צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.11.2011

כך הפכתי מחסן למזומן


ניווט בקלות: כסף › איך לעשות כסף › כך הפכתי מחסן למזומן
להפוך את המחסן למזומן הייתה הסיסמא של יד 2 (יד 2 נכון? לא טעיתי אני מקווה) לפני כמה שנים, בתחילת פעילות האתר. עד אז מכרתי באיביי. כל מה שלא רציתי, מה שלא היה בשימוש – הלך לאיביי. הבעיה עם איביי הייתה אחת קטנה, שלא ניתן למכור בה דברים גדולים. כלומר, אפשר למכור באיביי הכל, אבל המשלוח מהארץ לפריטים גדולים הופך את המכירה ללא משתלמת. מאז יד 2 חיינו נראים פחות ממוחסנים משהיו בעבר, ויש כמובן גם אתרי יד שנייה נוספים, וגם בהם עשינו שימוש במהלך חיינו.
בעזרת יד 2 קיבלתי 500 שקל על ספה נפתחת (ממש חדשה, שבאמת לא עשינו בה כמעט שימוש) שישבה בלשעבר חדר האורחים שלנו, ציוד תינוקות במצב טוב כמו לול, נדנדה וכל מיני צעצועים שנמכרו בכ 500 שקלים נוספים ועוד מכירות כאלה ואחרות.
לאחרונה החלטתי שמזמן לא פינינו את המחסן, ודווקא יש לנו מחסן. מי יודע מה נמצא שם? החלטתי שכל דבר שלא השתמשנו בו מעל שנתיים יוצא החוצה. מחסן, מעצם הגדרתו והבנייתו, נועד לאחסן דברים שאינם בשימוש יום יומי שוטף, ולכן צריך לפנות אותו בחוכמה.
למשל, אם לא השתמשתי השנה באוהל שטח – זה אומר שאיננו צריכים אוהל? בוודאי שלא, אולי נצא לקמפינג בשנה הבאה וכדאי לשמור את הקיים מאשר לקנות חדש, לכשנצטרך.
אבל גיליתי שיש לנו מוצרים שאינם בשימוש, שיכולים להכניס קצת כסף וגם לפנות מקום במחסן. כמו כן גיליתי שיש לנו מוצרים כפולים של כל מיני דברים שמהם בחיים לא נצטרך עוד מוצר רזרבי. גם הם נכנסו לרשימת : כל מה שאפשר להרוויח ממנו כסף ולאוורר עוד אינץ' במחסן.
כך קרה שמכרנו גאדג'ט ענקי ויקר להחריד של הילדים, שלא עשו בו שימוש כבר שלוש שנים, וזה גם לעולם לא יקרה. קיבלנו עליו 500 שקל ושמחנו מאוד.
המבצע המשיך במכירת 10 כסאות ששמרנו למקרה שיבואו אורחים, למרות שאורחים באים לכאן כל הזמן ויש לנו עשרות כסאות. עוד כמה מאות שקלים הצטרפו לחגיגה, ואנחנו המשכנו בגראז' סייל הפרטי שלנו.
זה המשיך עם בלנדר חשמלי (יש לנו כבר 2) חדש באריזה, שולחן, מחצלת, וציוד משרדי ששמרתי מלפני 7 שנים.
עם קצת יותר כסף בכיס נשענתי לאחור בסיפוק רב על הכורסה, וגיליתי שהיא נקרעה (!) לא, לא ישיבתי על הכורסה היא שקרעה אותה, היא פשוט לא אמורה להיקרע, דאם איט. למרות שפגה תקופת האחריות על המוצר הזה, החלטתי בכל זאת לגשת לחנות ולדרוש, כי כורסה שנקנתה זה מכבר, אינה אמורה להיקרע ללא כל הסבר נראה לעין. הם הבטיחו לבדוק, בדקו, חקרו, הפעילו את מעבדת הספות שלהם או מה שזה לא יהיה – ומצאו שמגיע לי פיצוי! לי זה נשמע הגיוני לגמרי, ידעתי שמגיע לי פיצוי, אבל זה בהחלט לא משהו שכל אחד היה חושב לעשות לאחר שפגה תקופת האחריות על המוצר. ישנה מידה סבירה של הגיון שצריך לנקוט בה, ואם לא קרעתם את הספה בעצמכם או עשיתם בה שימוש לא סביר – היא לא אמורה להיקרע, נכון? בחנות השתכנעו שזה נכון, במיוחד מכיוון שעת הזנק היה קרוב מאוד לזמן רכישת הספה, למעשה לא איחרתי את האחריות ביותר מדי זמן. קיבלתי זיכוי. זה במסגרת: לבקש כסף שמגיע לך, אם הוא באמת מגיע לך. אל תטרידו חנויות ויצרנים בנוגע למוצרים שאתם יודעים שאתם קלקלתם.
ואם יש לכם מוצרים שלא קלקלתם, ואתם משלמים עליהם מטרז' בבית – קומו מהספה (בזהירות) ותמכרו אותם כבר. תקבלו כסף ותפנו מקום בבית לחלומות חדשים.
קראו גם המון שיטות קלות לחסוך כסף!

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק