צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.1.2011

פרוייקט המדגם: להרוויח כסף ממילוי סקרים באינטרנט


כסף ›  סקרים בתשלום | לעשות כסף מסקרים באינטרנט › פרוייקט המדגם
אז קודם כל נדייק, בחברות מילוי סקרים שאני בדקתי באופן אישי, אכן יש תשלום, אבל לא של כסף אלא של תווי שי, למשל "רב תו", המאפשר קנייה בסופרמרקט, רשתות מזון שונות, רשתות אופנה וכדומה.
********************************************************************************
עידכון מינואר 2012 !! כסף ממילוי סקרים בפרוייקט המדגם, שימו לב!!
בשנת 2012 פרוייקט המדגם החליף את שמו ל: מדגם פאנל, כתובת האתר הוחלפה והאתר המוצלח הזה (בעיני) עבר עוד שינוי לטובה: מהיום, לא רק תווי שי בפרוייקט הסקרים של מדגם, אלא גם כסף ממשי!
מהיום, פאנל מדגם מאפשר משיכת תגמולים ל PayPal בכפולות של 50 שקלים. חיפשתי חיפשתי, ולא מצאתי שום מקור מידע רשמי לגבי אופן התשלום הזה באתר המדגם, למעט העובדה הזו, שצוינה כדרך אגב בחשבון שלי באתר מדגם.
במקו משיכת כספים בתוי שי, לפתע ראיתי שתי אופציות: תשלום בכרטיס power והעברת כסף לפיי פל. מכיון שהחלטתי להביא לכם את המידע האמין והמקיף היותר אודות אתרי סקרים ישראליים, החלטתי בו במקום למשוך את הכסף שנצבר באתר הסקרים הזה לזכותי. לרשותי היו כ 160 שקלים, ביקשתי למשוך 150 שקלים (כפולות של 50 אמרנו, זוכרים?) ולהעבירם לחשבון הפיי פל שלי. עודכנתי כי ההעברה תתבצע עד ל 10 של החודש הבא. אי לכך, אני מחכה, ואעדכן ברגע שאקבל מהם כסף. ישירות לפה.
*********************************************************************************
העסקה הזו עדיין מסייעת לכם להרוויח משהו, גם אם לא כסף מזומן, לפחות את תקציב הקניות שלכם.
ואם פעם בכמה זמן נצליח להרוויח כמה מאות שקלים כדי לכסות את הוצאות קניות המזון שלנו, או לקנות דברים שבמילא התכוונו לקנות, זה חיסכון כסף לכל דבר והכנסה.
טוב, אז נתחיל.
עשיית כסף באינטרנט באמת אינה חדשה לי, שיווק תוכניות שותפים, מכירות באינטרנט, קידום אתרים, כתיבת תוכן, פרסום ומסחר הם תחומים שעסקתי בהם בשוטף במשך שנים רבות.
מילוי סקרים עוד לא עשיתי, והחלטתי שהגיע הזמן לבדוק את הנקודה הזו מקרוב, רק מכיוון שהבטחתי כאן לקוראים שלי, שבשנת 2011 אביא יותר שיטות לעשיית כסף באינטרנט, שאותן ניסיתי על בשרי, למקרה שהן יתאימו למישהו, והוא יוכל להרוויח מהן כסף.
פרוייקט המדגם עובד באופן הבא:
נרשמים לאתר, ממלאים שאלונים בסיסיים, שאינם מזכים בתגמול או כסף, על אישיות, עמדות, מאפיינים אישיים וכדומה. נרשמים לפאנל המסחרי, ומקבלים סקרים למילוי במייל שעליהם מקבלים תשלום. הסקרים נשלחים במייל באמצעות לינק, אך מילויים אינו במייל אלא דרך האתר.
שימו לב: סקרים שמקבלים עליהם כסף באתר פרוייקט המדגם אינם מוצגים ואינם מופיעים בשום מקום באתר! סקרים עליהם תקבלו תגמול נשלחים אך ורק לתיבת המייל שלכם. קראתי בפורום של אתר פרוייקט המדגם, ממלאי סקרים חדשים שזועמים על כך שהם מילאו הרבה סקרים באתר ולא קיבלו כסף – זה מכיוון שהם מילאו את השאלונים הבסיסיים, אשר מזכים בנקודות אך לא בכסף.
מילוי השאלונים שבאתר אינו עוזר לכם להרוויח כסף, אך הוא מאפשר לקבל יותר נתונים עליכם ולהגביר את כמות הסקרים שנשלחים אליכם למילוי.
לא קראתי זאת באופן רשמי באתר, אך הנה ההסבר שלי, לפי הבנתי:
באתר כתוב שלא כולם מקבלים את אותם סקרים למייל. זה תלוי בסוג הסקרים והנשאלים שהחוקרים מבקשים שיענו על השאלות. למשל, מזמין הסקר יכול לבקש מהחברה שיענה על הסקר רק מי שהשיב על שאלון מודעות עצמית אחד לפחות. ייתכן והם רוצים להצליב את סוגי המידע הזה. פרוייקט המדגם, רעיון מבית המרכז הבינתחומי הרצליה, שבו חוקרים בכל מיני תחומים יכולים לקבל תשובות ישירות מקהל המטרה של המחקרים שלהם, באמצעות האינטרנט. אתם יכולים להשתתף בתור קהל מטרה במילוי סקרים, ולקבל על זה כסף.
כך שמה שאני הבנתי מכך, הוא שאם אמלא יותר שאלוני מודעות עצמית, שמופיעים באתר, ואינם מזכים בתגמול – אוכל להתאים ליותר סקרים, ואקבל יותר סקרים למייל.
תכף נחזור לחוויה האישית שלי, ולמה ארע לי ביום הראשון שלי בפרוייקט המדגם.
טוב, על כל סקר שאתם ממלאים, בפאנל המסחרי, אתם צוברים סכום כסף מסוים. כשהסכום הזה מגיע ל 50 שקלים, אתם יכולים למשוך אותו, כלומר לבקש שישלחו לכם תווי שי, בדואר, בסכום 50 שקלים או כפולות של 50 שקלים, במידה וצברתם יותר מ 50 שקלים.
דרך מצוינת נוספת להרוויח כסף עם פרוייקט המדגם, הוא באמצעות תוכנית ההפניות שלו.
על כל אדם שהצטרף לפרוייקט המדגם דרך הפנייה שלכם (עם קוד מיוחד שאותו תקבלו באתר), תקבלו במשך השנה הראשונה לחברות שלו באתר, 20% מההכנסות שלו! שימו לב, בלי שזה יירד מההכנסות של אותו מופנה! כלומר, אם הפנתם חבר לפרוייקט המדגם, אתם תרוויחו 10 שקלים על כל 50 שקלים שהוא מרוויח, והוא ירוויח את אותם 50 שקלים, כלומר העמלה שלכם אינה באה על חשבונו.
כל סכום כסף שתצברו בפרוייקט המדגם, תוכלו לקבל בתווי שי בלבד. פרוייקט המדגם אינו מציע תשלום של כסף מזומן אלא רק תווי שי.
להלן אגלגל פה מדי פעם את חוויותי מהצטרפות לפרוייקט המדגם, כדי שאם גם אתם תרצו להצטרף, תדעו מה צפוי לכם, והאם אפשר להרוויח מזה מספיק כסף ביחס להשקעה של זמן.
חוויותי מהצטרפות לאתר פרוייקט המדגם, מילוי סקרים תמורת כסף:
היום הראשון שלי בפרוייקט המדגם. נרשמתי לאתר ועניתי על המוווון שאלוני מודעות. כי כפי שאמרתי, רציתי לקבל כמה שיותר סקרים, וחשבתי כי מילוי שאלוני מודעות עצמית יגביר את החשיפה שלי לקבל יותר סקרים תמורת כסף למייל.
לאחר כשעה, הגיע הסקר הראשון שלי בתשלום! הסקר הגיע למייל, היו בו 8 שאלות סגורות (כלומר, לסמן תיבות, מסכים / לא מסכים וכדומה), התשלום היה 1 ש"ח ומילוי הסקר לקח לי בערך דקה.
עדיין היום הראשון שלי בפרוייקט המדגם. קראתי על אנשים שקיבלו סקרים עם תשלום יותר גבוה, כמה שקלים לסקר, ותהיתי אם הסקר הקטן והזול שנשלח אליי, היה רק טסט לבדוק שאני בכלל בקשב.
ערב היום הראשון שלי בפרוייקט המדגם: לא קיבלתי סקרים נוספים, ועבדתי בפרוייקט המדגם דקה. התשלום על עמלי: 1 ש"ח.
המסקנה מהיום: עבודה מטורפת ומאומצת אין כאן, נקווה שבכלל שולחים אלייך סקרים מדי פעם, ויש בכלל על מה לענות. נחכה ונראה. עדכונים נוספים יבואו...
הירשמו לפרוייקט המדגם
עידכונים מהשתתפותי בפרוייקט המדגם!!
אז כמו שהבטחתי, עידכונים חדשים מהצטרפותי לפרוייקט המדגם. היום הראשון נסגר ברווח של שקל כפי שכבר סיפרתי.
אז מה עבר עליי מאז?
היום השני להצטרפותי לפרוייקט המדגם: לא קרה שום דבר ולא נשלח אליי כלום. נו טוב.
היום השלישי שלי בפרוייקט המדגם: קיבלתי מייל המזמין אותי להשתתף בסקר פרופיל, שאינו מזכה בתשלום אך יכול לסייע להתאים לי סקרים. הסכמתי. הסקר כלל כ 5 שאלות ולקח לי בערך 30 שניות לענות עליו, כמו שלוקח למי שמכיר את עצמו.
היום הרביעי שלי בפרוייקט המדגם: קיבלתי במייל הזמנה למחקר בתשלום. הוו! כסף, זה מה שבאתי לעשות כאן.
אורכו של המחקר היה כשלוש שאלות, אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא היה לא רק קצר ביותר אלא מאוד כייפי ולא "יבש". סיימתי את המחקר תוך כדקה, והרווחתי שני שקלים.
סיכום אירועי פרוייקט המדגם בגזרה שלי עד כה: השבתי לשני סקרים בתשלום, סך הכל הרווחתי 3 שקלים. זמן עבודה: כשתי דקות. רמת ההנאה: כיף לקבל הזמנה למחקר במייל. מומלץ או לא? סה"כ אין כאן ממש מה להפסיד, הסקרים חביבים ומעבירים את הזמן, ואולי כל השקלים הללו פעם יצטרפו לאיזה סכום. נחכה ונראה האם אקבל הזמנה למחקרים ששווים יותר כסף, וכמה כסף מציעים על מחקרים גדולים יותר. בנתיים אין תלונות.
עידכונים מהשתתפותי בפרוייקט המדגם: קיבלתי הזמנה לסקר נוסף, שכלל מספר שאלות אמריקאיות ולקח דקה למלא.
לא נשלחים אליי הרבה סקרים, אך הפעילות בפרוייקט המדגם, יחד עם אתר הסקרים ipanel שדיווחתי עליו כאן: ipanel תשלום עבור סקרים, מספקים לי מספיק סקרים יחד, ואפשר לאמר שיש שביעות רצון עד כה.
מסקנתי בשלב זה: נכון לעכשיו, ipanel שולחים לי יותר סקרים מאשר פרוייקט המדגם, וגם התשלום עבור הסקרים, בנתיים גבוה יותר. נחיה ונעדכן.
שבוע רביעי בפרוייקט המדגם: עידכונים: בנתיים קיבלתי סקר נוסף למלא, הסקר היה קצר ביותר, לקח לי כשתי דקות למלא אותו והתגמול היה שקל אחד.
במהלך השבוע קיבלתי סקר נוסף, לא ארוך, לקח כ 5 דקות למלא והתגמול היה 3 שקלים.
בסוף השבוע קיבלתי סקר נוסף למלא, אורכו היה כ 4 שאלות, ולקח כדקה למלא אותו. התגמול על מילוי הסקר היה שקל אחד.
בנתיים, אתר איי פאנל שלח לי יותר סקרים, אבל כאמור אני מרוצה משילוב של חברות בשני הפאנלים, כך אפשר לקבל יותר סקרים.
שבוע שישי בפרוייקט המדגם: נשלח אליי סקר נוסף, אורכו כ 2 דקות והתגמול עליו היה שקל אחד. מה קורה עם כל הסקרים בשקל הללו? באתרי הסקרים האחרים נשלחו אליי יותר סקרים עד כה, וגם הרווחתי יותר כסף. יחד עם זאת, יש לי סבלנות, וחוץ מזה אני מרוצה משילוב כל אתרי הסקרים גם יחד, כך קיבלתי כמות גדולה של סקרים. אמשיך לעדכן.
עידכונים! שבוע שמיני בפרוייקט המדגם: קיבלתי סקר חדש למלא, אשר זיכה אותי ב 5 שקלים. בנתיים הרווחתי יותר כסף (נקודות שיומרו לתווי שי) באתר אייפאנל, אך פרוייקט המדגם עומד בקצב מבחינתי.
עידכונים, חודש שלישי בפרוייקט המדגם: החודש נפתח עם סקר חדש, קצר ביותר, אשר זיכה אותי בשקל אחד.
עידוכנים: חודשיים ושלושה שבועות בפרוייקט המדגם: קיבלתי סקרים נוספים למלא החודש, ובהחלט לא עידכנתי כאן על כולם. המצב כרגע הוא שצברתי עד כה כ 30 שקלים בפרוייקט המדגם, אך למען הסדר הטוב אציין, כי תגמולי המופנים אינם מתעדכנים בזמן אמת, כך שלמעשה הרווחתי קצת יותר מכך, אבל אין לי הערכה מדויקת למדי של הסכום כרגע.
עידוכנים מהשתתפותי בפרוייקט המדגם, כסף ממילוי סקרים: שלושה חודשים וחצי בפרוייקט: לאחר שלושה וחצי חודשים בפרוייקט המדגם, נשלחו אליי שני סקרים נוספים, האחד מזכה בשקל, והשני זיכה אותי ב 6 שקלים. סך הכל צברתי עד כה כ 40 שקלים בפרוייקט המדגם. אייפאנל עדיין שולחים לי יותר סקרים, וכבר הרווחתי שם יותר כסף, כ 100 שקלים, אך כאמור, אני מרוצה מקצב שליחת הסקרים של כל אתרי הסקרים גם יחד. הסקרים והמחקרים של פרוייקט המדגם בהחלט מעניינים ואין כל בעיה להשיב עליהם מבחינתי.
עידכון: חברותי באתר פרוייקט המדגם, סיכום חצי שנה: לאחר 6 חודשים בפאנל פרוייקט המדגם, אוכל לסכם כי נשלחים אליי מדי פעם סקרים נוספים, ולהערכתי הנקודות המצטברות לזכותי עד כה עומדות על כ 100 שקלים בתווי שי. עידכון נקודות ההפניות נעשה בעיכוב מכוון כפי שמוסבר באתר, אולי מטעמי פרטיות, לא ברור לי בדיוק מדוע. לפיכך נכון לכרגע, באפשרותי למשוך 50 שקלים. את הבקשה למשיכת כסף מהפאנל ביצעתי היום, ולביצוע הבקשה למשיכת כסף ייקח יותר מחודש, מכיוון שהמשיכה תבוצע ב 10 לחודש הבא. תווי השי יישלחו בדואר רשום, ואעדכן אתכם כאן, תוך כמה זמן תווי השי נמסרו ואיך זה עבד.
עידכון מחברותי באתר המדגם, להרוויח כסף ממילוי סקרים באינטרנט - סיכום 9 חודשים: עד כה נצברו לזכותי באתר כ 85 שקלים, אך כאמור, הדיווח אינו בזמן אמת, ומחישוביי (הלא מדויקים, יודגש) לפי פירוט פעילותי באתר, נראה שמגיעים לי כ 150 שקלים פלוס מינוס.
מה קורה עם התשלום שלך? ובכן, מה שקרה עם התשלום שלי, הוא כזה: פרוייקט המדגם שלח לי, מעל לכל צל של ספק, את תגמולי בסך 50 שקלים כפי שביקשתי למשוך, בדואר רשום. מאחר ולא הייתי כאן כשזה קרה, ולאחר 14 יום שבהם לא ניגשתי לדואר לאסוף את המעטפה, היא נשלחה חזרה לשולח... אוי לי. ואיחרתי רק ביום אחד. מסקנה: אם אתם מבקשים משיכה, רוצו לדואר מייד כשאתם מקבלים את הודעת הדואר הרשום המחכה לכם.
אז מה עושים במקרה כזה? כמצוין באתר, במקרה כזה תקבלו הודעה מהמערכת (אני טרם קיבלתי, ולכן אפנה אליהם), ולרשותכם 4 אפשרויות: או לחכות לנקודת המשיכה הבאה, או לבקש כי ישלחו שוב את הסכום בדואר רשום - אבל מכיוון שזה משלוח שני, עלות המשלוח תהיה על חשבונכם, בסך 11 שקלים שירדו מחשבונכם בפרוייקט המדגם, או לבקש לשלוח את הסכום בדואר רגיל - אבל קחו סיכון שהמכתב לו יגיע וזו בעיה שלכם, או לתרום את הכסף לאחת העמותות הרשומות בפאנל. אגב, כדי להעביר כסף לאחת העמותות הרשומות בפאנל אין צורך לחכות לנקודת משיכה של 50 שקלים - אפשר להעביר כל סכום לתרומה. אז נמשיך להתעדכן!
סיכום 10 חודשים בפרוייקט המדגם: אז אפשר להרוויח כסף ממילוי סקרים באינטרנט? עד כה הרווחתי קצת מעל 120 שקלים בפרוייקט המדגם. שימו לב לעלייה החדה היחסית בסכום שהרווחתי מאז העדכון האחרון. כסף ממילוי סקרים באינטרנט אפשרי, ואת רוב הרווחים שלי עשיתי מהצטרפות לכמה אתרי סקרים במקביל, שיחד מניבים לי סכומים נחמדים של כסף. בהצלחה!
סיכום שנה בפרוייקט המדגם: ינואר 2012. כעבור שנה בפרוייקט הסקרים, האתר השתנה במקצת, לטעמי לטובה. אתר סקרים מדגם פאנל מאפשר כעת משיכת כספים שמגיעים לכם עבור מילוי סקרים והפניות, לחשבון הפיי פל שלכם. ביקשתי למשוך 150 שקלים מתוך 160 שצברתי עד היום, ואעדכן אתכם כאשר אקבל את הכסף.
עדכון מחודש פברואר 2012: עד כה נצברו לזכותי 200 שקלים בפאנל המדגם. כסף שביקשתי להעביר לפיי פל אמור לעבור בשבועיים הקרובים, ואעדכן כאשר זה יקרה.
עדכון! בדיוק בזמן, הועברו לחשבון הפיי פל שלי הכספים שביקשתי למשוך מפרוייקט המדגם. כסף לפיי פל מפרוייקט המדגם עבור מילוי סקרים באינטרנט, והפעם כסף ממשי. איזה כיף! עד כה נצברו לזכותי 220 שקלים בפרוייקט המדגם.
קראו על דרכים נוספות איך לעשות כסף ועל עבודה מהבית. קראו על איך עושים כסף באינטרנט

תגובה 1:

  1. כמה סקרים צריך למלא בשביל 200 ש"ח?
    מה התוספת שזה יכול לתת להכנסה חודשית?
    האם אפשר להתעסק בזה במשרה מלאה/חצי משרה?
    כמה זמן לוקח סקר?

    השבמחק