צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.4.2011

הסוד: היקום באמת שולח לי כסף?


נכון, איחרתי מאוד. אבל זה היה איחור אופנתי, אתם יודעים, איחור מכוון נקרא לזה.
היסטריית "הסוד", אותו רב מכר לא נורמלי שהפך את העולם, לפחות במכירות, הייתה יותר מדי בשבילי, אם להודות על האמת.
הרי אין סוד אחד להצלחה, ואין אמת אחת. אין מזל אחד ואין כישרון אחד בעולם שיכול להוביל להצלחה, כסף או אושר.
הצלחה מורכבת מגורמים רבים ומשונים, ביניהם תמהילים כאלה ואחרים של השכלה, אינטליגנציה שכלית, אינטליגנציה רגשית, הנעה, אירועים מכוננים בחיים, מזל, יכולת וכישורים אישיים ועסקיים, קשרים אישיים ועוד.
גם אני ראיתי את הסוד.  לא, לא קראתי, אבל ראיתי בדי וי די. היסטריית "הסוד" החלה בארץ, לדעתי, לפני כ 4 שנים, אני ראיתי את הסרט לפני כ 3 שנים.
אז אפשר לזמן לחייך כסף, הצלחה, אהבה, בריאות? בכוח המחשבה? קודם כל, אני נוטה להאמין שכן.
שנית, זה וודאי לא פשוט כמו שזה נשמע, ולא פשטני כפי שהשאלה שלי מציגה: אפשר לזמן כסף אל חייך? התשובה היחידה שאוכל לענות על שאלה כה פשטנית, היא תשובה פשטנית בדיוק כמוה: , שאי אפשר לזמן כסף באורח קסם אל חייך. אבל אפשר לעזור לו להגיע.
נהנתי לראות את "הסוד", למרות שהיו בו הרבה דברים שלא סבלתי בעליל, ואפילו התנגדתי אליהם נחרצות, אידאולוגית ומוסרית.
יחד עם זאת, צפיתי בסרט, שלא חידש לי כלום, אבל שלח לי איזה גל מוטיבציה בכל זאת להשקיע קצת יותר בחלומות שלי.
שני דברים מפתיעים קרו לי מאז: אחד, לא תרגלתי את תרגילי הזימון של "הסוד" אף פעם, למעט פעם אחת באותו ערב שבו צפיתי בסרט.
שתיים, בערב שבו צפיתי בסרט יצאתי החוצה וערכתי תרגיל מחשבתי – מזמן קצר למדי. לא תרגיל שראיתי בסרט, אלא תרגיל שהמצאתי לעצמי. בתרגיל זה ביקשתי וייחלתי לדבר מה ספציפי מאוד, ואפילו לא התפלאתי, כאשר הוא התרחש תוך ימים אחדים.
לא, אין כאן שום קסם. אין לי הסבר ממשי למה שקרה לי, אלא כמה השערות, כמו: התרגיל הקצר שעשיתי מיקד את המחשבה שלי, ולכן הצלחתי להגיע לתובנה הנכונה, או: שברגע ששמתי את האצבע על הדבר שאני מנסה למצוא, הצחלתי להגדיר אותו לעצמי בראש, ולכן היה לי קל מאוד להשיגו.
הדבר שביקשתי לא היה גבר מה מוחשי, לא ביקשתי כסף או משהו מיוחד, אלא איזשהי הבהרה, אם תרצו: דרך. באופן מפתיע, שמשום מה לא בא לי בהפתעה כשהוא קרה, תוך ימים אחדים הדרך הזו פשוט נפרסה בפניי.
ברור לי שזה אני שפרסתי אותה בפניי.
העיקרון של הסוד טוען: אתם יכולים לזמן לחיים שלכם שפע, כסף, בריאות, אהבה, הצלחה, בתים ומכוניות. אבל אתם צריכים גם לעשות, להושיט יד ולקחת את מה שהיקום שולח לכם. במילים אחרות, זה טוב ויפה לבקש שישלחו לכם כסף, אבל צריך גם ללכת לדואר להביא את החבילה, אחרת הוא לא פשוט יצנח מהשמיים.
אם לפרוט את זה באופן ברור יותר, כסף לא ינחת מהשמיים, תצטרכו לצאת, לפעול, להביא אותו, להרוויח אותו.
מאז לא חשבתי שהסוד או שתרגיל המחשבה הקצר שערכתי, הם אלה שהביאו את התגלית שלי לידי מימוש או אפילו לידי מודעות. אבל נדמה לי שהיה שם, אפישהו, בתחילת הדרך, בהחלט איזשהו רגע של בהירות מחשבתית מאוד צלולה, שלא מתרחשת לעיתים קרובות, והיא שהביאה לי את המתנה הזו.
אין לי מסקנות להיום, אתכם הסליחה. חישבו והצליחו.
קראו עוד על:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה