה 299.90 ₪ והוא כולל כמובן מנוי לשנה, 10,000 מטבעות , שטיח מעופף וירטואלי (כמובן), ביגוד וירטואלי של נסיכים, בית מיקמק בצורת ארמון, פריט וירטואלי מתחלף בכל חודש ואת המתנה לפסח המוזכרת. העלות יוצאת 24.9 לחודש.
חוץ מזה יש כל מיני חבילות ומבצעים שניתן לרכוש לשימוש באתר ולמשחק עם דמויות מיקמק.  כמה עולה חבילת מיקמק?
למשל, חבילת ספורט מיקמק עם מנוי לשנה עולה 329.90 ₪ ומקנה מנוי לשנה, מכונית ספורט לאתר, חולצת כוכבי מיקמק (חולצה אמיתית, ניתן לבחור מידות) + חולצה לדמות מיקמק, רולרבליידס ו 25,000 מטבעות. כמו כן פריט וירטואלי מתחלף מדי חודש.
חבילת סטייל של מיק מק כוללת מנוי לחצי שנה, וכן וילה לדמות, רהיטים, משקפי שמש, חולצה אמיתית ו 10,000 מטבעות. חבילת סטייל של מיקמק עולה 209.90 ₪.
חבילה ירוקה של מיק מק כוללת חולצה אמיתית + חולצה לדמות מיקמק, גינה וירטואלית, עציץ וירטואלי, מזרקה וירטואלית ו 5000 מטבעות. חבילה זו אינה כוללת מנוי והיא עולה 39.90 ₪.
אם זה לא הרבה כסף בשבילכם ולא אכפת לכם לשדרג את המיקמק של הילד שלכם, ואם הוא משחק באתר מיקמק וזה מעביר לו שעות איכות בחופש, אז אולי זה משתלם אתן אומרים לעצמכם, הנה השדרוגים העומדים לרשותכם כדי להפוך אתכם להורים הכי טובים בעולם לרגע, וגם כמה כסף הם עולים: החבילות אינן כוללות מנוי אלא אם כן מצוין במפורש אחרת. מיקמק מוצרים וירטואלים - שדרוגים:
כמה עולה מיקמק הנוסע בזמן? חבילה משודרגת שעולה 19.90 ₪, וכוללת קסדת זמן, פריטים עתידניים, הולוגרמה, שלט עם כניסה לנסיעה בזמן. תיהנו!
כמה עולה חבילת מיקמק נסיך מהאגדות? 24.90 ₪, זה מה שתשלמו על חבילת הנסיך שכוללת ארמון ולבוש נסיך וגם שטיח מעופף וירטואלי!
חבילת נסיכת מיקמק עולה גם היא 24.90 ₪ והיא כוללת ארמון ולבוש של נסיכה וגם שטיח מעופף שאיתו אפשר לעוף ולרחף ברחבי עולם מיקמק.
החבילה הקולית של מיקמק תעלה לכם 19.90 ₪ והיא כוללת שיער קוצים, גלשן גלים, חולצה קצרה ו 5000 מטבעות.
על החבילה המהממת של מיקמק תשלמו 24.90 ותקבלו ביגוד מהמם למיקמק בנות, שולחן איפור מהמם, סרט "מהממת" וגם 5000 מטבעות.
אם יש לכם קצת כסף תוכלו לשלם 17.90 שקלים ולקבל מערת אוצר!! שימו לב, במערת האוצר יש 100,000 מטבעות. מה ששמעתם, מאה אלף מטבעות מיקמק. הלוואי עליי רק באמיתי.
אם אתם לא ממש צריכים מערה שלמה אבל רוצים בכל זאת קצת כסף וירטואלי, הנה עוד חבילה שעומדת לרשותכם, כספת בנק מיקמק: כספת מיקמק פרטית שכבר מלאה ב 50,000 מטבעות תעלה לכם 8.90 ₪.
כספת מלאה ב 25,000 מטבעות תעלה לכם 4.90 ₪.
מיק צ'יף – מכשף העל של מיק מק יעלה לכם 19.90 שקלים, וכולל כובע נוצות, בגד אינדיאני, אוהל צ'יף, כשפים וקסמים.
כמה כסף עולה להיות מיקמק הקוסם? גם כן 19.90 שקלים, שבהם תוכלו לקנות קסמים וקלפים, חליפת קוסמים וכובע.
ג'יפ 4X4 של מיק מק יעלה לכם 19.90 ₪ ותקבלו גם כניסה אל מיק-קארטינג שם תוכלו לנהוג בכיף, וירטואלית.
ג'יפ קולי של נסיכת מיקמק יעלה אותו דבר והוא מעוצב נסיכותי משהו וגם כן מקנה כניסה לקארטינג.
חבילת מיקמק האדם הקדמון תעלה לכם 39.90, החבילה נקראת מיק – קדמון והיא כוללת בית בצורת מערה, רכב קדמון, תלבושת מתאימה לאדם הקדמון וגם 2500 מטבעות.
כמה כסף יעלה לכם להפוך את מיקמק שלכם לאיש חלל? חבילה גלקטית של מיקמק עולה 34.90 ₪ והיא כוללת חללית אישית למיקמק שאיתה אפשר לרחף בחלל, בית בצורת חללית, חליפת חלל בצבע זהב, תחפושת של חייזר, קסדה ו 2,500 מטבעות מיקמק.
חבילה זולה יותר עולה 19.90 והיא כוללת חללית מיקמק שאפשר לטוס איתה לחלל המיקמקי, וגם קסדת פיקוד.
מכונית ספורט של מיקמק עולה 19.90 ₪ והיא כוללת גם כניסה לקארטינג של מיקמק.  איזו מכונית ספורט מתחשק לכם היום? מכונית ספורט כסופה, כחולה, אדומה או צהובה? אם לפשט, אפשר לבחור בכל אחד מהצבעים, מכונית ספורט של מיקמק מגיעה בצבעים: כסף, אדום, כחול, צהוב וכולן עולות אותו דבר.
אם אתם לא בקטע של מכוניות, ודווקא מעדיפים להשקיע כסף בנדל"ן, מה דעתכם על וילה מיקמק מרווחת, ארבעה כיווני אוויר, במחיר של 9.90 שקלים בלבד? להגשים את החלום הנדל"ני בכל כך מעט כסף זו הזדמנות שהייתם חושבים פעמיים לפני שהייתם מפספסים או מבטלים ככה סתם בלי תירוץ סביר, נכון? אז הנה הפרטים:
מדובר על וילה עם בריכה ואפילו נוף לים, שני מפלסים, ומקבלים גם פריטי ריהוט חדשים לווילה.
מה, מה, מה קונים למיקמק שיש לו הכל? זו תמיד בעיה. אז מיקמק שכבר יש לו הכל אולי ישמח לקבל בית רדוף רוחות? ואם זו לא נראית לכם כאופציה הגיונית, זה רק בגלל שאתם צריכים אולי להיפתח מחשבתית לדברים חדשים. מה רע בבית רדוף רוחות? המחיר, אם שאלתם, 15 שקלים, והוא כולל בית עם רוח מיקמק וחליפת רוח למיקמק שלכם. ספוקי.
במעבר חד: אוטו גלידה שנקרא מיק גלידה יעלה לכם 19.90 והוא משמח וידידותי עד מאוד. שימו לב ליתרון – יש כאן השקעה בעסק. כלומר, מי שלא מתלהב מספורט מוטורי וגם לא מוכן כרגע להשקיע בנדל"ן במצב השוק התנודתי משהו, יכול בהחלט להשקיע כסף בפרויקט יזמות – על כל גלידה שתחלקו תקבלו שני מטבעות!
אפשר לחלק עד 50 ארטיקים מדי יום.
אם אתם בענייני השקעות יזמות, אבל גלידה זה קר מדי בשבילכם, לכו נא על מתוקים מסוג אחר, למשל עגלת ממתקים. עגלת ממתקים של מיקמק עולה אף היא 19.90 כמו אוטו גלידה, יש בה המון ממתקים למכירה ועל כל ממתק שתחלקו למיקמקים אחרים תקבלו 2 מטבעות. רווחי.
זה נקרא, במקום לקנות לילד מטבעות מיקמק, תקנו לו עגלת ממתקים של מיק מק ותלמדו אותו לדוג. אני אהבתי.
שנמשיך. בית עץ של מיקמק יעלה לכם 15 שקלים, והוא כולל רהיטים שולחן ביליארד בשביל הפנאן.
לסיום סיומת, תוכלו לרכוש מכונת הפתעות של מיקמק בעלות של 19.90 ₪ ולזכות בשטיח פסנתר מנגן, ולאחר מכן הפתעה מתחלפת מדי חודש עבור המיקמק שלכם.
כרטיסי מתנה של מיקמק – מיקארד:
אם אתם רוצים להפתיע עם משהו מיוחד מבית מיקמק ולא בדיוק בטוחים במה, תוכלו לרכוש כרטיס מיקארד. כרטיס מיקארד כסף של מיקמק הוא כרטיס נטען ב 150 שקלים, באמצעותו אפשר לרכוש פריטים וירטואלים ואמיתיים בקלות.
כרטיס מיקארד של מיקמק מעניק גם הטבות ומבצעים, הנחות לרכישת פריטים בעולם מיקמק, פריט וירטואלי מתנה בכל חודש וגם 2500 מטבעות בכל חודש.
כרטיס מיקארד זהב נטען ב 250 שקלים ומקנה את ההטבות לעיל.
כרטיס מיקארד יהלום נטען ב 350 שקלים ומקנה את ההטבות לעיל.
את מיקארד ניתן לטעון מחדש בסכומים של 100, 200, 250 או 300 שקלים.
אז עד כאן להיום על כמה כסף עולה מנוי מיקמק, חבילות מיקמק ייחודיות, כרטיסי מתנה של מיקמק ושדרוגים שונים. בפעם הבאה, הפתעות אמיתיות מעולם מיקמק. תיהנו ושתהיה לכולנו חופשה נעימה ובטוחה!
אולי תרצו לשמוע גם על איך לחסוך כסף עם ילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה